Zitka Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg er med å arrangerer en utstilling for alle raser, og er dermed med å bestemme hva vi skal kjøpe inn som premier..Så i den forbindelse lurer jeg på hva dere synes er greit å få? Både som CK-/BIR-/BIM-premier, men også i gruppa Mine krav er at det må innenfor økonomisk og kan passe til de fleste Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Hundestasj, ikke for, men leker, tyggebein +++ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Leker (hundeleker ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Hundeting el gavekort på hundeting så man kan kjøpe selv og tørrfor er alltid en hit her hjemme I gruppa/BIS skulle jeg faktisk ønske flere hadde hatt litt andre premier som feks wetbed og slikt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Alt annet enn tørrfor. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Leker og poser med godbiter. Synes tørrforsekkene blir for store. Ellers så blir jeg som regel glad for det meste av hundeting Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Forskjellige hundeting, som leker, godbiter, tyggebein, tepper etc. Den premien jeg har vært mest fornøyd med er en vetbed. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg er glad i fine rosetter og til premie er jeg der at jeg synes små pokaler ol er litt kult, og lysestaker, glassboller ol som det ikke står noe på - innmari kjekt om man trenger en gave i hui og hast Tørrfór og godis til hund , i grunnen også leker, er ikke så interessant. Og ikke fleecepledd og håndklær! Wetbed hadde vært kjekt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 hundeutstyr og glass/lysestaker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg liker ikke sånne små, juglete pokaler, og med et par hederlige unntak synes jeg interiørtingene en kan få er veldig harry, så jeg sier som de fleste andre: Hundeleker og godbiter. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg er litt mer ikke hundeting som leker og godbiter. Men jeg er nok sær Tepper, håndduket liker jeg. Eller nøytrale pynteting som kan brukes (lysestake, skåler o.l) ikke kjøpe Ping-ling fra sommer-uten-vinter serien som noen syns ser helt ****** ut. Nøytrale kaffekopper uten noe klubb/hundeting på o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Mine favoritter og vinne: gavekort på resturante, gavekort på laserbehandling av hund, vetbed, lakseolje, godbiter, treningsbelte, hundeleker. Er ikke fan av å få tørrfor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Vi har en avtale med Panorama smykker så vi får en veldig god pris på alt derfra. Pleier å kjøpe inn litt kule klokker og armbånd etc og det bruker være populært. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg er en sucker for sløyfer, så fine sløyfer er min favoritt! Samt godbiter, leker og nøytrale interiørting. Tørrfor er ikke helt greia her heller. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Er det lov å svare selv om man har en hund som har gått grunnkurs tre ganger, og aldri kommer til å vinne noe som helst? Jeg synes gavekort eller leker er innafor. Matskål, utstillingsline, ett pent halsbånd eller lignende er også fint. Hundefór og godbiter er uinteressant pga. allergier (gavekort på hundefór hadde dog vært fint), og nips som lysestaker og vaser osv. hadde jeg antageligvis kastet. En fleecegenser, fleecepledd eller lignende hadde jeg også satt pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg er ikke så fan av tørrfôr som premier, men ellers er jeg ikke så nøye på det egentlig . Det er alltid morsomt med noe godt til hunden, evt leker, pynteting som skåler, kopper og fat begynner jeg liksom å ha litt vel mye av, så det er vel bare pga plassproblemer jeg helst ikke vil ha slike ting, men de jeg har fått tidligere bruker jeg jo, så .... . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Ting som kan brukes! Godbiter, tygge bein, håndklær, hundetepper og fór. På en utstilling jeg var skriver på fikk de fiskeolje, synes det var en flott premie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Leker, tyggebein og gavekort :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Ting som kan brukes. Og sløyfer.. Fleecepledd, wetbed, matskåler, leker, godbiter, tyggeben er poppis hos meg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Ting som kan brukes eller spises av hunden Gjerne godbiter eller tyggesaker. Helst ikke flere campingstoler, har vunnet for mange av de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Godbiter, bruksting og leker. Juggel (pynteting og pokaler) og store pakker tørrfor ønsker jeg ikke Jeg er en sånn som ikke har behov for rosetter en gang da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg har ikke stilt så mye, så jeg er fortsatt der at jeg synes det er kjempestas med pokaler, glass og ting som kan settes på hylle sammen med de gjeveste rosettene. Husker ennå hvor skuffet jeg ble en gang jeg fikk et brunt håndkle, det gjorde seg ikke noe særlig på rosettveggen. Problemet er jo at de som har stilt mye synes disse glasstingene fra Nille er så uinteressante at de ikke gidder å hente dem i premieboden en gang, mens en nybegynner rødmer av stolthet og får hjertebank av den samme lille glassvasen. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Det som har vært mest brukt av premier her er et godt, mykt koseteppe, og en stort badehåndkle. I tillegg vant vi en karaffel med tilhørende drikkeglass (4) fra Hadeland glassverk en gang. Det har blitt mye brukt. Ellers ligger alle vaser, drammeglass, pokaler og sløyfer i en eske på loftet, og det meste av halsbånd og hundeting har ikke vært av det slaget som har blitt mye brukt (sett bort fra godbiter og fôr). Men sløyfene ville jeg ikke byttet ut selv om de blir lagt bort, de er alltid stas å få 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Store slufser!! Drit i alt annet og bruk penga på rosetter! Før så ga jeg bort alt av försekker, men nå synes jeg det er supert siden vi bruker tørrför på hytta. Noe jeg har vært mes fornøyd med å vinne var en kjempemyk hundeseng fra Plantasjen. Hundeleker bruker vi ikke så det er bare bortkasta, godbiter er greit, wetbed er supert, håndklær er ok, telysholder,lysestaker fine boller (sånn som de som var på Støren) har man alltid bruk for 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. September 2015 Rapporter Share Skrevet 7. September 2015 Jeg liker forresten også sløyfer, altså, sjøl om de puttes i ei eske i kjelleren. Enig med @Stine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts