Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Utstillingsfolk! :)

Påmeldingsfristen til nkk Hamar er mandag 14. Da kan man melde på til og med mandag kl 23.59 sant? Eller er det til og med søndag 13. Kl 23.59? *forvirret*

Håper å på svar fra nkk ang ag dommere og klasseinndeling før fristen går ut.

23:59 på mandag :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere; hva menes egentlig når folk skriver "bae"?

Skjønner at det er noe kjæreste-kallenavn eller noe, men jeg ekke så god på fjortisspråk jeg :icon_redface:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bacon and eggs :aww:

----

Jeg har trent meg selv, trent hunder, gått tur OG luket gårdsplassen. Føler meg effektiv :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis @Wachita :) Håper det går bra med valpene og mora fremover, og selvsagt at du holder sonen oppdatert med bilder og slikt når det er mulig :ahappy:

:o :o

Damen har jo store kulturelle mangler! Godt du tok ansvar!

@Wachita : Gratulerer :D

Det er fredag.

Sitter på jobb med radio på full guffe.

Hurra!

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere; hva menes egentlig når folk skriver "bae"?

Skjønner at det er noe kjæreste-kallenavn eller noe, men jeg ekke så god på fjortisspråk jeg :icon_redface:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Before anyone else/kosenavn for baby (som tydeligvis er vanlig å kalle sin kjære i unaiten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm okei, men han her fikk ikke Hepatitt C før han var type 68 eller noe. Skulle jo være rart om han var født med det da. Og resten av familien virker ikke å være berørt av sykdommen. Kan jo hende han ble tatovert da, ja...

Kan også få det om man feks utøver førstehjelp og munn-til-munn-metoden uten beskyttelse :)

Nå skulle @Siri vært her og sett Isak, nybadet og nyklipte faner på bein og hale, og underlinje. Han har så tykk pels under magen, så det er så gøy å klippe underlinja hans, man ser det så godt :) Bris har en helt annen type pels, og en del tynnere, så han får ikke så tydelig rett linje som Isak. De se som regel alltid ganske velstelte ut, for jeg liker å bade de innimellom og holde de i så og si utstillingsklipp med klipte ører, poter, hals, faner og underlinje, men nå var det en stund siden sist, hehe :P Så da tenkte jeg på @Siri og at hun antakelig er like glad i velstelte hunder som meg :lol: Jeg får feks helt fnatt når jeg ser ES som har blitt BIS som ikke engang har fått klippet halsen sin. Det burde liksom være minimum synes jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg lurer litt jeg. Er det feil å ta i mot rosert, karamell og ballong (barnet så ballongene på 100 meters avstand og styrtet bort og sa "bangbang! bangbang!" det betyr ballong på lillemorspråk. Så hun fikk en selvsagt. )av andre partier enn det jeg har tenkt å stemme egentlig? Ei som raser på fb over at de henvendte seg til guttungen og lurte på om han ville ha ballong, og hun mener barna blir "politisk reklame". Kjenner jeg overhodet ikke ser problemstillingen, men veldig stor sjanse for at jeg er altforlite politisk engasjert til at jeg ser "problemet".

Kan nok tenkes at hadde det vært et parti jeg virkelig overhodet ikke hadde noe som helst til overs for, så hadde jeg nok sagt neitakk, men barnet mitt hadde fått ballong uansett, hun vet jo ikke hva som står på den, eller hva bokstavene betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle @Siri vært her og sett Isak, nybadet og nyklipte faner på bein og hale, og underlinje. Han har så tykk pels under magen, så det er så gøy å klippe underlinja hans, man ser det så godt :) Bris har en helt annen type pels, og en del tynnere, så han får ikke så tydelig rett linje som Isak. De se som regel alltid ganske velstelte ut, for jeg liker å bade de innimellom og holde de i så og si utstillingsklipp med klipte ører, poter, hals, faner og underlinje, men nå var det en stund siden sist, hehe :P Så da tenkte jeg på @Siri og at hun antakelig er like glad i velstelte hunder som meg :lol: Jeg får feks helt fnatt når jeg ser ES som har blitt BIS som ikke engang har fått klippet halsen sin. Det burde liksom være minimum synes jeg :lol:

:lol: Jeg elsker å se velstelte hunder :D. Da jeg hadde bedlington børstet jeg ham alltid før vi skulle ut blant folk - kunne jo ikke gå rundt med en ustelt hund, må vite... :lol:. Det er jo ikke noe som gir sånn deilig følelse som når bikkjene er nybørstet og fine :D.

Kjenner jeg lurer litt jeg. Er det feil å ta i mot rosert, karamell og ballong (barnet så ballongene på 100 meters avstand og styrtet bort og sa "bangbang! bangbang!" det betyr ballong på lillemorspråk. Så hun fikk en selvsagt. )av andre partier enn det jeg har tenkt å stemme egentlig? Ei som raser på fb over at de henvendte seg til guttungen og lurte på om han ville ha ballong, og hun mener barna blir "politisk reklame". Kjenner jeg overhodet ikke ser problemstillingen, men veldig stor sjanse for at jeg er altforlite politisk engasjert til at jeg ser "problemet".

Kan nok tenkes at hadde det vært et parti jeg virkelig overhodet ikke hadde noe som helst til overs for, så hadde jeg nok sagt neitakk, men barnet mitt hadde fått ballong uansett, hun vet jo ikke hva som står på den, eller hva bokstavene betyr.

Hadde jeg aldri reflektert over faktisk. Barn må da vel få ballong om de vil det, uavhengig av hva som står på den? Nei, kjære vene, om folk skal gjøre et stort nummer ut av det, så... jahhhhh.... jeg er vel kanskje ikke så politisk engasjert at jeg ser problemet jeg heller :).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg lurer litt jeg. Er det feil å ta i mot rosert, karamell og ballong (barnet så ballongene på 100 meters avstand og styrtet bort og sa "bangbang! bangbang!" det betyr ballong på lillemorspråk. Så hun fikk en selvsagt. )av andre partier enn det jeg har tenkt å stemme egentlig? Ei som raser på fb over at de henvendte seg til guttungen og lurte på om han ville ha ballong, og hun mener barna blir "politisk reklame". Kjenner jeg overhodet ikke ser problemstillingen, men veldig stor sjanse for at jeg er altforlite politisk engasjert til at jeg ser "problemet".

Kan nok tenkes at hadde det vært et parti jeg virkelig overhodet ikke hadde noe som helst til overs for, så hadde jeg nok sagt neitakk, men barnet mitt hadde fått ballong uansett, hun vet jo ikke hva som står på den, eller hva bokstavene betyr.

Næsjda, det er ungene sine ballonger, og de bryr seg da ikke om hva som står på dem. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Jeg elsker å se velstelte hunder :D. Da jeg hadde bedlington børstet jeg ham alltid før vi skulle ut blant folk - kunne jo ikke gå rundt med en ustelt hund, må vite... :lol:. Det er jo ikke noe som gir sånn deilig følelse som når bikkjene er nybørstet og fine :D.

Hadde jeg aldri reflektert over faktisk. Barn må da vel få ballong om de vil det, uavhengig av hva som står på den? Nei, kjære vene, om folk skal gjøre et stort nummer ut av det, så... jahhhhh.... jeg er vel kanskje ikke så politisk engasjert at jeg ser problemet jeg heller :).

Haha, enig :D Og derfor veldig glad jeg har hunder som er lette å holde velstelte, for jeg hater nemlig å bruke lang tid på sånt. Jeg er ikke helt Siri, bare litt, hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skrivefeil da? Babe, liksom? *gamlis*

:lol:

I min verden, på mitt språk, for meg som er bare bittelitt eldre enn en fjortis, så betyr det BÆ - når man skriver på tastatur uten Æ... :aww:

 

Har jeg tatt en litt småekkel oppvask (ja, altså sånn oppvask der man vasker kopper) - og til og med skrubbet kjeler og sånt med stålull. NÅ skal jeg dusje hunder. 

:lol:

Before Anyone Else.

Helt ulogisk :P

Bacon and eggs :aww:

----

Jeg har trent meg selv, trent hunder, gått tur OG luket gårdsplassen. Føler meg effektiv :D

:lol:

Before anyone else/kosenavn for baby (som tydeligvis er vanlig å kalle sin kjære i unaiten)

Gir ingen logisk mening :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvetter høyt med jevne mellomrom av Selma. Hun hopper nemlig opp i lufta og glefser etter fluer så tennene smeller sammen med et KLAKKK!! :|

Det gjør Khal og!

Bare at han har nå fått et stort skrapesår over nesen, for han ser ikke alltid hvor han treffer. Så antagligvis har han truffet veggen når han har holdt på :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig :D Og derfor veldig glad jeg har hunder som er lette å holde velstelte, for jeg hater nemlig å bruke lang tid på sånt. Jeg er ikke helt Siri, bare litt, hehe :lol:

:lol: Jeg kan leve med å bli et begrep altså :lol:

OH! Ja, det har jeg jo glemt å si! :D hahaha! DEt er fotterapeut jeg skal bli! :D Tenk det da! :D

Skal du tukle med andres føtter??? :D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok tenkes at hadde det vært et parti jeg virkelig overhodet ikke hadde noe som helst til overs for, så hadde jeg nok sagt neitakk, men barnet mitt hadde fått ballong uansett, hun vet jo ikke hva som står på den, eller hva bokstavene betyr.

Jeg hadde nok heller kjøpt ballonger enn å tatt imot en ballong med Frp på, resten kunne jeg levd med :lol:

Turet og foret, nå skeier jeg ut med potetgull og pepsi max :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...