Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

:lol: jeg skulle hatt meg en gård jeg.. For slike boligfeltskvelder er jeg skikkelig dårlig på :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: yep! Sitter og venter på at frk.vilikke skal sovne. Så trenger hunder, hester, kaniner og hus tlc. Får se hvor langt orken rekker.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

For når bikkjen brått driter hus av en ny sekk, og det viser seg at det faktisk er gjort endringer som bekrefter det og man SER at det ikke er til det positive.

I tillegg til % innhold av div endres + ingridienser til ett för jeg normalt ikke hadde kjøpt. Nok fysiske årsaker, og "på papiret" årsak. Da bytter jeg för.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: yep! Sitter og venter på at frk.vilikke skal sovne. Så trenger hunder, hester, kaniner og hus tlc. Får se hvor langt orken rekker.

Mens min plan for kvelden er:

1 - ordne meg kveldsmat

2 - gi hundene mat

3 - låse bilen

4 - legge meg

:P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh.... Hvorfor gidder man når andre veit best sjæl, er heldigvis ikke mitt problem :lol:

Er flere som har i noen uker spurt i AN om proplan er endret fordi de merker endring på hundene da, men tydeligvis først i dag det ble bekreftet, bare sånn til opplysning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:aww:

Altså, det er greit at det er rolig.. Det er ikke det.. Men jeg lurer litt på hva vanlige folk gjør.. De sitter vel ikke å ser tv hele kvelden? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Siden bikkja var hos min søster og fikk seg langtur på dagtid, så fikk jeg brått mye tid. Jeg har:

- fargelagt med mine nye fargeblyanter

- malt pipa sammen med mannen

- sett en episode tv-serie

- tatt med hunden ut i hagen for å herjeleke og trene litt (mest lek :P)

Så ble det plutselig kveld ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cloudberry Mange dyktige veterinærer sederer ved røntgen av rygg. Man får betraktelig bedre bilder av en hund som er sedert enn en som er våken, og som Artemis sier så går det litt på røntgensikkerheten til de som tar bilder. :)

Skjønner :)

Å ta bilder av hofter er en helt annen sak, offisielt eller ikke. Det er svært ubehagelig for hunden å ligge på rygg på et røntgenbord og få strekt ut bakbeina sine ;)

Og dette innlegget gjorde at poletten omsider ramla ned :lol: Nå skjønte jeg hva @JeanetteH mente også :aww: Skylder på ammetåka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:aww:

Altså, det er greit at det er rolig.. Det er ikke det.. Men jeg lurer litt på hva vanlige folk gjør.. De sitter vel ikke å ser tv hele kvelden? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bare komme hit så skal du alltids få noe å gjøre :lol:

Når 2åringen ikke sovner før 22.15, da blir kvelden kort. Jungelord fra hodalen :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at formen er stigende, for i forgårs brukte jeg 90 km på 3 km, i dag brukte jeg 60...

I forgårs var jeg også helt komatøs etter turen, mens i dag orket jeg å sette på ei vaskemaskin og å steke en pizza til EDS-helgegjesten.

Med denne progresjonen er jeg tilbake i god form til tirsdag eller onsdag. Synd det ikke deles ut noen titler eller er internasjonalt hyggelige lag og interessante avlshannhunder å titte på da!

I morgen må jeg kjøre til Oslo for å hente ting som er bestilt til spesialen på søndag. Tre av fire kolli hentet jeg på Posten sist uke, og oppdaget først her om dagen at det skulle vært en fjerde pakke, så jeg dro på Posten i dag i håp om å få den ut. Men det fjerde kolli var av en eller annen grunn forsøkt levert på døra av Bring. Jeg har ikke fått noe besøk, eller ikke vært hjemme. Men pakka er utlevert! En eller annen som har et navn som ikke en gang ligner på mitt har signert og tatt imot pakka - WTF?

Og det jeg virkelig ikke forstår, er at da sier Posten at de ikke har noe ansvar når Bring har utlevert pakka til feil person, da er det selgeren - Staples - som har ansvaret. Hvordan rimer det da? Heldigvis har Staples utmerket service, og de kunne sende nytt kolli prompte, jeg ville få det senest mandag. Det er jo litt for sent når spesialen er på søndag, men da holder de av på Alnabru, så henter jeg der.

For det er det jeg følte jeg egentlig hadde tid til i morgen, kjøre to timer til og fra Oslo for å hente fem skriveblokker til flippoverene... Jeg håper den som har tatt imot pakka KOSER seg glugg ihjel med skriveblokkene. Men JEG har tusjene og stativene, muahahahahahahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at formen er stigende, for i forgårs brukte jeg 90 km på 3 km, i dag brukte jeg 60...

I forgårs var jeg også helt komatøs etter turen, mens i dag orket jeg å sette på ei vaskemaskin og å steke en pizza til EDS-helgegjesten.

Med denne progresjonen er jeg tilbake i god form til tirsdag eller onsdag. Synd det ikke deles ut noen titler eller er internasjonalt hyggelige lag og interessante avlshannhunder å titte på da!

I morgen må jeg kjøre til Oslo for å hente ting som er bestilt til spesialen på søndag. Tre av fire kolli hentet jeg på Posten sist uke, og oppdaget først her om dagen at det skulle vært en fjerde pakke, så jeg dro på Posten i dag i håp om å få den ut. Men det fjerde kolli var av en eller annen grunn forsøkt levert på døra av Bring. Jeg har ikke fått noe besøk, eller ikke vært hjemme. Men pakka er utlevert! En eller annen som har et navn som ikke en gang ligner på mitt har signert og tatt imot pakka - WTF?

Og det jeg virkelig ikke forstår, er at da sier Posten at de ikke har noe ansvar når Bring har utlevert pakka til feil person, da er det selgeren - Staples - som har ansvaret. Hvordan rimer det da? Heldigvis har Staples utmerket service, og de kunne sende nytt kolli prompte, jeg ville få det senest mandag. Det er jo litt for sent når spesialen er på søndag, men da holder de av på Alnabru, så henter jeg der.

For det er det jeg følte jeg egentlig hadde tid til i morgen, kjøre to timer til og fra Oslo for å hente fem skriveblokker til flippoverene... Jeg håper den som har tatt imot pakka KOSER seg glugg ihjel med skriveblokkene. Men JEG har tusjene og stativene, muahahahahahahahaha!

Hurra for stigende form! Skulle ønske jeg kunne si det samme her :(

Festlig med sånn postgreier. Her er det postnord som tuller. @Margrete har sendt bursdagsgave til lillemor, pga sykdom så har vi ikke fått dratt for å hente før i dag, den kom på tirsdag. Kommer ned der, gir ref. nr og damen begynner å lete. Og lete, og lete. Finner sendingsnr og alt sånt, og leter, men nei. Den er ikke der. Hun mener den HAR vært der, og den er ikke utlevert. Så vi skjønner ingenting, heldigvis har butikken vår god service, så de skal ringe postnord i morgen og spørre hva i alle dager det er som skjer.

Nå dør Hottie, hun er mett og har ikke teppe på seg. Det er krise. :aww: Og hun dør ikke i det stille. *forbarme seg over utysket bare fordi det er slitsomt å høre på mrrrrrrrrrrrrrrooooo mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroo mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrro hhhng! Hump mrrrrrrrrrrrrrrooo

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått tur, og puttet programmer for MDG i postkasser. Litt blandete følelser siden jeg selv hater å få uinteressante ting i postkassa. Men sånt som jeg synes er interessant og viktig må vel være ok? :innocent:

Dere går ikke på husbesøk til folk altså? Det driver visst et parti her oppe med... Går rundt til folk og banker på dører for å snakke med dem. Det er jo rene Jehovas Vitner liksom. Jeg er rimelig sikker på at det virker mot sin hensikt :aww:.

Hvorfor går alle ut fra at en endring gjør at bikkja ikke tåler foret? Hva med å prøve før man hyler? :P

Noen av oss har hylt litt tidligere fordi vi har merket endringer på avføringen til bikkjedyrene, helt uten videre - både farge og konsistens var brått forskjellig fra normalen. DA er det lov å stille spørsmål ved produktet og om det har skjedd endringer, sant? Det er vel snart en mnd siden jeg oppdaget endringer, det er fortsatt større mengder dritt nå enn tidligere, og fortsatt annen konsistens og farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kveld etter jeg fikk rast litt fra meg I skauen. Avreagering er for bikkjer og sånn.

Var en tur på ringtrening med collieklubben, veldig hyggelig! Lykke oppførte seg som en valp på 5 mnd, håper hun har fått rast fra seg til helgen. :P

Nesten ferdig å pakke, bare henge opp noe klær så er det på tide med litt søvn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:aww:

Altså, det er greit at det er rolig.. Det er ikke det.. Men jeg lurer litt på hva vanlige folk gjør.. De sitter vel ikke å ser tv hele kvelden? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Surfer på nettet, kverulerer litt, rydder hvis det trengs, hekler, strikker, surfer instagram, leser pensum, leser en bok, tegner, snakker med venner/familie.. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket hybel.no? :)

Jepp, er innom der også :)

Traff grevling på kveldsturen! Den kom løpende mot oss og vi så ikke hverandre før den sto en knapp meter fra ziva (som takk og lov var i bånd enda.. hadde vi kommet 10-15 meter lenger ned i veien hadde jeg sluppet henne). Heldigvis bestemte den seg for å snu og løpe samme vei den kom. Jeg stoler ikke helt på at alle grevlinger gjør det, men dette var heldigvis en fornuftig liten tass :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...