Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Hurra for stigende form! Skulle ønske jeg kunne si det samme her :(

Festlig med sånn postgreier. Her er det postnord som tuller. @Margrete har sendt bursdagsgave til lillemor, pga sykdom så har vi ikke fått dratt for å hente før i dag, den kom på tirsdag. Kommer ned der, gir ref. nr og damen begynner å lete. Og lete, og lete. Finner sendingsnr og alt sånt, og leter, men nei. Den er ikke der. Hun mener den HAR vært der, og den er ikke utlevert. Så vi skjønner ingenting, heldigvis har butikken vår god service, så de skal ringe postnord i morgen og spørre hva i alle dager det er som skjer.

Nå dør Hottie, hun er mett og har ikke teppe på seg. Det er krise. :aww: Og hun dør ikke i det stille. *forbarme seg over utysket bare fordi det er slitsomt å høre på mrrrrrrrrrrrrrrooooo mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroo mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrro hhhng! Hump mrrrrrrrrrrrrrrooo

Tusen takk og fortsatt god bedring!

Håper de finner den pakka, veldig kjedelig når sånt blir borte. Og det skal jo ikke være slik at en må hente ting samme dagen for å redde det...

Håper Hottie overlevde! :D

Sitter her og gruer meg til å legge meg. Bare hoster og halsen er helt grusom :( *synes synd på seg selv* Snart ferdig med å være syk håper jeg, da kan jeg finne noe annet å syte over. :aww:

Det er viktig å ha litt å syte over. Men forkjølelse er virkelig ikke noe stas, det er helt latterlig hvor slapp og ute av form en kan bli av noe sånt.

Helgebesøket mitt har dratt avgårde på EDS, og jeg tenkte jeg kunne stå opp samtidig for å trene på det før helgas to egne utstillingsdager. Jeg vet ikke om jeg er frisk nok til å dra, men jeg vil jo ikke gå glipp av det heller. Jeg VET at jeg ikke er i form til å stille hund, men jeg vet ikke hva jeg får til av løsninger heller. Jaja, det er jo 26 timer igjen til jeg eventuelt skal i ringen, mye kan enda skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Har bilen streiket igjen AnetteN? Er det lovlig for biler å streike så mye :o

Jeg har nesten ingen stemme og feber og ligger rett ut på sofaen idag. Pigg benyttet anledningen til å stikke inn i hagen til naboen og spise kattebæsj på morgentur - nå liker jeg ham ikke helt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere går ikke på husbesøk til folk altså? Det driver visst et parti her oppe med... Går rundt til folk og banker på dører for å snakke med dem. Det er jo rene Jehovas Vitner liksom. Jeg er rimelig sikker på at det virker mot sin hensikt :aww:.

Noen av oss har hylt litt tidligere fordi vi har merket endringer på avføringen til bikkjedyrene, helt uten videre - både farge og konsistens var brått forskjellig fra normalen. DA er det lov å stille spørsmål ved produktet og om det har skjedd endringer, sant? Det er vel snart en mnd siden jeg oppdaget endringer, det er fortsatt større mengder dritt nå enn tidligere, og fortsatt annen konsistens og farge.

Nei det hadde jeg ikke blitt med på om det hadde vært mulig heller, det er det ikke med fire aktive og 13000 husstander. Sånt er jo bare mas. Vi går heller ikke bort til folk når vi står på stand, de som er interessert (og det er mange!) kommer bort til oss. :)

Jeg hadde så ekkel drøm i natt! Jeg hadde med Symra på en svær fest i en stor bygning. Festen foregikk over flere etasjer og Symra lå under et bord. Plutselig satt jeg i bilen på vei hjem og kom på at jeg hadde glemt Symra. Stor fortvilelse da jeg snudde og kjørte tilbake, men siden dette var en typisk drøm så skjedde selvsagt massevis av forviklinger så jeg aldri kom meg tilbake til festen for å hente henne. Masse tanker om hvordan hun hadde det og om noen tok vare på henne. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilen streiket igjen AnetteN? Er det lovlig for biler å streike så mye :o

 

Jeg har nesten ingen stemme og feber og ligger rett ut på sofaen idag. Pigg benyttet anledningen til å stikke inn i hagen til naboen og spise kattebæsj på morgentur - nå liker jeg ham ikke helt :P

Varebilen gikk tom for strøm igår! Helt helt helt helt helt flat! Touranen gikk men får ikke tre personer inn i den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, drømmejobb lagt ut! 2 timer unna her vi bor ca, så må ikke flytte så ille langt heller om jeg skulle fått den. Vil tro det er rimelig høy konkurranse om stillingen da, er naturveileder på rovdyrsenteret i Namsskogan. Satser på at min kombinasjon av sosialfaglig og naturfaglig utdannelse utklasser resten. :aww:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det er 80% reklame på radionorge?

Radio Norge boikottet jeg for mange år siden da jeg syntes det virket som en gjeng russ som skulle ha det moro på radio :lol:.

Nei det hadde jeg ikke blitt med på om det hadde vært mulig heller, det er det ikke med fire aktive og 13000 husstander. Sånt er jo bare mas. Vi går heller ikke bort til folk når vi står på stand, de som er interessert (og det er mange!) kommer bort til oss. :)

Det er akkurat sånn det skal være, synes jeg :). Man skal ikke bli oppsøkt av verken selgere eller politikere (ja, jeg har jo et litt anstrengt forhold til oppsøkende virksomhet :lol:).

Fryser jeg faktisk litt her jeg sitter på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radio Norge boikottet jeg for mange år siden da jeg syntes det virket som en gjeng russ som skulle ha det moro på radio :lol:.

Har ikke hørt på mange år faktisk, men dette var ekstremt. De forteller en vits i 3 minutter, babler 2 også er det 15 minutter musikk og reklame. Kunne vært på radio jeg også da.

...skal jeg ut å jogge tror jeg :huh: også må jeg på butikken å kjøpe dopapir :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, drømmejobb lagt ut! 2 timer unna her vi bor ca, så må ikke flytte så ille langt heller om jeg skulle fått den. Vil tro det er rimelig høy konkurranse om stillingen da, er naturveileder på rovdyrsenteret i Namsskogan. Satser på at min kombinasjon av sosialfaglig og naturfaglig utdannelse utklasser resten. :aww:

Den stillingen var ute i 2013 også, søkte på den da nemlig, men fikk den ikke dessverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei start på arbeidsdagen med brannøvelse..... i regn.... og når 500 skal inn igjen i bygningen etterpå så tar man trappene. Problemet var bare at jeg ikke hadde spist frokost (har fortsatt ikke, men ikke sååå lenge til lunsj nå) så når jeg var midt mellom 3 og 4 etg så var jeg egentlig ganske tom og begynte å bli kvalm. Jaja, kom meg da opp til 5 og inn på kontoret, så kanskje jeg skal finne meg noe mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stillingen var ute i 2013 også, søkte på den da nemlig, men fikk den ikke dessverre :/

Ja, det er samme stillingen? Mener jeg husker at den har vært ute tidligere. Søkte ikke da, men skal gjøre et forsøk nå. Blir veldig overrasket om jeg kommer igjennom til intervju, for de stillingene der er jo veldig populære.

Og bare for å være føre var har jeg brukt pausen til å sjekke alternative boplasser med reisevei etc. Sånn siden jeg ikke kan begynne på jobbsøknaden mens jeg er på jobb. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere som har i noen uker spurt i AN om proplan er endret fordi de merker endring på hundene da, men tydeligvis først i dag det ble bekreftet, bare sånn til opplysning :)

For noen som ikke følger med leste jeg:

-proplan har endra forsammensetning

-jeg har sensetiv hund

-da kommer alt til å gå til *******!

Hvis man HAR prøvd og har sett endring på hunden er det jo en helt annen verden og sak, så det er igjen tydelig at akkurat nå-tråden er noget spesiell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Sånn, da er to billetter til EDS i boks. Da vet vi hvor vi skal tilbringe morgendagen.

Jeg har "fri" i dag. Skal bare lese ut et kapittel i pensum, og skrive en disposisjon.

Vi skal treffe mister lapphund og eieren hans i dag. Det kommer til å glede min lille lapp svært.

Vin, ost, kjeks og sjokolade. Bra fredag det, vel. Og tur med de firbeinte, da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt på mange år faktisk, men dette var ekstremt. De forteller en vits i 3 minutter, babler 2 også er det 15 minutter musikk og reklame. Kunne vært på radio jeg også da.

...skal jeg ut å jogge tror jeg :huh: også må jeg på butikken å kjøpe dopapir :P

Da har de ikke endret konsept noe særlig siden jeg hørte på dem nei :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syns det er 80% reklame på radionorge?

Nei :lol: Første gang jeg hører på de nå, tenkte jeg skulle snoke på EDS før jeg gikk på tur, men :lol:

For noen som ikke følger med leste jeg:

-proplan har endra forsammensetning

-jeg har sensetiv hund

-da kommer alt til å gå til *******!

Hvis man HAR prøvd og har sett endring på hunden er det jo en helt annen verden og sak, så det er igjen tydelig at akkurat nå-tråden er noget spesiell...

Ja, var derfor jeg tenkte det var greit å vite om :)

Sånn, da er to billetter til EDS i boks. Da vet vi hvor vi skal tilbringe morgendagen.

Jeg har "fri" i dag. Skal bare lese ut et kapittel i pensum, og skrive en disposisjon.

Vi skal treffe mister lapphund og eieren hans i dag. Det kommer til å glede min lille lapp svært.

Vin, ost, kjeks og sjokolade. Bra fredag det, vel. Og tur med de firbeinte, da selvfølgelig.

Kom innom NLK sin stand da, Thorvald og jeg er der :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har lest ut boka jeg kjøpte i ferien nå, Fredrik Backman sin En mann med navn Ove, bare at jeg kjøpte den i London, så min heter A man called Ove. Herregud så fin, anbefales! Har ledd og grått meg gjennom den boka, den er både fæl og søt og alt :wub: Den handler om en gammel enkemann i Sverige som virker som kongen av bitterhet og surhet og alt, men gjennom boka som handler om hvordan han "ble som han ble" og man blir virkelig kjent med innsiden av hodet hans :wub:

https://www.cappelendamm.no/_en-mann-ved-navn-ove-fredrik-backman-9788202409517kjøp og les, folkens :ahappy:

____

Nå skal jeg bare legge over litt geocacher på GPSen, så skal jeg og Thorvald ut på tokt i fenstadskogen. I morgen skal vi henge hele dagen på EDS og snakke om lapphunder, så da er det godt å være i skogen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...klipper jeg hund.

Jeg har gjort klar min "hjemmesalong" i stallen og forbereder meg på det samme... Venter på førstemann som skal komme. Tjuvstartet igår med Saeta. Hun skal ikke stilles da, men jeg måtte teste de nye sjampoene og hårkuren jeg kjøpte til henne. Hun har fått sånn tørr gammel-dame-pels, som irriterer meg. Det funka da, men om balsamen eller hårkursaken funka best vet jeg jo ikke :P Spent på å se om hun drar med like mye dritt inn nå, eller om det også virka preventivt for å ta med skogen hjem.

Får väl kanske se till att städa huset så helgbesöket slipper kvävas av dammråttorna som bosatt sig under gästsängen...

Jeg har utviklet filter mot sånt, jeg. :lol:

Ja, så akkurat nå venter jeg på Lise og Thelma. Tror jeg går og starter med litt kloklipp og tannsjekk så lenge.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...