Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

@Lola Pagola det er en veldig spennende jobb! Håper du har evnen til å legge igjen jobben på jobb når du går hjem.... Hilsen en i sånn jobb

Litt tidlig å si, men tror ikke det blir noe problem. Hadde ikke med meg den hjem da jeg var i praksis iallefall, og er generelt flink til å holde ting på avstand. Har jeg fri, så har jeg fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hvor pokker er neglesaksa mi? Jeg har så lange negler nå at jeg blir sprø, og jeg er i ferd med å sprekke etter å ha fått bort uvanen med å bite negler.

Nå skal jeg tine uidentifisert kjøtt fra fryseren til middag, mens jeg leter videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pokker er neglesaksa mi? Jeg har så lange negler nå at jeg blir sprø, og jeg er i ferd med å sprekke etter å ha fått bort uvanen med å bite negler.

 

Nå skal jeg tine uidentifisert kjøtt fra fryseren til middag, mens jeg leter videre.

Von og hundemat til middag i dag også? :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Von og hundemat til middag i dag også? :lol:

La oss bare si at det var så uidentifisert og uappetittelig etter en runde i mikroen, at jeg forsøker meg på en ny pose. Jeg vil ikke gi det til hundene en gang, jeg ANER ikke hva det var.

Nå har jeg heldigvis begynt å fryse ned vom i porsjoner på 2 kilo, siden det er tre hunder her - mens kjøttdeig og kjøtt fryser jeg i enpersonsporsjoner, og det bør synes på størrelsen :P Men det er noen driftere i fryseren... En dag skal jeg bo et sted hvor jeg kan ha to frysebokser.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turet hunder. Prøvd å fôre hunder, men begge synes det er for varmt.

Toddyen har slått seg ganske til ro synes jeg.

I morgen er det jobb alt, og da må de være alene hjemme. Føles litt skummelt, men tipper det går greit :) De er jo gode busser, og vi har ikke sett noe mer til ressursforsvar hos huskyen.

Men alt ryddes vekk allikevel.

Bare synd han er høy og åpner dører.

At ei bikkje som ikke har vært inne i et hus mer enn i 4-5 uker allerede åpner alt av dører er urovekkende :|

Han er ikke så dum som han ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare si at det var så uidentifisert og uappetittelig etter en runde i mikroen, at jeg forsøker meg på en ny pose. Jeg vil ikke gi det til hundene en gang, jeg ANER ikke hva det var.

Nå har jeg heldigvis begynt å fryse ned vom i porsjoner på 2 kilo, siden det er tre hunder her - mens kjøttdeig og kjøtt fryser jeg i enpersonsporsjoner, og det bør synes på størrelsen :P Men det er noen driftere i fryseren... En dag skal jeg bo et sted hvor jeg kan ha to frysebokser.

Kunne jeg foreslå å MERKE den maten du legger i fryseren kanskje? Eller.... ehhhhh... det var kanskje en litt for enkel løsning, det :lol::P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi er søt,altså. Hun er så glad i godbitballen sin,og underholder seg selv stadig med å kaste den rundt i håp om at noe godt ramler ut. Stort sett er den tom,men man veit jo aldri. Søtnosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn jeg føler det :D Utrolig godt å tørre å være seg selv igjen :ahappy:

Uff kjenner meg igjen... idag hadde jeg en skikkelig kjip dag, men turte å dra ut og gjøre det jeg egentlig syntes var ubehagelig og det var skikkelig verdt det, koste meg veldig.

Veldig godt å høre at du har kommet deg ovenpå (om du skjønner hva jeg mener) og virkelig kan glede deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizi er søt,altså. Hun er så glad i godbitballen sin,og underholder seg selv stadig med å kaste den rundt i håp om at noe godt ramler ut. Stort sett er den tom,men man veit jo aldri. Søtnosen.

Isak bruker å hente en kong (det ble rart å skrive kongen ;)) og legge den i fanget mitt eller ved siden av meg i sofaen og se veldig forventningsfullt på meg. Og løper bort til kjøkkenet om han tror jeg skal reise meg :P

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skole igjen imorgen... :| På tide å legge seg da kanskje, for imorgen begynner første dag av mitt siste skoleår på VGS. Begynner å føle meg litt voksen jo. Ikke voksen som i flytte ut og betale regninger, men voksen som i lage egen mat i blant og sånn... :sleep:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Ser på film i senga. Timmy ligger oppå dyna og har sovet lenge. Bizi på gulvet. Hun sover aldri så lenge hun merker at jeg rører på meg.

Tydeligvis lå jeg litt langt ned, for plutselig begynte en liten frøken å entusiastisk vaske meg på tærne. :ahappy:

Hun kunne nok tenkt seg at vi kunne stå opp å finne på noe gøy, istedenfor å være på dette kjedelige soverommet og gjøre ingenting.

Når jeg våkner om noen timer, er det alltid to ører som står rett opp over sengakanten, og en forventningsfull liten frøken som sitter som et tent lys foran senga, og bare venter på at vi to kjedelige skal stå opp. :ahappy: Hun er flink til å ikke mase, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen fluer i stua, som er så sabla irriterende - de flyr helt oppi ansiktet mitt, setter seg på fingrene mens jeg skriver på tastaturet, og er ****** nærgående. Hvordan får jeg inndratt oppholdstillatelsen?

Edit: Jeg har insektsdreperspray, men jeg kvier meg for å bruke den for mye på grunn av hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...