Raksha Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Det er som en bilulykke, jeg klarer ikke å ikke se på No shit! Stakkars stakkars mann. Uh håper den stigende formen holder seg i morgen og. ibux funka ikke noe særlig på febern, men paracet og ibux sammen tok den, så da kokte jeg noen timer, i grunnen en behangelig avveksling fra å fryse så jeg rista i mange timer, nå har jeg normal temp kjennes det ut som. Vær så snill og si at jeg er over det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Hjemme igjen etter en super helg i Sverige på rasespesial . Yasmine var flink liten pike og løp så fint inn til klasseseier i unghundklassen - og ble til slutt 3. beste tispe, slått av to svært vakre champions . Også Willy da - han dro like gjerne med seg "heila driden" og ble BIR . Det er artig å stille en hund som bare flyter avgårde i ringen . Er litt stolt av hundene mine, jeg . Og en oppdretter vil låne Yasmine å ha kull på henne (det kommer selvsagt ikke på tale), og jeg kunne sikkert solgt 10-12 valper allerede etter henne. Folk er lettlurte altså - og lar seg blende av vakker pels *ler*. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Grattis @Siri !Jeg har forresten gjort min plikt i dag ang rekruttering av briardutstiller! Datra til han du vet oppi bygda her, var med meg på utstilling i dag og fikk virkelig blod på tann.. Så nå var vist planene klare! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Lang dag! Men fin da. Vært og sett på et par hytter. Men vi ville ikke ha noen av dem. Ene var fin nok, men lå litt kjedelig til. Den andre var litt for kronglete å komme frem til. Må jo stemme helt, og det er liksom ikke om å gjøre for familien å ha hytte heller, det er bare hvis den rette dukker opp. Men fikk oss et par fine småturer da. Casper var storfornøyd med å få se sau, men var liksom ikke så spennende lenger når han kom nærme nok, da ble de luft... weirdo. Han fikk løpe endel løs, og var glad for det, ikke blitt mye av det i sommer. Saufie med et fårete smil 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Å ha valp er omtrent som å ha baby. Jeg tør ikke å røre meg, fordi valpen akkurat har sovna 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Vært flink kasserer så nå er alt så oppdatert som det kan bli. Fått sendt ut purring på de billagene som mangler og ellers så har printeren fått kjørt seg. Kjøpe mer blekk i morgen ja Rydde litt, også prøve sove uten mareritt for hva verkstedfolkene kommer til å si om bilen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Fikk meg et lite sjokk i kveld, Gjensidige tar nesten tusen kroner mer i året for å forsikre sorte dverger i forhold til hvite De har samme rasenummer, krysspares i flere land, og sykdomsbildet er likt. Jepp, jeg skal kontakte Gjensidige om dette ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Hunden er mye flinkere enn meg til å komme seg i seng til riktig tid. Fem over ni reiste han seg fra stueteppet med tidenes sovesveis, kasta et blikk på oss og gikk ned trappa og la seg på soverommet. Så søt! <3 Nå sover han til vi står opp også, og det er så deilig! Borte er babyvalpen som skulle ut og tisse i sekstida og holde show akkurat lenge nok til at man selv ga opp tanken på mer søvn... Interstellar er verdt å legge seg sent for. Oh my, like bra som da den gikk på kino!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 30. August 2015 Rapporter Share Skrevet 30. August 2015 Denne lille jenta skulle egentlig bli 4 år i dag ImageUploadedByTapatalk1440962501.413077.jpg Sent from my iPhone using Tapatalknydelig frøken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Sitter på toget til Oslo, vurderer å lese i pensumboka, men da vekker jeg vel folk med lyset. Vente til litt seinere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Litt i sjokk. Gikk morgentur med halsbånd og vanlig bånd i dag og hundene gikk nesten pent Litt usikker på om det er fordi de var grisetrøtte ( begge måtte omtrent heises opp etter halsbåndet for å få de til å reise seg... ) eller fordi de rett og slett har begynt å skjønne greia med halsbånd Vs trekksele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Jeg elsker alle de fine vennene mine. Hatt en fantastisk bursdagsfeiring, som ble avsluttet med overnatting på jobben. Artig med bilde av åssen det ble etter oppussing! Har ikke vært inne der etter det. Så gøy med overnatting på biblioteket :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Nyklippet bamsefar med skitne labber etter tur i fjæra: (Edit: Ikke helt ferdig med snutepartiet ser jeg). Såå søt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Fikk meg et lite sjokk i kveld, Gjensidige tar nesten tusen kroner mer i året for å forsikre sorte dverger i forhold til hvite De har samme rasenummer, krysspares i flere land, og sykdomsbildet er likt. Jepp, jeg skal kontakte Gjensidige om dette ja... Gjensidige tar 1000kr i forskjell på Talli og Similis også. Samme rase, men en er satt som brukshund og en som avlshund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Ingen av våre faste besøkende viste seg i går men utpå ettermiddagen satt denne på berget i "fjellhagen" og voktet oss før den labbet videre. Ingen jeg kjenner heromkring har en slik katt så hvor den kom fra vet kanskje Vårherre Men idag tidlig sto denne krabaten og forsynte seg grov av nypene på rosebuskene og de modne bærene på aroniaen Små gleder på "bøgda" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Syns jeg det er teit med busser. Pga det rekker jeg ikke en barnehage jobb halv 9, og får derfor ikke jobbet. Selvom det i utgangspunktet ikke hadde tatt lenger tid en maks 10 min å kjøre, vil det ta meg nesten 50 min å ta buss.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Grattis @Siri ! Jeg har forresten gjort min plikt i dag ang rekruttering av briardutstiller! Datra til han du vet oppi bygda her, var med meg på utstilling i dag og fikk virkelig blod på tann.. Så nå var vist planene klare! Yeyyyy! Vi liker slik rekruttering . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Yeyyyy! Vi liker slik rekruttering . Føler meg bra flink ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Føler meg bra flink ja Trenger ikke å pusse glorien i dag nei . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Se så fint bilde! "Bjørn slo etter ulv så myrspruten sto" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Lønn inn på konto, og dette blir en veeldig sparsommelig måned ser jeg. Kan glemme å genteste ziva enda i alle fall Trodde da jeg hadde jobbet mer enn som så, men tydeligvis ikke. Nedtur. Jaja, får i det minste betalt de faste utgiftene, så får jeg se hva jeg sitter igjen med etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Da har jeg fått snakket med verkstedet, de skulle se på bilen så snart de hadde noe ledig tid. Og det skulle ikke være noe problem å ha den klar senest torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Det er en gravemaskin og en lastebil pluss noen kæll som jobber rett utenfor her. En smule utfordrende å få guttene til å sitte i stolene sine og spise frokosten sin da ja. Må stå oppå bordet og følge med, må vite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Gjensidige tar 1000kr i forskjell på Talli og Similis også. Samme rase, men en er satt som brukshund og en som avlshund. Det er jo litt mer forståelig enn om den tusenlappen hadde kommet som et resultat av brun vs sort kelpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 31. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Det er en gravemaskin og en lastebil pluss noen kæll som jobber rett utenfor her. En smule utfordrende å få guttene til å sitte i stolene sine og spise frokosten sin da ja. Må stå oppå bordet og følge med, må vite. Kjenner til situasjonen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts