Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Belgerpia

Kan noen fortelle nakenhunden at hvis hun tisser med en gang blir turen 30 sekunder og ikke ett kvarter?? Og at jeg da rekker jobb?

Nope, men vi kan hjelpe nakenhunden å fortelle deg at du bør stå opp en halv time før sånn at du rekke rå gi henne en ordentlig tur før du går på jobb *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nope, men vi kan hjelpe nakenhunden å fortelle deg at du bør stå opp en halv time før sånn at du rekke rå gi henne en ordentlig tur før du går på jobb *ler*

Når det ikke høljer rekker jeg fint ett kvarter tur. Problemet oppsto da jeg først brukte fem minutter på å få henne til å tisse utenfor døra. :lol: Trodde jeg kunne slippe å gå tur i dag siden det regnet sånn, men så feil kan man ta. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på posten og spør etter klistermerke som sier "nei til uadressert reklame" :)

Det gjorde jeg der jeg bodde før, men sånne folk som kjører rundt og bare putter reklame i postkassa respekterte ikke det. Jeg hadde av og til lyst til å montere en eller annen ting som smalt når man åpnet lokket :aww:

Nå skulle jeg ha sittet å sydd på min nye kjole, men siden det er meldt regn i morgen, så kan jeg jo gjøre det da.

Ok - sy og kjole... det var liksom to ord som ikke var helt kompatible med Gråtass i mitt hode :lol:.

... Ellers er jeg straks på tur til å ta kvelden.. I morgen er det nemlig dag 2 i Krutsi gjør slåtten for pappan sin :aww: ok da, jeg får litt hjelp fra gubben, men han er på jobb om dagene i tillegg så jeg må faktisk gjøre en del selv :P

Planen for morgendagen er at jeg skal lære meg å kjøre rundballpressa til pappa..

Det skal sies at pappa sliter litt med å overlate kontrollen til noen som ikke helt kan hva de driver med, og jeg blir sint når jeg ikke får til ting, så mamma ler litt av oss :P

Jeg er egentlig glad for at det ikke er noen stor gård pappa har :aww:

Nå fikk jeg akutt lyst til å kjøre traktor !!! :lol:

Når man åpner en boks sardiner i tomat.... og glemmer at slike bokser oppfører seg akkurat som bokser med makrell i tomat.... splæsj!!!! :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* har fått bekreftet at Proplan driver endrer noe (kanskje de har brukt "rester" på siste produksjon eller noe.)

Uansett så får de ikke tak i oppdretter sekk med valp til meg som er 18 kg for de skal "endre hele konseptet". Hvorfor endre noe som funker :gaah:

Tipper det blir noe slikt, men de kommer iallefall med noen kornfrie alternativer. Men uansett, jeg har vært fornøyd med laks og ris i alle år jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* har fått bekreftet at Proplan driver endrer noe (kanskje de har brukt "rester" på siste produksjon eller noe.)

Uansett så får de ikke tak i oppdretter sekk med valp til meg som er 18 kg for de skal "endre hele konseptet". Hvorfor endre noe som funker :gaah:

Tipper det blir noe slikt, men de kommer iallefall med noen kornfrie alternativer. Men uansett, jeg har vært fornøyd med laks og ris i alle år jeg :cry:

Jeg er kjempeirritert fordi "noe" har skjedd med laks og ris. Jeg kjøpte en ny sekk for ei uke siden, og merket plutselig at fargen på bæsjen forandret seg fra mørk brun til lysere og gulaktig - samtidig som det kom mer ut og konsistensen var langt bløtere enn det som er normalt (vanligvis er det veldig lite og fast det som kommer ut). Da jeg fikk sammenlignet med fôret fra sekken før, så var det åpenbar forskjell i farge på kulene også. FØØØØKKKKK altså... Jeg har også vært kjempefornøyd med laks og ris i mange mange år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stressa litt med hva jeg skulle ha på meg i bryllupet til bestekameraten til Rørlegger'n. De skulle ha svært bryllup og samboeren er forlover og greier.

Nå fikk jeg melding om at han plutselig skal gifte seg på tinghuset neste fredag. Problem løst :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg der jeg bodde før, men sånne folk som kjører rundt og bare putter reklame i postkassa respekterte ikke det. Jeg hadde av og til lyst til å montere en eller annen ting som smalt når man åpnet lokket :aww: 

 

Ok - sy og kjole... det var liksom to ord som ikke var helt kompatible med Gråtass i mitt hode :lol:

 

Nå fikk jeg akutt lyst til å kjøre traktor !! :lol:

 

Når man åpner en boks sardiner i tomat.... og glemmer at slike bokser oppfører seg akkurat som bokser med makrell i tomat.... splæsj!!  :wacko:

Bare kom! Jeg skal garantert finne en jobb til deg.. Hvis ikke kan du være med meg å finne på kreative løsninger på hvordan man skal gjøre ting :aww::lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er første gang C er hjemme fra jobb pga sykdom siden han begynte for seg selv for 5-6 år siden.... Jeg har lenge bedt han om å selge lastebilen og bli ansatt! Han klarte å karre seg ned til en kiropraktor og nå er han ute å humper en liten tur, så håper på at ryggvondten blir bedre og han kan jobbe igjen i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom! Jeg skal garantert finne en jobb til deg.. Hvis ikke kan du være med meg å finne på kreative løsninger på hvordan man skal gjøre ting :aww::lol:

Yeyyyyy! Kommer tvert! Jeg er jo så kreativ at jeg kjøper ny gressklipper når det er skjøteledningen som er gåen.... og jeg er så kreativ at jeg ennå ikke har greid å fikse porten inn til gårdsplassen sånn at sauene ikke kommer seg inn... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad bukseproblemer: I vår bestilte jeg en bukse på Cellbes, den viste seg å sitte som et skudd og se akkurat sånn ut som jeg vil at jeans skal se ut, relativt høy i livet og ikke alt for trang i beina. Etter det har jeg bestilt to til i andre blånyanser, og nå har jeg tenkt å bestille en svart. For første gang i mitt liv har jeg bukser jeg trives i! Mange bukser!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeyyyyy! Kommer tvert! Jeg er jo så kreativ at jeg kjøper ny gressklipper når det er skjøteledningen som er gåen.... og jeg er så kreativ at jeg ennå ikke har greid å fikse porten inn til gårdsplassen sånn at sauene ikke kommer seg inn... :lol:

Jeg er veldig løsningsorientert! Dessverre fungerer ikke alle de gode teoriene i praksis :P jeg sto ikke fremst i køen for praktisk sans til tider :lol:

Helt vanlig :(

Noen her og som vil legge seg opp i om vi vil ha fryser på kjøkkenet eller ikke?:gaah:

Hva er alternativet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten!

Spise lunsj nå så jeg ikke er utsultet i møter etterpå?

Litt tidlig *sukk*

Meldt tordenvær i dag også. Poden som ville på barnehjem i går siden jeg nektet han å fiske i lyn og torden blir sikkert blid. Han har seriøst den ondeste mammaen i hele verden mener han.

Toddy freaket ut på en dame som ventet på bussen i dag tidlig.

Boffet faktisk. Han turde nesten ikke gå forbi og steilet med høy bust.

Han har aldri reagert slik før , så det var en litt merkelig opplevelse. Spesielt siden Nico ikke skjønte hva han boffa på og hoppet litt forvirret rundt seg selv og boffet i alle retninger :lol:

Fine veloppdragne hunder det :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten!

Spise lunsj nå så jeg ikke er utsultet i møter etterpå?

Litt tidlig *sukk*

Meldt tordenvær i dag også. Poden som ville på barnehjem i går siden jeg nektet han å fiske i lyn og torden blir sikkert blid. Han har seriøst den ondeste mammaen i hele verden mener han.

Toddy freaket ut på en dame som ventet på bussen i dag tidlig.

Boffet faktisk. Han turde nesten ikke gå forbi og steilet med høy bust.

Han har aldri reagert slik før , så det var en litt merkelig opplevelse. Spesielt siden Nico ikke skjønte hva han boffa på og hoppet litt forvirret rundt seg selv og boffet i alle retninger :lol:

Fine veloppdragne hunder det :P

Kanskje den damen minnet Toddy på noe skummelt han har opplevd en gang?

Den forvirrete boffingen i alle retninger hørtes ut som Pippin. Gamle bamsefar får ikke alltid med seg hva det er Symra ser eller hører (eller tror hun ser eller hører) når vi er ute, da kan det hjelpe å nibjeffe på en uskyldig fugl eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig :(

Det er helt vanlig? jeg har aldri aldri aldri fått det! og jeg har jo fått støtte fra nav i mange år :hmm: og det var jo ikke bare litt heller... jeg pleier å få igjen den summen jeg...Fått hentet ut alt av lønnsslipper på jobb også ringt nav og får alt tilsendt så får jeg gå igjennom alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det bøtter ned! Og jeg har fri. Jaja, da får vi kose oss inne.

Det ble ikke tur i går heller, for da jeg omsider rakk å gå tur etter jobb og besøk, så både regna, lynte og tordna det.

Opphold mellom 19 og 21 i kveld, da er det muligheter!

Timmy har ikke stått opp enda, han hører at det regner ute, og gruer seg vel for å ut for å tisse.

Bizi underholder seg selv med lekene sine på gulvet, jeg fyrer i ovnen, kveldens middag er så å si klar, nå gjenstår bare å støvsuge og vaske huset, så er vi klare for kveldens gjest, og mister lapphund.

Å klippe plenen har jeg prøvd på i lengre tid nå, men enten har jeg ikke tid, eller så har jeg tid, og det regner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...