Tricolor Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Dere, ny måned, nye muligheter ? Enda 2 uker igjen av ferien min ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Tiden går alt for fort kanskje prøve meg på en efit i dag, får se om jeg husker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Jeg synes nettopp vi var i juni? To nattevakter på jobb før jeg er ferdig med sommerjobbingen for i år. Det er nesten litt trist fordi jeg har blitt kjent med så mange ålreite folk der. 18 dager til skolestart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Skrive på første side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 ENDELIG! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 ...har jeg kjøpt 3 bøker bare for å finne kallenavn i valpekassen. Har bare hatt de på lydbok og klarer ikke google meg fram til hvordan de någet spesielle navnene skrives Grattis Snøfrost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 <3 nerdingen JeanetteH Jeg skal ta med meg bitemonsteret mitt ut i skogen nå, han tror jeg er den beste biteleken i verden. Også tror jeg han har vokst 1 cm i bakbeina siden igår - han var da ikke overbygd igår? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Burde jeg ha med at jeg var elevrådsrep. Noen år samt var med i barne og unges kommunestyre på CV? Eller er det urelevant så langt bak? Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Burde jeg ha med at jeg var elevrådsrep. Noen år samt var med i barne og unges kommunestyre på CV? Eller er det urelevant så langt bak? Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Elevrådsrep. på videregående er vel ikke sånn kjemperelevant. Barn og unges kommunestyre kommer vel også litt ann på når det var, men var det veldig lenge siden ville jeg droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Th3a Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Tror jeg prøver meg på en EFIT jeg, siden det skjer litt idag. Skal tross alt på middag og kino med familie, i tillegg til at jeg passer min venninnes hund til imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 En uke til jeg gifter meg Lader opp med venninne sitt bryllup idag <3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Noen som husker om man får bekreftelsesmail når man har søkt om mellomtittel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Endelig skinner sola. Vi på Breton treff i Sverige og koser oss med lunsj ute i fin været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Elevrådsrep. på videregående er vel ikke sånn kjemperelevant. Barn og unges kommunestyre kommer vel også litt ann på når det var, men var det veldig lenge siden ville jeg droppet det. Er egentlig det jeg tenker og. ., vgs var jo et annet liv hadde sikkert vært fint på cven for 10 år siden. Har alltid bare fått jobber uten å søke, så har flaut nok ikke satt opp cv før nå... Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Noen som husker om man får bekreftelsesmail når man har søkt om mellomtittel? Bekreftelse på mottatt mail eller bekreftet mellomtittel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Veldig glad for at jeg utsatte markedsturen til i dag, for i dag skinner sola Jentene har fått en god tur, og jeg har spist jordbær til frokost 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Bra start på august: Lita nordisk champion i Svenstadvik i dag. Jeg feirer familiebegivenhet på Røros Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Bekreftelse på mottatt mail eller bekreftet mellomtittel? På mottat søknad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Jeg har vært en tur til byen så valpen har vært alene noen timer for første gang så lenge jeg har hatt ham. Dvs. at han var alene med Nevø, og min bror var i etasjen over og jobbet, så han var jo egentlig ikke alene, men han hadde en illusjon av å være alene hjemme. Litt sutring de første minuttene visstnok, men så var han stille og sov til jeg kom hjem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Har jeg hatt 3 slitsomme og tunge drømmer i natt, så jeg er met sliten nå enn når jeg la meg i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 På mottat søknad Aaah, nei, det husker jeg ikke Fine Vegas som får pynte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Aaah, nei, det husker jeg ikke Fine Vegas som får pynte seg? Husker nemlig ikke jeg heller Resultatene fra agilityuken ble endelig lagt inn, så tenkte å søke om tittel i ag. Fikk feilmelding når jeg sendte skjema, men når jeg skulle søke på nytt fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde en søknad inne. Så begynte jeg å lure på om jeg hadde fått bekreftelsesmail på de andre titlene hans, men kom ikke på det. Jaja, får vente litt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Jeg rydder/pakker mens samboeren og E dusjer Stella, og så blir det ferie igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 2,5 time oppi fjellene. Joda, det kalles fjell når man er såpass høyt oppe at man kan se snø på toppene like i nærheten... Faktisk en nokså flat tur også, men gikk en del i tungt terreng så fikk kjørt oss litt lell. Samboern kom hjem i går kveld, det var stas for både meg og bikkjene det Nå skrur han bil, så forhåpentligvis får jeg kjørt litt rundt og gått tur i andre områder til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 1. August 2015 Rapporter Share Skrevet 1. August 2015 Jeg måtte på jobb i dag, og det var litt fælt. Mest fordi samboeren vekket meg klokken halv syv og sa "Eh, skulle ikke du åpne i dag? Klokken er halv ett, liksom". Litt panikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts