Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

Hmpf!

Kjedelig.

Håper mine blyanter kommer i posten mens jeg er på ferie.

:)

Ja! Men bare jeg som er utålmodig, bestilte bok på amazoon og blyanter på ebay, da tar ting tid da.

Krysser fingre for at dine ligger og venter på deg når du kommer hjem. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter enda på mine! Håper de kommer snart :P

når bestilte du de?

Ja! Men bare jeg som er utålmodig, bestilte bok på amazoon og blyanter på ebay, da tar ting tid da.

Krysser fingre for at dine ligger og venter på deg når du kommer hjem. :D

hvilke har du bestilt?

Mine blyanter er også kjøpt på ebay. :)

Jeg har nå testet de litt. Og jeg liker. Liker veldig godt faktisk. Helt genialt magisk med så mange nyanser og så deilige og skarpefarger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når bestilte du de?

hvilke har du bestilt?

Jeg har nå testet de litt. Og jeg liker. Liker veldig godt faktisk. Helt genialt magisk med så mange nyanser og så deilige og skarpefarger..

29. juli bestilte jeg, så håper de er rett rundt hjørnet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kastet meg på bølgen jeg også! Farger ikke så ofte da, mest på nattevakt. Og så tok jeg den med når jeg skulle til legetime, der er det alltid så lang ventetid. Veldig fint tidsfordriv!

Min første side :)

11870902_10207390637306670_2530389761557

Ble ikke helt riktig gjengivning av fargene, de er egentlig skarpere.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt en del tid på denne. Kun brukt 10 blyanter, helst for å slippe å tenke så mye mens jeg farger :P Vært litt travelt i det siste, med skolestart osv. Tok siste del av motivet idag, som belønning etter å ha lest og skummet gjennom tre kapittel.

ojoynr.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt en del tid på denne. Kun brukt 10 blyanter, helst for å slippe å tenke så mye mens jeg farger :P Vært litt travelt i det siste, med skolestart osv. Tok siste del av motivet idag, som belønning etter å ha lest og skummet gjennom tre kapittel.

ojoynr.jpg

Wow!

Eneste jeg tenker her er jo at noen av disse burde hatt veggplass, ikke bare være i en bok... Er jo kunstverk jo!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!

Eneste jeg tenker her er jo at noen av disse burde hatt veggplass, ikke bare være i en bok... Er jo kunstverk jo!

Hadde jo vært litt kjekt. Går jo ann å skrive ut på et godr papir, da, og ramme inn? Må jo være fine gaver også, det! Trene meg på blomster, så kanskje bestemor kan få et blomsterbilde til jul. Hun har jo alt, så pleier bare gi en liten, symbolsk ting :)

Edit: eller dennehttp://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Hobby/Fargelegging/Den-hemmelige-hagen-Kunstnerutgave

Edit igjen:

Sorry, trodde virkelig jeg hadde kommentert bildene som ligger over her. Må ha falt bort eller noe. Men knallfine, alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært litt kjekt. Går jo ann å skrive ut på et godr papir, da, og ramme inn? Må jo være fine gaver også, det! Trene meg på blomster, så kanskje bestemor kan få et blomsterbilde til jul. Hun har jo alt, så pleier bare gi en liten, symbolsk ting :)

Edit: eller dennehttp://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Hobby/Fargelegging/Den-hemmelige-hagen-Kunstnerutgave

Edit igjen:

Sorry, trodde virkelig jeg hadde kommentert bildene som ligger over her. Må ha falt bort eller noe. Men knallfine, alle sammen! :)

Se den ja! Den vil jeg ha om jeg blir bitt og fornøyd. :aww: Venter fremdeles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...