Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

Sliter med å fokusere blikket over lengre tid, blir veldig fort sliten i hodet og jeg får vondt i hendene. Trodde fargelegging skulle være avslappende :P

Er ikke så flink til å kommentere det dere gjør, men dere farger så flott! Noe av det er ting jeg kunne tenkt meg å hengt på veggen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å fokusere blikket over lengre tid, blir veldig fort sliten i hodet og jeg får vondt i hendene. Trodde fargelegging skulle være avslappende :P

Er ikke så flink til å kommentere det dere gjør, men dere farger så flott! Noe av det er ting jeg kunne tenkt meg å hengt på veggen også!

I tillegg til eksamensfølelse i hånden, så var det ikke så idyllisk å fargelegge sammen med ungene heller. Jeg så oss for meg som et "softet" bilde med ungene og meg selv ved kjøkkenbordet mens vi fargela. I praksis ble det en del klaging på at min bok var finere enn den andres og sånn. Hehe Vi skulle tatt bilde og lagt ut på fjesboka så alle kunne se hvor idyllisk det var (OK, det var koselig altså, men ikke akkurat avslappende). :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til eksamensfølelse i hånden, så var det ikke så idyllisk å fargelegge sammen med ungene heller. Jeg så oss for meg som et "softet" bilde med ungene og meg selv ved kjøkkenbordet mens vi fargela. I praksis ble det en del klaging på at min bok var finere enn den andres og sånn. Hehe Vi skulle tatt bilde og lagt ut på fjesboka så alle kunne se hvor idyllisk det var (OK, det var koselig altså, men ikke akkurat avslappende). :P

hehe :D endte med å tenke tilbake til da jeg var liten og mamma gjorde sånnt med oss :lol: tror ikke vi orket i mer enn 30 min før vi var MEGET lei :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er blender og burner? Må man ha det?

Spørs vel hvordan man vil fargelegge. Men jeg bruker ikke det, om jeg skal begynne med sånn teknikk utenom vanlig fargelegging blir kosen borte for meg og jeg blir altfor opphengt i at det må være perfekt og riktig. Har nok med å la meg selv fargelegge de tegningene jeg vil når jeg vil og ikke ta side etter side, og ut av boksen når det kommer til farger :lol: jepp, har litt mer enn en smule ocd :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel hvordan man vil faegelegge. Men jeg bruker ikke det, om jeg skal begynne med sånn teknikk uten vanlig fargelegging blir kosen borte for meg og jeg blir altfor opphengt i at det må være perfekt og riktig. Har nok med å la meg selv fargelegge de tegningene jeg vil når jeg vil og ikke ta side etter side :lol: jepp, har litt mer rnn en smule ocd :lol:

:lol: Høres ut som det er likegreit at jeg ikke skaffer meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert moro og gir penere resultater da, men jeg må ha det helt enkelt for å kunne bruke det til avslapping :)

Høres ut som meg og :lol: Jeg syns mange av tegningene her er helt rå, men jeg skal bare farge og kose meg, ikke lage kunst. Foreløpig hvertfall, hvem vet hva som skjer etterhvert. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg og :lol: Jeg syns mange av tegningene her er helt rå, men jeg skal bare farge og kose meg, ikke lage kunst. Foreløpig hvertfall, hvem vet hva som skjer etterhvert. :lol:

Godt vi er fler :lol:

Samboer ler av meg og tvang meg til å fargelegge midt i boka siden jeg egentlig ikke ville fargelegge den tegningen jeg var kommet til :lol:

Jeg finner det avslappende å lage lister og være på lageret på jobben og rydde og lage systemer ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er fler :lol:

Samboer ler av meg og tvang meg til å fargelegge midt i boka siden jeg egentlig ikke ville fargelegge den tegningen jeg var kommet til :lol:

Jeg finner det avslappende å lage lister og være på lageret på jobben og rydde og lage systemer

:lol: Yep, vi er definitivt flere.

Blender smoother ut og blander fargene.

Blender brukt til høyre

Aha! Tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...