Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

Jeg er egentlig imponert over stjerten (holdt på å skrive halen :lol: ) for jeg hadde sikkert bare kjørt på med samme farge på hele :lol:

:lol: jeg var vill og gal et sekund der. :lol:

Sove barnet! Mamma vil fargelegge! ( etter at alt annet som roper på meg er gjort, rekker kanskje den siste vingen)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg flere farger, Derwent Watercolors. Har ikke fått testa de ennå, satser på en ny tegning i kveld :) Der er det en del farger jeg har savnet, som lyse rosa, grå og flere nyanser av de fargene jeg har. Gleder meg derfor til å teste dem ut. Denne tegningen er dog farget med de jeg hadde fra før av fra Derwent.
DSC02247_zpsvldbduet.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting å klage på med blyantene mine, er fullstendig umulig å se skikkelig hvilken farge det er uten å faktisk farge med dem. Ellers er de behagelige å farge med syns jeg.

Fargelegg en papirbit du teiper øverst på blyanten? det hadde gjort meg småsprø å ikke kunne se hvilke farge det var uten å teste de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd meg et "fargekart" med marco raffine-blyantene. I enden på blyantene viser den jo noenlunde farge, men jeg føler ikke den stemmer så bra. Så jeg har farget en firkant med hver farge på et ark, og skrevet nr på hver enkelt. Funker greit foreløpig hvertfall :) Må lete litt for å finne de, men regner med det kommer seg når jeg blir litt bedre kjent med blyantene.

Ofte så tester jeg de på et ark først uansett, for å finne ut hvilke farger som passer sammen, og gir den effekten jeg vil ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagd meg et "fargekart" med marco raffine-blyantene. I enden på blyantene viser den jo noenlunde farge, men jeg føler ikke den stemmer så bra. Så jeg har farget en firkant med hver farge på et ark, og skrevet nr på hver enkelt. Funker greit foreløpig hvertfall :) Må lete litt for å finne de, men regner med det kommer seg når jeg blir litt bedre kjent med blyantene.

Ofte så tester jeg de på et ark først uansett, for å finne ut hvilke farger som passer sammen, og gir den effekten jeg vil ha :P

Hvor kjøpte du blyanter? Fikk bok av ei venninne i forsinket bursdagsgave, men jeg er så perfeksjonist at jeg kommer ikke til å klare å kose meg før jeg får fatt på ordentlig blyanter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du blyanter? Fikk bok av ei venninne i forsinket bursdagsgave, men jeg er så perfeksjonist at jeg kommer ikke til å klare å kose meg før jeg får fatt på ordentlig blyanter. :P

Kjøpte koh-i-noor polycolor på libris først. Veldig fornøyd med dem, men de er litt dyre, så jeg hadde ikke råd til.flere enn 24stk.

Bestilte 72pk marco raffine på ebay. Nettopp fått dem, men av det jeg har fått prøvd så er jeg godt fornøyd med dem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte koh-i-noor polycolor på libris først. Veldig fornøyd med dem, men de er litt dyre, så jeg hadde ikke råd til.flere enn 24stk.

Bestilte 72pk marco raffine på ebay. Nettopp fått dem, men av det jeg har fått prøvd så er jeg godt fornøyd med dem også!

Tusen takk for svar! Endte opp med å bestille 24 pk marco raffine på ebay selv. :) Håper de kommer fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke mindre lyst til å skaffe meg bok og farger nå! :aww:

Bestemte meg for å kjøpe når neste lønn kommer inn, for jeg trenger noe å koble litt av med i pauser! Nok å gjøre, om jeg ikke skal være i høyspenn 24/7 i tillegg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske Dyr (passer bra til en veterinærstudent). Synes den er kjempefin! Men tar lang tid, så skjønner jeg har mye å kose meg med fremover. :)

Åh, gleder meg til å se ferdige (håper du legger ut bilder) :D

Edit: jeg holder forresten på med denne nå, farget med marco raffine

2qncdxk.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...