Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

15 timer siden, Siljus skrev:

Jeg holder fortsatt på! :) Ikke blitt ferdige med noen siden sist, men det kommer vel! 

@laikamor jeg er veldig glad i Johanna Basford sine bøker, har p.d.d. Den Hemmelige Hagen og Den Magiske Skogen, og skal finne På Havets Bunn etterhvert! Det er noen som går over to sider der og, men det er er fåtall. Animorphia har jeg ikke begynt på enda :lol: 

Sett litt på hennes bøker, men faller liksom ikke heelt i smak.. Synes de er veldig flotte altså, men ikke helt motivene jeg ønsker. Men takk for tips!  

Vurderer noe av Millie Marotta, liker de motivene litt bedre. Men tenkte bare høre om noen hadde andre forslag.

 

Edit: bestilte denne https://www.amazon.com/Intricate-Ink-Animals-Detail-Coloring/dp/0764974696 Kjempeflotte tegninger i, så nå gleder jeg meg til den kommer i posten!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

  • 4 weeks later...

Endelig fått boka jeg bestilte forrige måned. Farget min første side idag, en alligator. Helt forelsket i boka. Nydelige motiver og kjempegodt papir å fargelegge på. Motivene er på en side, og det er kun motiv på en side av arket. Egner seg nok bra omman f.eks vil ramme inne noe :)

 

IMG_20160909_213555.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 years later...

Ser at noen er på utkikk etter fargeblyanter fra Koh I Noor, som helt klart er noen av de beste. Har kjøp de på nettet og kjøpte et sett med 72 farger. Fant også ut at man her sparte mer enn 600 kroner sammenlignet med andre butikker.
De har visst også utsalg i Drammen og har et stort utvalg https://www.kunstnerutstyr.no/fargeblyanter.html

T-3827%20FARGEBLYANTER.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...