Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

Syns det så kult ut @laikamor :) Jeg hadde likt det enda bedre om det fortsatte frem i panna på slangen og lagde et slags bliss der også. Men det er bare gå at du tester ut teknikker. Etterhvert som man prøver seg frem er det gøy å gå tilbake og se på hva man gjorde i starten og hvor man kom etterhvert.

Takk for tilbakemelding, og godt poeng! Får prøve det på neste slange!

Hehe, ja, må jo bare pørve meg frem. Håper å få utviklet meg litt, og da blir det nok både gøy og lærerikt å se tilbake på tidligere ark :)

Men da beholder jeg den som den er nå. Så får jeg heller se når hele motivet er ferdig, om jeg jør noe forandringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

Holder på med slanger i animorphia. Ferdig med den første slangen nå. Prøver meg på litt highlighting, eller hva det heter, men usikker på hva jeg synes. Synes dere det ser ok ut, eller bør jeg bare farge det likt som resten av slangen (de lyse stripa langs ryggen altså)?

nyshn9.jpg

Kjempefin :) men kanskje det er verdt å tenke på hvor lyset kommer fra? Hvis du har et sånt highlight så vil det jo være forskjellig alt ettersom hvor du bestemmer lyset kommer fra og dermed kanskje ikke være jevnt over hele slangen?

Gleder meg til jeg får lønn og kan bestille fra det store internettet :P enn så lenge får jeg være hard og holde meg til appen (som har blitt oppdatert og nå irriterer meg litt...)

Edit: Siden jeg først kom på tanken måtte jeg google litt.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/Flickr_-_ggallice_-_Eastern_mud_snake.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin :) men kanskje det er verdt å tenke på hvor lyset kommer fra? Hvis du har et sånt highlight så vil det jo være forskjellig alt ettersom hvor du bestemmer lyset kommer fra og dermed kanskje ikke være jevnt over hele slangen?

Gleder meg til jeg får lønn og kan bestille fra det store internettet :P enn så lenge får jeg være hard og holde meg til appen (som har blitt oppdatert og nå irriterer meg litt...)

Edit: Siden jeg først kom på tanken måtte jeg google litt.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/Flickr_-_ggallice_-_Eastern_mud_snake.jpg

Vet, men jeg er utrolig dårlig på slikt med lys. Klarer ikke se det for meg. Men mønsteret på slangen er veldig svakt/helt borte der det lyse er nå, så jeg følte liksom det var naturlig å bare følge det :P Samme med slange nr to, som jeg holder på med nå. Forøvrig litt lik den på bildet ditt, farger den i svart og rød :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Laikamor! Pluss for å prøve nye ting, syns du fargelegger veldig fint :) .

Jeg ville rett og slett brukt et bilde for å se hvordan lyset faller på slangen, kanskje du kan prøve det på en av de andre? Det må jo ikke være helt likt, men kan gi en viss idé.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/90/Flickr_-_ggallice_-_Eastern_mud_snake.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mine derwent supersoft!!

Disse er fargelagt med mesteparten derwent. Ike helt ferdig enda på bildet.

Etter at jeg var ferdig med fisk nr 1 så jeg at det var samme bilde som @laikamor sin... Ubevisst påvirket gitt.

post-5394-0-89398700-1438636811_thumb.jp

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mine derwent supersoft!

Disse er fargelagt med mesteparten derwent. Ike helt ferdig enda på bildet.

Etter at jeg var ferdig med fisk nr 1 så jeg at det var samme bilde som @laikamor sin... Ubevisst påvirket gitt.

Så flotte, du er flink!

Mamma har bestilt raffine art, den 72pk. Så nå går jeg i postkassen svært håpefull hver dag. Håper de kommer før jeg reiser, så jeg kan få prøvd de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de kommer med pakning som holder dem i orden... Ellers må hver farge ha et eget pennal :P

Ser mange forskjellige løsninger på oppbevaring. En veldig enkel: samle doruller, og ha en dorull til hver farge. Så kan du f.eks lime papp, male osv på dorullene for å gjøre det litt penere. Pgså setter du bare en strikk eller noe rundt dorullene. Tror jeg vil gjøre noe sånt, for da ser man lett fargene, og dorullene er i veldig passende høyde.

Jeg er et rotehode da, så.mens jeg farger havner fargene utover hele bordet likevel :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

link til den pakken?

http://m.ebay.com/itm/131506501638?_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1

Søker du på marco raffine på ebay så finner du kanskje billigere også :)

Fikk nettopp telefon fra mamma, og hun vil gjerne spandere slike på meg :D Så da får jeg bestilt litt før jeg trodde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.ebay.com/itm/131506501638?_trksid=p2057872.m2749.l2649&_mwBanner=1

Søker du på marco raffine på ebay så finner du kanskje billigere også :)

Fikk nettopp telefon fra mamma, og hun vil gjerne spandere slike på meg :D Så da får jeg bestilt litt før jeg trodde!

takk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på prismacolorsene mine. Etter jeg bestilte har jeg lest at en del har problemer med at de brekker under spissing :( Mange påstår at det er på grunn av feil behandling, de er ekstemt myke, så skal helst spisses på en spesiell måte. Men får bare se. Det skal være mulig å bake dem i ovn/mikro om man får noen som er knekt da. Men kjedelig, er jo det nervevraket nå, var ikke akkurat billige for å si det pent :|:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...