Annik Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Jeg har og kjøpt den boken. Og så kjøpte jeg prismacolor farger. Skal også tegne med med fargeblyanter generelt da. Til nå har jeg bare tegnet med gråblyant. Noen som vet hva man kan bruke for å få et motiv over på papir av bedre kvalitet? Jeg bruker lang tid på å tegne motivene mine, men mye visking. Skulle gjerne kunne kladdet/skisset på papir av lavere kvalitet og så kopiert det over på bedre kvalitetspapir når det er klart for farging... hmm.. blåpapir? Siter
rosinbolle Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Ferdig med fuglen Ikke så fornøyd med småtingene rundt, men selve fuglen er jeg godt fornøyd med. WOW! http://www.ebay.com/itm/24-36-48-72-Colors-Marco-Fine-Art-Drawing-Oil-Base-Pencil-Set-Fr-Artist-Sketch-/252040742989?var=&hash=item3aaecc884d Fant billigere Nå har jeg bestilt 72 pakning med Marco fargeblyanter, og koh-i-nohr akvarellblyanter i 48 pakning. Håper de kommer FORT! Hihi, jeg har også bestilt sånn 72-pakning... Håper den kommer før ferien er slutt. Kina-pakkene mine har kommet uvanlig fort i det siste, så det er håp! 1 Siter
Garp Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Likte den veldig godt @laikamor!! Nydelig fulg og det rundt! Siter
Turb Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Noen som vet om det finnes noen slags beskyttelse å ha mellom sidene i bøkene? Når jeg fargelegger så smitter ofte svartfargen på motsatt side av. Nå har jeg bare A4-ark mellom, men synes det er lite praktisk, så lurte på om det finnes noe greiere. Også litt redd for at fargene vil farge av når jeg farger på motsatt side av dem igjen. Håper noen skjønner hva jeg mener, og har noen gode forslag Du kan vel spraye sidene med festespray. Du får kjøpt festespray til kullstift og pastell på de fleste bokhandlere Siter
Zitka Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Du kan vel spraye sidene med festespray. Du får kjøpt festespray til kullstift og pastell på de fleste bokhandlere Hårspray med godt hold funker også Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Kopi av siden? Hvordan får jeg det over på godt papir da? blåpapir? Hvordan fungerer det? Samme som gjennomslagspapir liksom? Det kunne kanskje vært noe.. hmm. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Hvordan får jeg det over på godt papir da? Du putter godt papir i skriveren. De mer avanserte kopimaskinene kan fint kopiere over på tykkere papir Siter
Annik Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Hvordan får jeg det over på godt papir da? Hvordan fungerer det? Samme som gjennomslagspapir liksom? Det kunne kanskje vært noe.. hmm. Gjennomslagspapir ja. Det er vel samme greia, jeg er bare vant til å kalle det blåpapir Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Du putter godt papir i skriveren. De mer avanserte kopimaskinene kan fint kopiere over på tykkere papir Ønsker å bruke et ganske tykt A3 ark Men kan jo være det går da, jeg har ikke særlig peiling på dette her, har ikke skriver og tror jeg har brukt kopimaskin en gang... Gjennomslagspapir ja. Det er vel samme greia, jeg er bare vant til å kalle det blåpapir Tror jeg skal prøve på dette i første omgang. Siter
laikamor Skrevet 29. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Tusen takk for fine ord Hmm, kanskje få tak i slik spray da. Funker greit på vanlige fargeblyanter? Så får jeg heller bare ha papir bak når jeg farger, for å unngå at det svarte trykket farger av, før jeg har fargelagt. Siter
Turb Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Aldri prøvd på vanlige fargeblyanter, men brukte det mye når jeg tegnet før med både kritt, oljepasteller, kull og myke blyanttegninger. Så regner med at det skal funke på vanlig fargeblyant også. Siter
Ingidano Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Tusen takk for fine ord Hmm, kanskje få tak i slik spray da. Funker greit på vanlige fargeblyanter? Så får jeg heller bare ha papir bak når jeg farger, for å unngå at det svarte trykket farger av, før jeg har fargelagt. Panduro har, men finnes kanskje billigere andre steder. Siter
laikamor Skrevet 29. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Panduro har, men finnes kanskje billigere andre steder. Takk, da vet jeg hvertfall hva jeg skal se etter 1 Siter
Raksha Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Åååh frista! Veldig! Men når skal jeg liksom drive med det? Er i tillegg fullstendig ubrukelig når det kommer til farger og sammensetning... Siter
Lillekrapyl Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Åååh frista! Veldig! Men når skal jeg liksom drive med det?... Samme tenkte jeg 1 Siter
Raksha Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Samme tenkte jeg vi kan kjøpe inn og spare til vi blir pensjonister? Siter
Lillekrapyl Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 vi kan kjøpe inn og spare til vi blir pensjonister? God plan 1 Siter
laikamor Skrevet 29. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 En halvtime her og en time der, så får man gjort ganske mye, da. Synes det er deilig å sitte ned, slippe å tenke på noe annet, og bare farge. Men skal jo ikke være sånn at man må stresse for å få gjort noe heller, da 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tegnet med farger før, det er jo kjempegøy jo! Har droppet farger helt fordi jeg har tenkt at det er så mye vanskeligere enn gråblyant, men det er jo ikke det jo Nå gleder jeg meg masse til de nye fargene kommer. Har ikke nok farger med de jeg har nå og ikke alle blender like bra. Det er jo egentlig vannfarger. Holder på med denne nå, litt på siden av trådens tema siden tegningen er selvtegnet (med referanse ofc), men det har jo og gjøre med farging sååå 7 Siter
WelshenNemi Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Ikke helt ferdig, og ikke helt fornøyd men.. 2 Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Det i midten poppet veldig fint frem! Er det noen her som har erfaring med copic markers? Er de virkelig så gode at det forsvarer prisen? Andre rimeligere lignende tusjer som er verdt å sjekke ut? 1 Siter
Annik Skrevet 29. Juli 2015 Rapporter Skrevet 29. Juli 2015 Det i midten poppet veldig fint frem! Er det noen her som har erfaring med copic markers? Er de virkelig så gode at det forsvarer prisen? Andre rimeligere lignende tusjer som er verdt å sjekke ut? vi var forhandler på jobb tidligere, min personlige erfaring er ikke noe å skryte av, jeg har bare prøvd de for å sjekke farger. Men kundene var veldig fornøyde med både tusjer og priser (vi tok 49,-, men regner med det skal være mulig å få tak i billigere) Et stort pluss er jo utvalget av farger. Det er jo helt sinnssyke mengder med farger å velge mellom Siter
Krilo Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Åååh frista! Veldig! Men når skal jeg liksom drive med det? Er i tillegg fullstendig ubrukelig når det kommer til farger og sammensetning... Akkurat derfor jeg lasta ned den appen 1 Siter
Mirai Skrevet 30. Juli 2015 Rapporter Skrevet 30. Juli 2015 Vil dere at vi skal skille ut fargelegging i app og for hånd i hver sin tråd? 2 Siter
Recommended Posts