Gå til innhold
Hundesonen.no

Fargelegging


laikamor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 503
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Khela farge Bare husk å fjern det meste av gråblyanten eller tegn over med penn før du farger, hvis ikke blir fargene grumsete. Kan være du vet det da, men jeg lærte det the hard way, så bare nevner

Tegnetusjer Anbefaler det virkelig til folk som ønsker å begynne å tegne. Enkelt å lære seg (jeg har hatt mine siden slutten av oktober, men begynte ikke å bruke dem aktivt før mot jul), fargene

Her går det i pokémon fortiden Ikke kommet et fnugg lenger i noen av fargeleggingsbøkene mine. Har ikke så mye tid til å farge nå, så da blir egentegnede tegninger prioritert Det mørkeblå under

Posted Images

11800587_10153414288505734_8958447658435

Måtte prøve appen jeg også! :lol:

Men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke i bakgrunnen... Føler jeg har "brukt opp" alle allerede... Gråtoner kanskje? Så kan jeg skylde på at jeg ville framheve løva :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte det, så jeg lukka hele greia, også prøver jeg igjen på jobb i morra. Jeg skal ha en mest mulig rolig dag på jobb, så jeg regner egentlig med at jeg kommer til å kjede meg utover dagen, da må det være perfekt å ha den appen der :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med en fulg i animorphia. Så noen hadde farget den i rød, oransj- og gultoner, og syntes det var utrolig fint. Så min blir også i de fargene (også skal jeg ikke se på det bildet igjen før min er ferdig, for jeg vil jo ikke at den skal være lik, vil ha mitt eget preg på det). Ikke så flink på skygger og fargeoverganger enda, men satser på det kommer seg. Prøver å utfordre meg selv litt på hvert bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, så flink du er til å få til skygger! Hvor lærer jeg om skyggelegging?

Takk takk :D hmm det vet jeg ikke helt? Er selvlært:p Men finnes sikkert mange tutorials hvus du søker :)

Er det app du har eller noe aDette var jo gøy :lol: fint tidsfordriv på nettbrettet.nnet artig?

Momi coloring, app ja:) ops quoten fjasa seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11800587_10153414288505734_8958447658435

Måtte prøve appen jeg også! :lol:

Men jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skal bruke i bakgrunnen... Føler jeg har "brukt opp" alle allerede... Gråtoner kanskje? Så kan jeg skylde på at jeg ville framheve løva :aww:

11805913_10152910474317105_1478251033_n.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...