rosinbolle Skrevet 4. September 2015 Rapporter Skrevet 4. September 2015 Omg så fine! Flekken! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 4. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2015 Kjære vene! Er det mulig å være så fiiiine??? Nå begynner jeg virkelig å digge de røde (?) også! Smelt... - Maria De lyserøde er ganske fine må jeg si selv. Liker de helt klart bedre enn de "skikkelig" røde. Hehe. Men har blitt vant til de også, har jo laget noen og har en selv også. Det er ikke sååå ille med brun nese, lepper og øyerenner lengre Siter
Poter Skrevet 5. September 2015 Rapporter Skrevet 5. September 2015 Stiller meg i ååååe -sukke -og dånekoret, jeg! Hver gang jeg ser hundene dine tenker jeg at jeg må ha en siberian! En dag, kanskje Liker navnene, forresten! 1 Siter
Mud Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Hællandussen, søtere og søtere jo ! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. September 2015 Rapporter Skrevet 6. September 2015 Kjære vene! Hadde tenkt til å skrive at jeg liker den og den best, men det er helt umulig å bestemme seg, de er alle like fine, jo! Kanskje Lysen, mest pga det artige blikket? 1 Siter
Snøfrost Skrevet 8. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2015 De er nå 5 uker gamle og farlig søte. Jeg har gitt gutta deres navn, mens jentene har jeg ikke bestemt hvem som blir hvem ennå. Jeg vil nemmelig beholde Beringia og vet jo ikke om det blir tispe 1 eller tispe 2 Yukon er fortsatt til salgs. Hun som først vurderte ham har bytta kjønn. Herlig stor valp han her. Nesten så man har lyst til å beholde ham også selv, men en får begrense seg til en 4 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Han der Noatak... 1 Siter
Poter Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Liker også han der Noatak 1 Siter
Eplefe Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Yukon! Herregud, hadde jeg ikke hatt valp allerede hadde det vært dritfarlig å se at han var ledig! 2 Siter
Malinka Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Jeg syns tegningene på huskyer ofte gjør at de ser strenge ut. Så når så søte små ser strenge ut i tillegg, så blir det så nydelig! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 De er motbydelig søte altså Siter
Monikawt Skrevet 8. September 2015 Rapporter Skrevet 8. September 2015 Så på de forrige bildene og det var noe spesielt med Svarten og Flekken Meeen, så kom jeg til de nyeste bildene og det ødela alt.. nå er jo alle like skjønne?! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 10. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. September 2015 Pga noen endringer hos kjøpers situasjon har jeg nå to ledige gutter Notak og Yukon. De er sosiale og fine begge to, så bare jeg får ut fingeren ut å annonserer de så finner de nok sine hjem. Er ikke så bekymret for det. Ellers blir de jo bare her Siter
Snøfrost Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Litt nye bilder av gjengen Tispe 2 Kenai Tispe 1 Yukon. Fineste bamsevalpen. Han ser fortsatt etter et nytt hjem. Noatak, fine kosegutten ser også etter et nytt hjem En video fra de var 4 og 5 uker gamle. https://www.youtube.com/watch?v=JjZpykOsN2s 9 Siter
Guest 2ne Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Herremåne, så søte de er Begge pudlene her reagerte på ulinga i bakgrunn på videoen Siter
Snøfrost Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Herremåne, så søte de er Begge pudlene her reagerte på ulinga i bakgrunn på videoen Hehehe. Hvordan reagerte de? Denali ble helt tullerusk av en baby som gråt på TV rett før hun fikk dette kullet. Normalt sett bryr hun seg ikke Siter
Rocket Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Awww, herregud så søt Yukon er da! Det var bamsevalpen sin det ja! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Hehehe. Hvordan reagerte de? Denali ble helt tullerusk av en baby som gråt på TV rett før hun fikk dette kullet. Normalt sett bryr hun seg ikke Ali ser etter de som lager lyd, mens Leah ligger og lytter Nora bryr seg ikke noe om husky-uling, hun bare sover hun Siter
Mud Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Toddy holdt på å brekke nakken av lyden stakkars Viktig å skakke mest mulig på hodet Tror neppe det blir vanskelig å bli kvitt de siste 2 nei. Søteste skapningene 1 Siter
Toril Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Gutta her lurte på om de kunne komme seg inn i pc'n de . Skjønne valper 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Hvordan er det med gjengen? De begynner å nærme seg levering, eller? Har du bestemt deg for hvem du skal beholde? 1 Siter
Recommended Posts