Sona Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Nå har jeg snart hatt vesla i en måned allerede! Hun er min første egne valp og jeg føler ikke jeg vet helt hva jeg driver med, men foreløpig har det gått overraskende bra Jeg har en flott oppdretter jeg kan spør om ting som dukker opp, pluss mange nyttige gamle tråder her på sonen. Hun er en herlig blanding av vill og gal piraja og koseklump Gleder meg til å se hvordan hun utvikler seg. Vi har ikke trent så mye foreløpig bortsett fra litt innkalling. Vi har møtt noen hunder, men vil få til flere fremover. Hun har i det minste fått hilse på mange nye mennesker i påsken Rimelig fersk: Tiden utendørs tilbringes helst inntullet i skjerfet til matmor Sammen med en venninnes voksne italiener: Overmoden for en lur: Sammen med Luna: 15 Siter
Gjest Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Så liten og søt. Nesten så jeg kjenner valpelukten gjennom skjermen her, åååhhh. Siter
Garp Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 For en nuskerusk av en italiener!! Mer mer! Siter
Tekopp Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Grattis med lille valpedyret, kjempesøt jo Siter
Malamuten Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Grattis med et søtt lite pinnedyr Siter
MegaMarie Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Så liten hun var Super søt! Jeg stemmer også for flere bilder Siter
May-Iren Nordnes Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Så nydelig og bitteliten hun er! Jeg fikk min italiener da han var 3,5 måneder gammel og i tillegg er han relativt stor og robust, så han har aldri vært sååå bitteliten Nå er han snart 7 måneder og veier over 5 kg! Tiden flyr! Siter
13de Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Gratulerer med din første valp! Så nydelig! Italieneren er min guilty pleasure, for jeg liker den så godt og jeg liker jo ikke små hunder, trodde jeg;-) Flott farge! Er det fra dansk oppdretter evt? De hadde nemlig blå (har baare inntrykk at det ikke ers å mange oppdrettere..). Lykke til med valpen:-) Siter
Djervekvinnen Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 åååhh, så søt! Har litt lyst på en slik liten en, en gang! Men de er jo så smååååå. Jeg må vel gå kurs for å ha en så liten hund Du må legge ut flere bilder. 1 Siter
Sona Skrevet 17. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. April 2015 Takk, folkens! Hun er like artig som hun er søt, veldig pratsom og med tidvis sterke meninger @13de: Hun er fra Dervisch i Sverige. Kan godt hende du har rett i at det ikke er så mange blå i Norge, virker som det er mye sort og isabell. Synes egentlig alle fargene er fine på hver sin måte Litt flere bilder: Ikke helt klar for å stå opp: På tur i fin genser fra @Mirai: 7 Siter
Mirai Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Åå genseren passer jo kjempefint! gøy å se! 1 Siter
Recommended Posts