Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2015


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

Jeg holdte på å ramle av sofaen :lol: De øynene! :lol: De var som magneter imot Trianas magneter... :P

Det var ikke bare jeg som la merlke til det altså! Haha

Bra Mats gikk ut!

Nei, herregud. Jeg lo meg skakk altså. Drit morsomt! Rart de ikke spilte videre på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg liker gutter som er litt sånn tjukk" aahahaha priceless .

Det var i hvert fall den kuleste twisten jeg har sett på lenge! Jeg var helt sikker på at det skulle stå "Den ensomme ofrer en gutt for en jente", altså at han fikk sende ut en gutt. Men hvorfor

For å ikke snakke om Harald, Harold eller Halvard!

Jeg har nå brukt to døgn av mitt liv til å se meg opp på episodene på nett, så nå kan jeg også hive meg med i diskusjonen, haha! Jeg digger pærra i år, myyyyye mye bedre enn i fjor! Superglad for at Mats røyk, jeg ble helt sprø av sutringen og selvmedlidenheten hans. Hurra for Fredrik! Jeg heier på Sara og Fredrik, men samtidig har jeg skikkelig sansen for Iselin (og faktisk også Martine) - og jeg synes Pierre er utrolig ufrivillig morsom (redrum ... damdimum ...), så vi kan ikke miste han. Hvem er spøkelset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det bare meg som ser på fremdeles? :(

Tror jeg hadde mitt mest følelsesladde øyeblikk som PH-seer forrige uke da Emilie sendte seg selv ut! Det stod det respekt av. Hun prøvde å spille som mange andre, men samvittigheten tok overhånd, det skal vel en del refleksjon til der inne for å se det når man står midt oppi det.

Elsker at "moralpolitiet" var like ille som alle andre :lol: .

Han Christer (?) virker sykt tørr og litt for hard på det med å gi faen for å virke kul, vi får se! Som regel forandrer inntrykket av folk seg etter et par episoder. :) Håper han velger Audun og Isabel!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det enda, men går ikke innom her før jeg har sett den nyeste episoden for å unngå spoiler, hehe. Det går for seint til at jeg får sett det samme dagen.

Christer virker superteit synes jeg. Glad Emilie røyk, greide liksom ikke helt å like henne. Hun så alltid så forskrekka ut på intervjuene XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ser på fremdeles? :(

Tror jeg hadde mitt mest følelsesladde øyeblikk som PH-seer forrige uke da Emilie sendte seg selv ut! Det stod det respekt av. Hun prøvde å spille som mange andre, men samvittigheten tok overhånd, det skal vel en del refleksjon til der inne for å se det når man står midt oppi det.

Elsker at "moralpolitiet" var like ille som alle andre :lol: .

Han Christer (?) virker sykt tørr og litt for hard på det med å gi **** for å virke kul, vi får se! Som regel forandrer inntrykket av folk seg etter et par episoder. :) Håper han velger Audun og Isabel!

Jeg ser på, jeg ser på! Jeg fikk nesten tårer i øynene av Emilie, det står skikkelig respekt av å legge seg så flat og bare ta konsekvensene. Hun er ikke en som har fått ødelagt ryktet sitt "for alltid" av å være med på paradise synes jeg! Men jeg får heller ikke sett samme kveld, det er for sent, og jeg er litt redd for å bruke opp internettet ved å se de på tv3 :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dagens for et par timer siden iallefall, har ikke sjekket om onsdagens har kommet enda.

Liker denne sesongen.

CF må slutte å kline så mye drit i håret sitt, han er jo mye søtere når det ikke er så fettete og sleikete! Han blir bare veldig udelekat og femi.

Skulle gjerne sett litt mer av Lorden, men virker som han egentlig er en ganske snill og forsiktig type, til tross for sitt arrogante ytre.

Martine er jeg skikkelig lei av, men samtidig så er hun grei å ha der, fordi hun lager litt intriger.

Han nye var veldig slitsom, og hva er greia med den sveisen? Ser bare ut som han har microcephaly...

Egentlig begynner jeg å få litt sansen for Pierre, han er morsom, på sitt svenske vis.

Og har begynt å like Mathias skikkelig og, han er jo så rar og morsom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagens episode altså; herreguuud... Jeg og sambo LIDDE oss igjennom den. Christer er jo lett den med lavest IQ der inne til nå. Mathias er jo en geni-strek, og han kaller folk dum..? :lol:

Jaja. Gleder meg til dagens episode, imorgen... Natta nå, klarer ikke mer kleinhet for ikveld :lol: /Anniken på to glass vin (for å overleve paradise, rett og slett)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på :D fått typen hektet også :lol:

Gøy at moralpolitiet endte med å spre beina :lol:

Ellers så digger jeg Pierre og Mathias. Syntes Lord Audun er slesk og ekkel, liker han ikke. (Har et personlig problem med folk (gutter) i den alderen med den dialekten :P )

Han nye virker som han prøver litt for hardt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvilken gutt som går ut denne uka, liker egentlig alle guttene jeg (kanskje ikke så mye han nye gutten men han er jo nettopp kommet inn) :P Er ikke så glad i Sara og Martine kjenner jeg, de bare irriterer meg når de tror de er så innmari smarte og flinke å spille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med :D HVER dag :P haha :P

Jeg liker faktisk Audun! :D

Likte han i fjor,og.. haha^^

Han er så arrogant,men samtidig virker han så snill..og god :D

Liker også CF, Fredrik og Pierre :D

Christer (Han nye..) prøver for hardt,og virker bare sykt sloooooow og treig :P

Av jentene liker jeg ikke så veldig mange.. Respekt til Emilie for det hun gjorde,men synd at hun røk :/

Martine håper jeg ryker ut igjen..

Hun har selv blitt den nye "Sara".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det Mathias gjorde var litt dårlig gjort.

Egentlig gjorde han det eneste riktige. Han skulle gi makten til den med best eventyr, og Elin og Linn var elendig. Jeg synes nesten det hadde blitt for dumt å gi til dem. Hvordan skulle han ha forklart det? Hadde selv blitt sur om jeg var en av de, men skjønner han helt ut! Dumt? kanskje.

Jeg elsker Pierre og Audun! Væremåte og snakking :D Haham ler mer i hel av de to der. Irriterer meg bare over Sara nå!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...