Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2015


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg liker gutter som er litt sånn tjukk" aahahaha priceless .

Det var i hvert fall den kuleste twisten jeg har sett på lenge! Jeg var helt sikker på at det skulle stå "Den ensomme ofrer en gutt for en jente", altså at han fikk sende ut en gutt. Men hvorfor

For å ikke snakke om Harald, Harold eller Halvard!

Ser ut som om Kevin har fått seg en på trynet, sto jo noe om det i avisa at en slo en annen.

Ble alt klippet bort?

Så du siste episode?

Han "aket" ned rekkverket i trappa, også gikk han på trynet. :P Hadde de begynt å sloss der inne hadde nok den som begynte blitt kastet ut, det er jeg nokså sikker på. De bruker å ha nulltoleranse for vold i slike serier.

Man fikk ikke se når han gikk på trynet, men man fikk se klipp av like etterpå når alle flokket til han for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du siste episode?

Han "aket" ned rekkverket i trappa, også gikk han på trynet.  :P Hadde de begynt å sloss der inne hadde nok den som begynte blitt kastet ut, det er jeg nokså sikker på. De bruker å ha nulltoleranse for vold i slike serier.

 

Man fikk ikke se når han gikk på trynet, men man fikk se klipp av like etterpå når alle flokket til han for å hjelpe.

Var en som dyttet eller slo en i fjor eller forfjor, og personen ble sendt ut med en gang :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skikkelig vond ut den skaden til Kevin! :/ Forresten veldig overrasket over at han turte å sende ut Pierre, det er sjelden at de som har vært der en stund tar sånne veldig upopulære valg.

Harald og Sara er søte, hahaha :lol: . Og John... han må jo få bli der! Digger når han prater om spillet og føler seg gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...