Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2015


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg liker gutter som er litt sånn tjukk" aahahaha priceless .

Det var i hvert fall den kuleste twisten jeg har sett på lenge! Jeg var helt sikker på at det skulle stå "Den ensomme ofrer en gutt for en jente", altså at han fikk sende ut en gutt. Men hvorfor

For å ikke snakke om Harald, Harold eller Halvard!

http://filtermagasin.no/okei-da-her-er-paradise-hotel-recappen-du-har-mast-om/

weee :D




De aller, aller, aller skarpeste av dere har kanskje lagt merke til at det ikke har vært noen Paradise-recaps i år. Det kommer det heller ikke til å bli. :(
Jeg trodde egentlig jeg var ferdig med Paradise etter fjorårets matleie sesong, men så har det seg engang slik, at plutselig, mens man vandrer rundt i sjelløse, februarmørke gater og ser på bleke, skandinaviske februarfjes, så tar man seg i ufrivillig å lengte tilbake til et sted der solbrune kropper tørrjukker på hverandre, der kjønnsorganer gjemmes bak en gyllen sommerfugl, der toppen av lykke er dagsfylla, der likestillingen har kommet så langt at menn får lov å bli behandlet akkurat like mye som objekter som kvinner, og der ethvert spørsmål blir besvart med hele setninger. Og da tenker jeg det er på høy tid å sjekke inn på Paradise Hotel igjen.
Og siden jeg likevel var i gang, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne skrive litt om hvordan den første uken har vært.
Så for å dekke savnet av recaps fra Jazzgeir Borgemoen – sjefen over alle sjefer, får dere heller en oppsummering av førsteuken fra meg. Jeg er plasteret ingen har bedt om, på et sår som sannsynligvis ikke eksisterer. Kall meg Fiselin.




ahhh dette har jeg savnet :lol:

Christian Fredrik på 20, som en vakker dag skal vokse opp og bli professor i eliksirer ved Galtvort høyere skole for hekseri og trolldom.

PH0701#8

Han blir partner med Isabel.

Personlighet: sorte nonstop i ørene.

Fredrik Fredriksen er også fra Stavanger, og er oppkalt etter en oppgave på mattetentamen.

Som stylist og moteikon kan Knut-Eirik vise oss at Bestemor Duck-hårbollen er på vei inn for fullt hos gutta denne sesongen.

Pierre tenker tilsynelatende veldig hardt hele tiden, så hardt at kjevene knaker når han snakker, og det eneste han klarer å si er korte, deskriptive setninger: «Min partner var fin. Hele jävla paradiset vart fint. Sex for meg er nice. Det er himmel, liksom. Jag älskar sex.»

Pierre har litt sånn mannevond bikkje-øyne, eller han i vietnamfilmene det klikker for og som begynner å kutte av ørene på sivile vietnamesere og lager halskjede av dem. Men innerst inne er han sikkert en fin gutt.

Mats er 21 år og er tredje trønder blant de hvite gutta.

PH070122-630x349.jpg

Han mener han er generelt heldig med utseendet, jeg mener han ser ut som om Michael Cera ogJohn Travolta fikk et kjærlighetsbarn, men hva vet vel jeg.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at hun blonde ikke røyk, takler henne ikke. Men Tina var ok å få ut og da. Begynner faktisk å like noen av guttene litt. Nå vil de vel bare ha Elin der fordi hun er mer villig enn de andre, men i det minste har de gjennomskuet hvor falske de andre er. Håper mats ryker neste uke.

Så forresten i kommentarfeltet på filter at noen skrev at Lorden kommer inn igjen i år. Ååå håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre årene har det jo vært folk fra 25 og opptil 30+ der og. Det er for meg veeeeldig tydelig at alle er 20, max 21 i år. Man kan jo sitte å se på Paradise som 18 åring og føle seg gammel da, men dere skjønner sikkert hva jeg mener. :P

Jentene bare går meg heeeelt på nervene. -__-

Uttrykkene til Mathias er priceless da. Herrefred. Han der beskriver virkelig dette utsagnet: "Lyset er på men ingen hjemme" :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig lavmål at jentene bedømmes etter hvor villige de er til å sex.

Det er jo helt sykt. Det å by på kroppen sin er ikke å by på seg selv der jeg kommer fra...

Men at de gikk så kraftig ut mot Emilie synes jeg er rart.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... å by på seg selv og være seg selv 110% er akkurat det samme som å være villig til å ha sex foran kamera.

Enig med det med Emilie. Kan jo nesten lure på om de har vært litt vel kreative i klippingen, slik at det blir naturlig å heie på henne og Eli(n?). Eller kreative er de alltid :P Og forbauser meg ikke om det ikke skulle mer til heller, før "ice queens" fryste dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine er et godt eksempel på person som blir til et monster når de får tildelt et eneste gram med makt.. Fysj.

Det er hun blonde ja?

Ja huff... det er ganske skremmende faktisk. Jeg likte de jentene ganske godt i begynnelsen, de lot seg ikke presse til noe de ikke ville. Det gjør de forsåvidt ikke nå heller, så det synes jeg jo er flott da, at de ikke gir etter for sex-presset (får se hvor lenge det varer). Men nå har de virkelig plukket frem sin indre bitch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig spent på hvem som har kommet inn! Jeg håper det er Lorden!

Pierre er jo så skjønn, guri malla. Hatet han i starten, men nå synes jeg han er herlig. Og jeg er 17 år, så jeg har lov til å si det. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:( :( :(

det er en grunn for at det er i spoiler! Tror du er safe om du har likt Senkveld med T&H på facebook :P

Altså.. Er det mulig å bli spoila av å ha "likt" Thomas & Harald på facebook?? Kom over, og det virka jo som det er Harald som er med som en del av de teite utfordringene de har gitt hverandre?

:( Over 30, vært på tv før men ikke PH.. Såklart, om ikke onkel Bill juger da :P Lagt ut video og greier, men den så jeg ikke.. Mye mulig det er kødd osv, men jeg hater å bli spoila! :sint_01: verste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? O.o Tror du det er Harald som i Thomas & Harald som kommer inn?! Sånn på ordentlig?? Da dør jeg...

:lol: Jeg så klippet med han på paradise om det er det du mener, der han sitter og spiller paradise fyr og bare: "Fordelen min er jo at jeg blir veldig brun, veldig fort" osv og man generelt bare blir veldig flau og lattermild :lol: Men jeg trodde det var en ren paradise parodi... Han er jo klippet inn i bildet i det klippet iallefall.

EDIT: Så det nye klippet. Det er nok bare en morsom parodi de har pågående nå i paradise-sesongen :lol: Om du blar litt tilbake finner du iallefall en til film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles Mattias er helt fantastisk, jeg. Han ser jo ut som om han er kontinuerlig rusa på noe. :lol:

Og mitt favorittsitat så langt i sesongen har faktisk kommet fra flere hold samtidig:

"Altså, hun kan jo stole 100 % på meg, men man vet aldri hva som skjer på Paradise hotel!"

Jeg tror ikke det uttrykket betyr det du tror det betyr. :aww::lol: :lol: :lol:

Gudameg så spent jeg er på kveldens episode :jump: Den har kommet på Viaplay nå!

Er det noen som vet om det kommer til å komme ut forhåndsvisning en dag i forveien i år? Jeg vil ha deeeet :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...