Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise Hotel 2015


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

"Jeg liker gutter som er litt sånn tjukk" aahahaha priceless .

Det var i hvert fall den kuleste twisten jeg har sett på lenge! Jeg var helt sikker på at det skulle stå "Den ensomme ofrer en gutt for en jente", altså at han fikk sende ut en gutt. Men hvorfor

For å ikke snakke om Harald, Harold eller Halvard!

Jeg ser ikke helt at det er et problem at de spiller jeg, det er jo derfor de er der? Hadde ingen kjempet for å vinne hadde programmet blitt håpløst og kjedelig...

Audun feks er grisekjedelig fordi han ikke spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig gjorde han det eneste riktige. Han skulle gi makten til den med best eventyr, og Elin og Linn var elendig. Jeg synes nesten det hadde blitt for dumt å gi til dem. Hvordan skulle han ha forklart det? Hadde selv blitt sur om jeg var en av de, men skjønner han helt ut! Dumt? kanskje.

Jeg elsker Pierre og Audun! Væremåte og snakking :D Haham ler mer i hel av de to der. Irriterer meg bare over Sara nå!

Joa, men samtidig så hadde han en avtale med dem.

Jeg missliker Audun noe helt sykt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med @Mud jeg, det ble jo mye mer spennende da Martine kom inn igjen og begynte å spille mot Sara.

Men jeg liker Mathias nettopp fordi han ikke spiller - ikke fordi det gjør ham til en mer likanes karakter, men fordi det gjør det så mye morsommere at det går så bra med ham :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taktisk sett gjorde Mathias et dårlig valg. Han hadde en veldig god partner i Elin, og han hadde stått trygt hos henne. Det var dumt av han å bryte tilliten hennes på den måten for sin egen del.

Sykt kjedelig at Fredrik røyk, selv om det var forventa og veldig taktisk lurt av Martine. Jeg kjenner jeg er litt mer team Sara. Hun er ganske smart og viser tidvis mer selvinnsikt enn de fleste andre der inne. Ja, utenom Fredrik da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taktisk sett gjorde Mathias et dårlig valg. Han hadde en veldig god partner i Elin, og han hadde stått trygt hos henne. Det var dumt av han å bryte tilliten hennes på den måten for sin egen del. 

 

Sykt kjedelig at Fredrik røyk, selv om det var forventa og veldig taktisk lurt av Martine. Jeg kjenner jeg er litt mer team Sara. Hun er ganske smart og viser tidvis mer selvinnsikt enn de fleste andre der inne. Ja, utenom Fredrik da. 

Selvsagt gjorde han et dumt valg, det synes vel alle :) Men synes det var bra! Han gjorde det oppgaven var.

Synes Audun er mega awsome. Digger personer som er så "høy på seg selv" på den måten der. På andre låter er det kvalmt, men han er bare så kul på den måten, at jeg ler meg i hel uansett hva han sier. Det er så dumt at man må bare le. Som når Triana spør hvorfor han er så spesiell, og han svarer "dumt spørsmål". Hahahaha WTF. Nei, han er morsom måten han er på. Noen som er høy på seg selv er bare ***** irriterende.

Sara går meg på nervene. Liker Pierre, Audun, og Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han gjorde det oppgaven var så ødelegger han jo for sitt eget "lag", så jeg skjønner godt at de er irriterte og føler seg sabotert. Fredrik var jo den kuleste der inne, litt mer voksen, mye liv, gode kommentarer og gjennomgående ålreit! Mye bedre karakter å ha på tv enn f. eks Audun som nesten ikke får noe skjermtid engang fordi han ikke gidder å gjøre noe.

Edit: Og Martine som gikk rundt med den krona... ÆSJ!! "Selvfølgelig har JEG blitt prinsessen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra starten har jeg digget Martine, men også Sara, CF og Fredrik. Elin har vokst veldig på meg, så nå må jeg si at jeg er veldig på team Sara. Håper CF fortsetter å backe henne ... Men det blir spennende neste uke .... De trenger flere gutter på team Sara! Og ærlig talt, Christer virker jo litt ... treg :P Samtidig synes jeg synd på han, for det er jammen ikke den enkleste gjengen å komme inn i heller, med så stabile par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så pinlig å kjenne folk som faktisk ser på det søplagreiene - og ikke bare ser på, men ENGASJERER seg...

Det kan ikke være lett for deg, stakkars..

- Hvorfor skal de alle lære seg samme dansen til Paradise-kåringen? Skulle ønske de skulle finne opp sine egne teite ting sånn som det har vært tidligere.. Og han nye fyren som skulle lære de å danse, da :huh: Huff!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOHOO!!

Haha, dør av reaksjonen til Isabel. Det er sjelden jeg hører noen kalle andre "fi***" så mange ganger, overraskende hvor lavmål man klarer å fremstille seg selv av å rope det ordet igjen og igjen :lol: . Alltid morsomt når de "sterke" blir tatt ut og reagerer på den måten når de står der så hovent og mener alle andre er dumme som reagerer når de blir sendt ut.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig hvordan flere der inne synes å lide av kortidshukommelse. Hvem var det som var høy på pæra sist uke og som sa at man måtte sende ut de sterkeste og ikke bare tenke trivsel? Hvordan kan de ta det så hardt ut over Sara, når de gjorde akkurat det samme sist uke? Og reaksjonen til Isabel? Vel, lavmål. Hun driter seg så sykt ut. Når man først ryker, så er det egentlig best å gå stille tenker jeg. Det hjelper ikke noen, spesielt ikke for den som ryker, å skjelle ut "den andre siden".

Jeg synes Pierre og Audun tar det veldig fint. Pierre ser faktisk at valget er taktisk og tar det ikke personlig, samme med Audun. Isabel blir vel kanske litt sur på han nå da, når hun ser hvor lite Audun egentlig reagerte på at hun ble sendt ut da *ler*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette er så sykt kleint å se på :lol:

Jeg tillater meg ikke å ha følelser på Paradise Hotel!

noen timer senere
HUUUULK PIERRE PLIIIIIS HA SEX MED MEEEEG VERDEN GÅR UNDER FOR AT DU KLINA MED EI ANNA :cry:

Pierre prøver seg på henne.

Hun bitch-slapper han sykt hardt

Han sender henne ut

Hun hyler og griner helt sykt

Det er på nivå med barneskola :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel trygt si at Martine ikke har klart å gjennomføre oppholdet med stilen hun hadde tenkt :lol: .

Han Jon virker som en artig skrue. Morsomt å se noen som ikke aner hva det går ut på. "Plutselig ropte alle breeeeev, jeg får rope neste gang jeg også". "Det var visst veldig viktig med hvem som hadde finest bad". Haha!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...