Krilo Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra? Vi har 2 stk, et som mamma har sydd og så har vi kjøpt sleepyhead. Den mamma sydde er veldig fin, men jeg synes kantene er for bløte. Ville ha noen litt mer stive kanter for soving på natta. Begge deler kan vaskes i maskin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra? Kjøpt av ei som syr Har vasket min 3-4 ganger i maskinen og den er like fin Kan sende deg navnet/annonsen hennes. Hun syr på bestilling, samt at hun har en del ferdige. Min elsker å snu seg på siden, armen opp og presse kanten inn mot ansiktet Mykt og godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Kjøpt av ei som syr Har vasket min 3-4 ganger i maskinen og den er like fin Kan sende deg navnet/annonsen hennes. Hun syr på bestilling, samt at hun har en del ferdige. Min elsker å snu seg på siden, armen opp og presse kanten inn mot ansiktet Mykt og godt Ja takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Her var et vonde kynnere lenge før fødsel, magen var konstant stram hele dagen fra ganske tidlig, og hadde mye mensensmerter rundt uke 30. Men jeg skjønte ikke at det muligens var noe på gang før det var omtrent 5 min mellom riene. Treg i oppfattelsen jeg. Og grunnen til at jeg omsider skjønte det var at det ble verre når jeg reiste meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 @Irenen hun blir 3 mnd 1. Mai Lyd skal de vist ha har jeg lært hun her er fryktelig bestemt og sier tydelig i fra når det er noe, utenom de gangene er hun blid og skravler masse Hihi ja, M er også veldig bestemt. Morsomt å se hvordan personligheten kommer mer og mer frem også Hun har forresten lært seg en ny lyd idag; nemlig å gurgle. Og når hun lærer seg en ny lyd, da går den på repeat store deler om dagen.. Her om dagen var det å blåse luft og spytt med tunga ute som gjaldt. Jeg har også lyst på babynest. Kan den vaskes uten at den mister fasongen? Har dere laget selv eller hvor har dere kjøpt fra? Jeg bestilte fra "hjertenest". Du finner henne på facebook og instagram. Ble superfornøyd, synes det var enda finere enn forventet Her var hun fem dager gammel, koser seg i redet sitt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Lykke til hos legen Siri og så ses vi kanskje i morgen kveld? Tar med selen (og spedbarnsinnlegget). Her sover frøkna i babynestet enda. Hun er 9 mnd. Veldig praktisk, for da sover hun godt andre steder også (hytta, reiseseng etc) Babynest er trygt og godt. Vi sees nok imorgen ja Og godt å høre at babynestet fortsatt er så populært blant deres også . Det ble Sleepyhead på meg ettersom jeg var for sent ute til å bestille fra en som lager dem (lilleverden). Og med litt rabattkupong fra Ellos ble det endel billigere også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Fine matbokser med mulighet navn anyone? Skal i dåp neste helg, foreldrene kommer ikke på noen ting de ønsker seg egentlig (matboks med navn var eneste de kom på, men er jo ikke sikkert vi får tak i det), noen tips? Vi skal være faddere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Vi har sleepyheaden også @SiriEveline , og den er vi veldig fornøyd med. Hun her sover bedre i den enn den hjemmelagde @Aslan , sjekk ut fotoknutswn, elitefoti osv. De pleier å ha en del andre foto produkter enn bare foto. Kanskje de har matboks også? Da kan dere isåfall sikkert designe den selv Er de friluftsfolk? I såfall er en god barnetursekk knall! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Yey! 20% på TrippTrapp stol og tilbehør, da havnet den på handlelista gitt, har sittet og ventet på nytt tilbud på den i noen måneder nå Ellers var det en rolig natt, sov godt og lenge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Fine matbokser med mulighet navn anyone? Skal i dåp neste helg, foreldrene kommer ikke på noen ting de ønsker seg egentlig (matboks med navn var eneste de kom på, men er jo ikke sikkert vi får tak i det), noen tips? Vi skal være faddere. http://www.fotoknudsen.no/gaver/barn/matboks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 http://www.fotoknudsen.no/gaver/barn/matboks Ja, har sett på de, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Yey! 20% på TrippTrapp stol og tilbehør, da havnet den på handlelista gitt, har sittet og ventet på nytt tilbud på den i noen måneder nå Ellers var det en rolig natt, sov godt og lenge Hvorhvor?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Ble tante igjen i natt :D 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Hvorhvor?! Babyshop 20% på tilbehør også De har 30% på bambusklær i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Hvorhvor?! Nå svarte MonicaT for meg Babyshop! Egentlig veldig kjekt å være med på deres nyhetsbrev for de har ofte greie tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Æsj, babyshop har vi ikke her i byen. Bare Babycare og Barnas hus. Og facebook da! Men der blir det helst med tanken på at man skal kjøpe, folk byr jo over hverandre i vanvidd og tilslutt koster tingene nesten det samme som nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Æsj, babyshop har vi ikke her i byen. Bare Babycare og Barnas hus. Og facebook da! Men der blir det helst med tanken på at man skal kjøpe, folk byr jo over hverandre i vanvidd og tilslutt koster tingene nesten det samme som nytt! Gratis frakt når man bestiller over 1000kr. Jeg bestilte hjem i posten 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Da var 17. Mai antrekket i boks, det skal brukes i konfirmasjon noen uker senere. Også kjøpte jeg like godt antrekket til bryllupet vi skal i også blir moro se hun i skikkelig kjoler 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Bror og kjæresten ville ha besøk allerede i dag, og siden mine foreldre ikke får kommet oppover før fredag ble vi smuglet inn på barsel i dag, tok "besteforelderbesøket" Bitteliten frøken, 17 timer gammel 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article1541082.ece greit å vite. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. April 2015 Rapporter Share Skrevet 15. April 2015 Lykke til dere som er klare for fødsel, vi gleder oss til bilder! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Jeg er så ferdig med å være gravid. Nå vil jeg treffe henne og nå synes jeg at hun kan komme ut og sparke litt på pappaen sin instedet for bare på meg! Men det er enda noen uker igjen så det er vel bare å holde ut litt til. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Er så stolt over frøkna mi, i går var hun med på møte og hun er så snill og grei. Masse skryt for at hun er så blid og glad. Ikke noe problem å ha med henne når hun er sånn Uvant å være på jobb igjen, men hun og pappaen koser seg hjemme. Og så gleder jeg meg til å ha fri i sommer og være masse sammen med henne. Ettermiddagene går jo altfor fort. Og så har vi kjøpt en pent brukt vogn som vi skal bruke i barnehagen. Er lenge til enda, men greit med alt som er på plass. Og den nye bilstolen fungerer supert, går mye bedre å kjøre bil nå. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 Vi har første uken med "godt levert" her. Jeg elsker det, mer tid til Tuva og mindre på middag. God mat og masse spennende nytt som passer for Tuva også. Søte gullet 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. April 2015 Rapporter Share Skrevet 16. April 2015 wtf soelvd synes du nettopp fikk unge og den der jenta er jo ikke noe baby lenger *yikes* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts