Raksha Skrevet 3. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2015 Hjalp. hun sover! Snart min tur. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Ikke vondt i stinga lengre! Men derimot sa det *knepp* og jeg har fått et morsomt bekken... Krysser fingrene for at det går over snart :-/ Nå skal vi straks hjem, alt (utenom bekkenet) er bra hos meg, alt er bra hos Kaisa og hun har kun gått ned 180 g 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Liker at alt er bra, men ikke at bekkenet tøyser @krilo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hvor ofte vasker dere håret til barna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hvor ofte vasker dere håret til barna? En til to ganger i uka. Edit: Nå har jo mine hatt veldig mye hår helt til jeg klipte dem nylig, så det har egentlig kommet an på hva vi har hatt til middag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hvor ofte vasker dere håret til barna? En gang uka omtrent, varierer litt. Bader minst mulig pga tørr hud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 En gang uka omtrent, varierer litt. Bader minst mulig pga tørr hud. Samme her. Han her har atopisk eksem. Så bader minst mulig, og bruker en badeolje aderma exomega eller noe, til både kropp og hår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Samme her. Han her har atopisk eksem. Så bader minst mulig, og bruker en badeolje aderma exomega eller noe, til både kropp og hår.Vi har heldigvis sluppet eksem. Håper din vokser det av seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Det virker som om Akita merker at jeg både er gravid, og at ikke alt er helt greit for tiden. Hun har alltid vært kosete, men nå sniker hun seg opp og legger hodet sitt ved fanget mitt, nesten på magen min. Innimellom skal hun vaske den litt også. Hun er ganske søt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Her vasker vi håret maks en gang i uka. Han er uhyre sjelden møkkete i håret Og har sart hud. Det kan lett gå 14 dager.. Han bader kanskje et par ganger i uka , resten av dagene er det klutvask. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Det bades ved behov, ca annenhver dag. Hun er veldig glad i å kline både middag og grøt i håret, så det kan iallefall ikke vaskes sjeldnere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Kjære lillemor, jeg elsker deg over alt. Uansett! Men jeg sov i underkant av to timer i natt, kan du vær så snill å sove? Jeg skjønner godt at det finnes en bok som heter "Sov for *******" Mvh Søvndeprivert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Vi har heldigvis sluppet eksem. Håper din vokser det av seg Takk Hadde det selv som barn, og vokste det av meg. Så håper på det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Jeg skjønner godt at det finnes en bok som heter "Sov for *******" Mvh Søvndeprivert Yep. Sitter med sprelledokka på fanget, alt for å ikke sove... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Johanne bader hver dag som endel av kveldsritualet, men håret er sjeldent. Det holder seg veldig fint og blir ikke fett, og hun kliner ikke mat i det (ingen regel uten unntak.) Så derfor jeg var litt i tvil om hvor ofte det bør vaskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Vi vasker håret hver kveld/annehver kveld. Vi har litt eh.... Kreative unger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Ved behov. Noen ganger er det hver dag, andre ganger kan det gå uker i mellom. Prøver på så sjeldent som mulig egentlig. Men nå er han ikke så skrekkelig hårfager at det gjør noe enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 En til to ganger i uka. Edit: Nå har jo mine hatt veldig mye hår helt til jeg klipte dem nylig, så det har egentlig kommet an på hva vi har hatt til middag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Hender det er litt "div" i håret her og Men klut tar mye, er det krise så vasker vi skikkelig selvsagt. Men vi vasker bein mye oftere, at en så liten person kan ha så illeluktende bein er ganske ekstremt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Apropos ben... Hvordan klipper dere tåneglene til barna? Det er klin umulig her! Får det absolutt ikke til, blir bare sprelling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Apropos ben... Hvordan klipper dere tåneglene til barna? Det er klin umulig her! Får det absolutt ikke til, blir bare sprelling. Alt skjer på natta når hun sover Fingrene er også problemer her.. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Apropos ben... Hvordan klipper dere tåneglene til barna? Det er klin umulig her! Får det absolutt ikke til, blir bare sprelling. mine vet de får neglakk på etter vi har klippet en negl, så da sitter de helt stille 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Apropos ben... Hvordan klipper dere tåneglene til barna? Det er klin umulig her! Får det absolutt ikke til, blir bare sprelling. Lag en historie: Det var en gang en bitte liten tå som skulle til frisøren og klippe håret. Klipp! Da sa storebroren hans at han også osv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 De er så sykt kilne på føttene Neglelakk funker nok ikke ennå, om natta når de sover er jeg livredd for å vekke dem Men jeg kan jo prøve å gjøre det til en historie/lek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 4. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2015 Her er vi blitt forkjølet og det er ikke moro. Hun som normalt sover godt om natta plages med nesa og hosting. Og jeg merker godt at det blir mindre søvn og det er grusomt *gjesp* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts