SiriEveline Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer! Da ble det akkurat som de ønsket jo! Tror de har det med å komme dagen før de blir "kastet ut" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer så mye!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Hurra! Graulerer så mye! Så flott at du fikk vannfødsel slik du ønsket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Så bra, er så utrolig glad på dine vegne, og ikke minst F og H og lillemor Gratulerer Tenk, endelig er hun her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Åååå! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer så mye, @Cloudberry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer så mye @Cloudberry ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Hurra! Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Sannelig lurte ikke lillesøster mamsen sin trill rundt. Plutselig hadde jeg rier, og plutselig var hun ute! Igår klokka 1940, vitale mål var 3740g og 50cm. Kom som en rakett og var ute etter bare 40 minutt på fødestua etter en kjempefin vannfødsel Nå sover lillegullet og mamsen ligger på magen og slapper av Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Ryktene sier at det ordner seg med fjøsdress 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Ryktene sier at det ordner seg med fjøsdress Det er vel den snille fjørsnissen som er ute med fantestreker igjen Heldige Ida 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer så mye til @Cloudberry! Jeg skjønte at jeg hadde deg på FB, da jeg så at babyen var kommet Hun er skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Hun burde jo hatt et fjøsskaut også @raksha. @Cloudberry ? gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2015 Gratulerer så mye @Cloudberry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Tusen takk allihop 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Gratulerer @Cloudberry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2015 Gratulerer Cloudberry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 Jeg trenger noen fødevibber! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 Jeg trenger noen fødevibber! Sender masse! Når er/var termin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 Sender masse! Når er/var termin? På torsdag som kommer, så egentlig har jeg ikke lov å klage. Men jeg føler meg som jabba the hut og jeg savner hunden min! Så fødevibber altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 På torsdag som kommer, så egentlig har jeg ikke lov å klage. Men jeg føler meg som jabba the hut og jeg savner hunden min! Så fødevibber altså! Klart det er lov å klage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 Da er jeg innlagt og satt i gang. Utrolig kjedelig, han kunne godt ha blitt der inne noen uker til. Det går nok bra uansett 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 På torsdag som kommer, så egentlig har jeg ikke lov å klage. Men jeg føler meg som jabba the hut og jeg savner hunden min! Så fødevibber altså! *Sender fødevibber* Da er jeg innlagt og satt i gang. Utrolig kjedelig, han kunne godt ha blitt der inne noen uker til. Det går nok bra uansett Lykke til med fødsel! Håper alt er bra med deg og den lille i magen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts