Malamuten Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 De er så fine, elsker fargen og tegningene deres, markerte, rene, tydelige og smashing. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg har lyst til å rulle rundt på gulvet sammen med dem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg har så fryktelig fryktelig lyst på en av disse valpene jeg. De har virkelig wow-faktoren hele gjengen! Er det noen som fremdeles mangler hjem? (Ikke at jeg kan ha tre hunder, da hadde jeg i så fall blitt singel på dagen, men det er jo greit å vite liksom ). Det er vel fortsatt en ledig hannhund? Og hallo, han der samboeren hadde ikke dratt om han fikk en sånn her liten klump i fanget. Seeee, så skjønne de er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 De er så fine Den lille blå Jeg har også blitt avstandsforelsket i rasen etter å ha lest om dine hunder. Kanskje en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Henger meg med i koret: de er så fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Nydelige er de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Så nydelige de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Skriver for @Affinity til alle Sonen-venner. Det har skjedd en tragedie i løpet av natten, det oppstod en brann - antageligvis i det elektriske anlegget - der mange av hundene har sovet. Lyra, Rio, Ylva og fem valper fra WTF-kullet døde i brannen. Alle valpekjøpere er underrettet. Affinity, barna og huset er i god behold. Familien trenger litt ro rundt seg nå for å bearbeide det ufattelige som har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Fryktelig trist, virkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Å herregud så grusomt Dette var som et smekk i trynet, enda jeg ikke kjenner Affinity. Stor til deg, takk og lov at du og ungene har det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Å. Herre. Gud. For en forferdelig nyhet. All medfølelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Det finnes ikke ord! Bare stor stor klem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Herregud, hvor fælt! Så bra ungene og Affinity har det ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Grusomt! Godt det gikk bra med familien, men for en tragedie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Huff, dette var absolutt ikke hyggelig... Enda godt menneskene er i god behold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Gudskjelov at unger og voksne har det bra til tross for en ufattelig tragedie. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Så forferdelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 For en forferdelig hendelse Et skikkelig mareritt. Bra alle mennesker er i god behold midt oppi det hele. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si <klem> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Ufattelig trist å høre.Godt barn og resten av dyrene er i behold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 For en tragedie og grusom opplevelse! Jeg føler med dere i sorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Godt alle de tobeinte kom ifra det med livet i behold! Herregud for en ufattelig tragedie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Å herregud, så utrolig grusomt! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, ord strekker virkelig ikke til, men sender en stor klem til dere alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Å nei, så grusomt! Enda godt Affinity og barna er i god behold. Men for en tragedie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Så ufattelig trist, virkelig en tragedie! Men oppi det hele var det godt å lese at alt er bra med Affinity og familien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Nei nei nei nei nei nei.... Sitter på jobb og hikster. Herregud. Lill, tenker på dere. Gudskjelov at dere overlevde. Men herregud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts