Gå til innhold
Hundesonen.no

En sonis-julefortelling KOMMENTARTRÅD


Aya
 Share

Recommended Posts

Jeg ler og ler og ler. Men hvis Tommy er eneste mann, hvem er Ingar???

Og synes litt synd på Espen, men sånt skjer når du drar fra et forum :innocent:

Det er så utrolig bra, bare et minus. DET MÅ IKKE LESES PÅ JOBB, jeg ler alt for mye :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oi, det høres jo ut som... Nei, det blir for teit.

Jeg har begynt å skrive, jeg, samme om dere vil eller ikke

Oh jul med din glede! En vaske-ekte sporhund kom oss til unnsetning i dag! Dere kan tro det ble glede i leiren da det var @jaktlykke og Amigo som stillte seg klar til dysst til dagens ekspedisjon ov

Pasientgruppen jeg jobber med har det aldri (nyfødte), men så stikker vi sjeldent venøst. Den beste følelsen da jeg jobbet med voksne, var å treffe årene alle andre bommet på :D

Ikke de jeg jobber med heller, kleine prehospitale pasienter -og ja, da er det deilig å treffe :offtopic:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de jeg jobber med heller, kleine prehospitale pasienter -og ja, da er det deilig å treffe  :offtopic:

X-narkomane (som satte sprøytene i halsårene på slutten fordi årene ellers var helt ødelagte) er heller ingen drømmepasienter mtp stikking..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ikke lese dette på jobb, jeg lo høyt. Kindereggmetoden er løsningen på alle verdensproblemer. :D

Jeg må innrømme jeg ikke skjønte denne delen av historien :lol: Kanskje ikke du kan forklare det en gang :P @IW ? Er jeg dum kanskje? Derfor jeg og @Emilie kom i en nesten fight?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg ikke skjønte denne delen av historien :lol: Kanskje ikke du kan forklare det en gang :P @IW ? Er jeg dum kanskje? Derfor jeg og @Emilie kom i en nesten fight?

Hehe! Det er ikke så mye å skjønne, er bare fordi Tabris har brukt kindereggmetoden selv og ofte anbefaler den til andre :) . At du nesten kom i slåsskamp var rett og slett for å få deg inn i historien!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det er ikke så mye å skjønne, er bare fordi Tabris har brukt kindereggmetoden selv og ofte anbefaler den til andre :) . At du nesten kom i slåsskamp var rett og slett for å få deg inn i historien!

Men ropte hun bare "kindereggmetoden" og sprayet han med noe vondt? :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: så fantastisk! Og imponert over sånne små detaljer fra AN du har fått med deg @Teserere , som vitsen til @LinL som @Tinkie og jeg ikke helt forsto :lol:

Imponert over kreativiteten!

Okei. Bare for å ha sagt det, den er jo kjempe morsom! Kanskje den må høres. (kanskje jeg må lage en video hvor jeg LESER den, så dere forstår at jeg er KJEMPE MORSOM!!!!!) :thumbsup:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :lol: så fantastisk! Og imponert over sånne små detaljer fra AN du har fått med deg @Teserere , som vitsen til @LinL som @Tinkie og jeg ikke helt forsto :lol:

Imponert over kreativiteten!

Haha, jeg er MED! :jump: Gudene vet hvordan jeg KOM til godset, men jeg ER der! :lol: :lol:

Okei. Bare for å ha sagt det, den er jo kjempe morsom! Kanskje den må høres. (kanskje jeg må lage en video hvor jeg LESER den, så dere forstår at jeg er KJEMPE MORSOM!!) :thumbsup:

Jeg skjønte den, altså! Jeg bare syntes ikke den var så morsom :lol: Fysioterapeuten min har også gitt meg en del sånne ordspill, og jeg er visst kjempeteit som bare ikke skjønner dem, mener han :aww::lol: Jeg skjønner dem, jeg bare synes ikke de er morsomme :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ropte hun bare "kindereggmetoden" og sprayet han med noe vondt? :P

Det er absolutt ingen reell sammenheng mellom DAP og kindereggmetoden i virkeligheten :lol: . Men tenkte Espen hadde godt av å få seg en beroligende dusj... :aww:

Edit: Jeg har også kommet med! :D Weey! Litt mange i gruppe 1 på quiz kanskje, basert på antall belgere og andre gjeterdyr her inne! Hihi!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er MED! :jump: Gudene vet hvordan jeg KOM til godset, men jeg ER der! :lol: :lol:

Jeg skjønte den, altså! Jeg bare syntes ikke den var så morsom :lol: Fysioterapeuten min har også gitt meg en del sånne ordspill, og jeg er visst kjempeteit som bare ikke skjønner dem, mener han :aww::lol: Jeg skjønner dem, jeg bare synes ikke de er morsomme :P

Hvordan kan man forstå den men ikke synes den er morsom? Det forstår ikke jeg :P nuvel, jeg liker groviser :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Såklart. Sånn er det når man har et helt, svært gods fullt av rom man ikke har hørt om. :aww::lol:

 

Kanskje Godset rett og slett er som Hogwarts.

Jeg er visst plutselig også på Godset uten å ane hvordan jeg kom dit, så jeg tipper vi reiste sammen. Jeg liker å tro at vi red på det store, hvite, lodne dyret fra the neverending story :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...