Enits Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 jeg og! Må ha sett helt komisk ut når jeg trippa bort til postkassa, ser nedi, og.... Er vel ca sånn jeg ser ut og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har heller ikke fått pakke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Ikke pakke her heller foreløpig. Men ikke noe nytt at posten er treg hos meg uansett når pakken ble sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har også fått pakke, sånn for å ha nevnt det her i tråden Er en stund siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har også fått for noen dager siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Har fått hentelapp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Min kom i går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Venter i spenning jeg og. Fryktelig spent på om den jeg sendte til tar hinta mine, syns hint er skrekkelig vanskelig for det føles så åpenbart når jeg skriver dem, samtidig så er det vrient å vite hvor mye folk får med seg. Blir gøy å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har ikke fått enda,venter i spenning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Ikke her heller, men mange dager til jul enda. Like greit at den kommer litt seint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har fått pakken Den så veldig koselig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har ikke fått pakke enda, men jeg vil tro at posten her vet hvor glad jeg er i jula og følgelig holder gaven hos seg lengst mulig Sånn for å spare meg og nysgjerrigheten min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Jeg har fått pakke. omg håper det er hint inni gaven, for det var ikke noe på utsiden (tror jeg).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Ingenting her heller ennå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 25. November 2014 Rapporter Share Skrevet 25. November 2014 Har fått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg har fått, den ligger i stua og gir meg julestemning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Er det ikke en uke siden fristen for sending gikk ut? i så fall burde jeg få pakke snart! *utålmodig! * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Sidan eg no ser at min venn har fått pakke/ser at min venn ikkje har fått pakke/ikkje ser at min venn har skrive noko, kan eg berolige med at den er på veg/puste letta ut over at den kom fram/innrømme at eg ikkje har sendt enno.Eg har ikkje fått pakke, og har allereie innsett at det er fordi ingen er glad i meg. Får sikkert ingenting til jul, eg. :'(Håpar den ikkje kjem heilt enno, eg er skikkelig dårlig på å ikkje opne. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Sidan eg no ser at min venn har fått pakke/ser at min venn ikkje har fått pakke/ikkje ser at min venn har skrive noko, kan eg berolige med at den er på veg/puste letta ut over at den kom fram/innrømme at eg ikkje har sendt enno. Din luring! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Er det ikke en uke siden fristen for sending gikk ut? i så fall burde jeg få pakke snart! *utålmodig! * Den 20.november var fristen ja, men så har det også vært helg inni der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg hører pakken ligger og roper på meg. Den er ensom i skuffen og vil ut og opp i luft! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Nå føler jeg at jeg kanskje var litt vel lur mtp hintet i/på pakka. Blir spennende å se. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Fikk pakke i dag måtte le litt da, avsenderen har skrevet feil avsenderadresse og tatt mitt postnr og sted i stedet for det som hørte til adressen til en av disse som styrer showet Skjønte ikke noe for jeg viste ikke at en Sonis bodde i samme tettsted som meg men det er fort gjort da! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg har fått pakke i dag! Den var tung! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 26. November 2014 Rapporter Share Skrevet 26. November 2014 Jeg venter fortsatt på pakke! *Spent* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts