Siljus Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exstrana Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 ❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 ❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 16. April 2017 Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 16. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2017 Takk alle dere fininger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 kondolerer så fryktelig trist!Sent fra min SM-G903F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 17. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Ja veldig trist... Man vet aldri hvor lenge man har folk i livet sitt, så å passe på å fortelle folk at man er glad i dem er så utrolig viktig Mamma har lært oss opp godt der, at det er viktig med klemmer og å si at man er glad i hverandre, så det siste jeg sa til henne var at jeg var glad i henne, takk og pris... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Ord blir fattige, men kondolerer så mye ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det, mamma ble bare 48. Plutselig er de ikke der lenger liksom. Kondolerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 17. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 3 timer siden, Rocket skrev: Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det, mamma ble bare 48. Plutselig er de ikke der lenger liksom. Kondolerer så mye! Uff ja Helt vanvittig hvor vondt det er... Hele tiden tenker jeg slikt som "hmm, lurer på hva mamma hadde sagt til dette" eller "ooh, må fortelle mamma"... men det er ingen mamma å fortelle ting til lengre Men livet går jo videre på et vis... Nå er det vanvittig viktig for meg å bruke tid med pappan min. etter 45 år føles det temmelig tomt for han Takk for omtanke alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. April 2017 Rapporter Share Skrevet 17. April 2017 Kondolere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 Kondolerer ❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 Så fryktelig trist å høre Sanne... Kondolerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 Ord blir så altfor fattige.Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 Så leit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 18. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 Takk dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 17 timer siden, Sanne skrev: Uff ja Helt vanvittig hvor vondt det er... Hele tiden tenker jeg slikt som "hmm, lurer på hva mamma hadde sagt til dette" eller "ooh, må fortelle mamma"... men det er ingen mamma å fortelle ting til lengre Men livet går jo videre på et vis... Nå er det vanvittig viktig for meg å bruke tid med pappan min. etter 45 år føles det temmelig tomt for han Takk for omtanke alle Jeg også mistet min mor tidlig og vet hvordan det kan være Stor medfølelse herfra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 18. April 2017 Rapporter Share Skrevet 18. April 2017 ❤❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts