Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Da bytter de sikkert bare hjul og kjører avgårde :D Du må spraylakkere den med store bokstaver noe ala "Pule-ekspressen", "Pulebua" eller "Pussy-wagon" eller noe sånt som folk virkelig kommer til å legge merke til :P

OT. Jeg kjenner faktisk noen som kaller vanen sin for Pussy-wagon... xD

  • Like 1
  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gjett hvilken bil det var som stod parkert utenfor tinghuset i Oslo i dag, a..

Jepp! Skal hilse på Purka nå snart, med VG på slep

Purka er funnet! Eller, hu ble stoppa i Ski. Gubbe som sikkert ville ha hundebil som tok henne denne gang. Falck lurte på om det var min hund som satt inni, den var ihvertfall kjørt på kennel.. S

Posted Images

Skrevet

Skriv: "Gratis godteri. Kun barn opp til 12 år får!" med et bilde av Josef Fritzl under. Da får den iallefall stå alene.

Eller bare male et stort kors på siden (samme om det er vanlig kors eller opp-ned kors) og skrive Jesus kommer/In Nomine Satanas under, avhengig av hvilken vei du velger å ha korset.

  • Like 2
  • 7 months later...
Guest lijenta
Skrevet

Å det er nesten så du bør skrive bok om alle eventyrene purka er med på. Kjedelig og håper hun kommer tilbake

Skrevet

Er det virkelig mulig... Purka fortjener nå forsiden på VG eller noe :|

Krysser fingrene for at bilen kommer snart like hel tilbake igjen.

Skrevet

Var ekstra kjipt at hun ble stjålet i dag. Vi skulle i min søsters bestevenns begravelse, 14 mil unna. Vi klarte å få tak i en leiebil (klokka åtte om mårra, med tre hunder!), og rakk begravelsen på minuttet..

Vi fant ut hvorfor Purka var så populær i fjor høst. Hadde henne inne på verksted, da den ene luftdysa ikke funka. Viste seg at bilen var full av dop (gud vet hvor lenge det har vært der og hvor mange grensepasseringer vi har gjort rundt om i europa med det der..), var narkohunder i den og greier.

Og ja, Purka burde bli bok. Tittelen er allerede klar "Dieselpurka på ville veier, en historie om en bil på kjøret". Ble kontakt av Dagbladet sist gang som ville lage sak :P

Men nå orker jeg ikke mer. Jeg kjøper ny bil, så får hun bli spiker når hun kommer tilbake, dette er håpløst :ermm:

  • Like 12
Skrevet

Var ekstra kjipt at hun ble stjålet i dag. Vi skulle i min søsters bestevenns begravelse, 14 mil unna. Vi klarte å få tak i en leiebil (klokka åtte om mårra, med tre hunder!), og rakk begravelsen på minuttet..

Vi fant ut hvorfor Purka var så populær i fjor høst. Hadde henne inne på verksted, da den ene luftdysa ikke funka. Viste seg at bilen var full av dop (gud vet hvor lenge det har vært der og hvor mange grensepasseringer vi har gjort rundt om i europa med det der..), var narkohunder i den og greier.

Og ja, Purka burde bli bok. Tittelen er allerede klar "Dieselpurka på ville veier, en historie om en bil på kjøret". Ble kontakt av Dagbladet sist gang som ville lage sak :P

Men nå orker jeg ikke mer. Jeg kjøper ny bil, så får hun bli spiker når hun kommer tilbake, dette er håpløst :ermm:

Det er ikke mulig :o :o

Var det dop i bilen? Og det kan ha vært der Gud vet hvor lenge??

Kanskje det er de samme folka som nå har tatt den i den tro at dopet fortsatt var der? :P

Skal jo ikke le, men dette er jo tragiskomisk. Så utrolig bra at det ikke var noen hunder inni den da den ble stjålet.

Skrevet

Var ekstra kjipt at hun ble stjålet i dag. Vi skulle i min søsters bestevenns begravelse, 14 mil unna. Vi klarte å få tak i en leiebil (klokka åtte om mårra, med tre hunder!), og rakk begravelsen på minuttet..

Vi fant ut hvorfor Purka var så populær i fjor høst. Hadde henne inne på verksted, da den ene luftdysa ikke funka. Viste seg at bilen var full av dop (gud vet hvor lenge det har vært der og hvor mange grensepasseringer vi har gjort rundt om i europa med det der..), var narkohunder i den og greier.

Og ja, Purka burde bli bok. Tittelen er allerede klar "Dieselpurka på ville veier, en historie om en bil på kjøret". Ble kontakt av Dagbladet sist gang som ville lage sak :P

Men nå orker jeg ikke mer. Jeg kjøper ny bil, så får hun bli spiker når hun kommer tilbake, dette er håpløst :ermm:

Seriøst!? Så skummelt!! :|

Skrevet

Haha... Dette skulle ikke være mulig.

Du har vel vært i kontakt med politiet om dette, men det er jo mildt sagt høyt sannsynlig at andre med tidligere eierskap i bil kan ha noe med dette å gjøre. Uansett hadde dette vært ukens klikk-sak på Dagbladet, så jeg skjønner interessen!

Skrevet

Ufattelig!!! Jeg går ut fra at ingen av de gode tekst-rådene fra sist ble utført???

Sånn at hun fortsatt bare er ei anonym purke :no::fear: .

Skrevet

Var ekstra kjipt at hun ble stjålet i dag. Vi skulle i min søsters bestevenns begravelse, 14 mil unna. Vi klarte å få tak i en leiebil (klokka åtte om mårra, med tre hunder!), og rakk begravelsen på minuttet..

Vi fant ut hvorfor Purka var så populær i fjor høst. Hadde henne inne på verksted, da den ene luftdysa ikke funka. Viste seg at bilen var full av dop (gud vet hvor lenge det har vært der og hvor mange grensepasseringer vi har gjort rundt om i europa med det der..), var narkohunder i den og greier.

Og ja, Purka burde bli bok. Tittelen er allerede klar "Dieselpurka på ville veier, en historie om en bil på kjøret". Ble kontakt av Dagbladet sist gang som ville lage sak :P

Men nå orker jeg ikke mer. Jeg kjøper ny bil, så får hun bli spiker når hun kommer tilbake, dette er håpløst :ermm:

Helt utrolig!! :blink:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...