Crush Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Føler for å være gæærn, og slutte med det her anonymgreia Ingrid, 25 år :-) 9 Siter
Annegru Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Her er jeg, Anne, 31 år. Bildet er er halvannet år gammelt, klarer ikke finne noen akseptable, nyere bilder. Jeg har forøvrig aldri følt meg så pen som jeg gjorde denne dagen, så jeg ser ikke sånn ut til vanlig, men noe av det samme, minus sminken, håret, brudekjolen og smykkene Pappa'n min, mannen min og en av de som serverte i bryllupet vårt er sensurert på en meget flott måte, om jeg får si det selv 10 Siter
Mirai Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Kult at så mange legger ut bilder! ...og siden jeg har vært her så lenge så "kjenner" jeg igjen så mange også, hadde garantert kjent dere igjen på gata eller utstilling . Med Kenya til MartineH 7 Siter
Siri Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Jeg kunne vel vært både mor og bestemor til en del her inne, men.... og som så mange andre står jeg stort sett bak kamera, men noen ganger dukker også jeg opp på bilder... Jeg er altså Siri, ble nylig 47 år - still going strong, og tror hjernen fortsatt er 25 år... Noen vil kanskje hevde den tidvis bare er 18... . Altså meg til venstre - med Willy - i kjent positur Hjemme på Godset - med begge hundene 15 Siter
borderen Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 For å ikke ta hundebilder: Dette er meg, 24 år gammel. Glad i mat. Fortsatt singel og har tydligvis begynt å bli desperat på det frie marked. 15 Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Jeg har vært her i årevis og syns fortsatt det er bare jeg som blir eldre, mens alle andre fortsatt er ungjenter! rare greier. hehe Siter
Mari Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Jeg har vært her i årevis og syns fortsatt det er bare jeg som blir eldre, mens alle andre fortsatt er ungjenter! rare greier. hehe Sukk, ja... 7 Siter
Mardina Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Jeg har vært her i årevis og syns fortsatt det er bare jeg som blir eldre, mens alle andre fortsatt er ungjenter! rare greier. hehe Jeg har IKKE vært her i årevis og jeg er ELDRE enn deg, så det stemmer nok ikke helt..... Ungjente er jeg ikke i hvertfall, selv om jeg ikke føler meg en dag over 25..... 1 Siter
Benedicte Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 For å ikke ta hundebilder: Dette er meg, 24 år gammel. Glad i mat. Fortsatt singel og har tydligvis begynt å bli desperat på det frie marked. Elsker det bildet Siter
Maria Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 For å ikke ta hundebilder: Dette er meg, 24 år gammel. Glad i mat. Fortsatt singel og har tydligvis begynt å bli desperat på det frie marked. Haha. Du er søt og da Digger dette bildet. Altså - man må jo være litt offensiv! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Dette er et av få bilder av meg selv jeg liker så da blir det det Line, 43 år, og bare en av disse er mine 5 Siter
mara Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Har ikke noen splitter nye av meg og hund, men dette er det nyeste av meg (og kuleste kiden i gata <3). Heter Marte og er 31 år. 4 Siter
Sbtlita Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Meg med en smule duckface...og meg med hundene! Jeg heter Tina, er 28 år og bor i Balsfjord i Troms med staffene mine Sent from my C6903 using Tapatalk 4 Siter
SiriEveline Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 luuuulz, I am very much a lady, jeg har mann under nicket av samme årsak som flere andre har: vi irriterer oss over at kjønn er så relevant at det på død og liv skal vises under nicket Ehh.. du vet at du ikke MÅ vise kjønn under nick sant? Ser nå at jeg fortsatt har hemmelig etter at jeg gjorde et poeng ut av det. 1 Siter
Pajko Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Ida, dansk, 25 år med Pajko, kooikerhondjehan på 4 år… i julen. Skal se ham igen i morgen 5 Siter
Gjest Skrevet 6. Mai 2014 Rapporter Skrevet 6. Mai 2014 Christine, nettopp fylt 22. Har en terv og en setter. IMG_20120909_221105.jpg IMG_20120908_205006.jpg Sånn - dette innlegget @Christine - hvis du lurte på hvorfor jeg kobla uten å lure Siter
Synnikken Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Når jeg selvdigger meg selv to the maaax ser jeg slik ut. Siden de to forrige bildene var "gamle" 4 Siter
Kaja Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Når jeg selvdigger meg selv to the maaax ser jeg slik ut. Siden de to forrige bildene var "gamle" 1 Siter
Aya Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Når jeg selvdigger meg selv to the maaax ser jeg slik ut. Pena!!! Siden de to forrige bildene var "gamle" 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Jeg vil også væme! Akkurat nå: Som SandyEyeCandy: Grunnen til spennende "Unleash the Kraken"-hår på bildet på toppen er at jeg går fra den fantastiske rødfargen til denne, som jeg er født med: Også som sirkus-direktør, selvsagt : 19 Siter
Maria Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Alltid fin du, @SandyEyeCandy Blir gøy å se deg med "vanlig" hårfarge. Du ER jo liksom hun med rødt hår for meg da. 2 Siter
Mumle Mu Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Når jeg kosemoser Prinsessa ser jeg sånn ut. På tur i skogen, så ser jeg alltid sånn her ut. Når jeg har kledd meg ut som majones og har mistet husnøklene, ser jeg sånn ut. Når jeg har tråka ned i et høl på et jorde og hundene ler av meg, ser jeg sånn ut. 15 Siter
Aussieglis Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Skrevet 8. Mai 2014 Oftest sett: Knotende med 1-3 hunder på tur. Også sett: Teite selfies med snusleppe På konserter med et svært speilrefleks på nesten 3kg i hendene. Gjerne fremst foran scenen, litt brisen og gjerne syngende med mens man tar bilder om man er fan av bandet...Også meg. På dårlige dager. 11 Siter
Recommended Posts