Gå til innhold
Hundesonen.no

Personen bak nicket


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alv, til tross for for schæfer 43 år Rett etter kom noen i hvite frakker å la meg inn her: Har heldigvis både pen og snill pleier som passer på meg i tykt og tynt da

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs

Nevø og jeg på tur en augustdag:

Posted Images

Guest bikkje1

6tn6sm.jpg

Står alltid bak kamera, så har jo ingen bilder av hele meg. :P

Jeg heter i hvertfall Therese, og er 15 år. Og Simba heter Simba, og blir 1 år om noen uker. :) Vi ser ikke ut som fiskeboller til vanlig, altså. Og ja, Simba har grått hår på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helååå! Kjersti, snart 21, blånd og billi' (neida joda tulla)
1150991_10151767580215141_1200319176_n.j

Jeg lager alt for ofte duckface for å slippe å smile
be7c8632-eee5-4874-9934-1c7bcc68581e_zps


Jobber i klesbutikk
1508196_10152035621675141_797825897_n.jp

Også har jeg verdens søteste Khela som også har æren for nicket :wub:
455_10151247022510141_1759472267_n.jpg

Edit: holy mother så schvære bildene ble. Fins det kode for å få de mindre? Er kopiert fra fb.

Endret av Khela
  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meg helst bak kameraet...

kt5r6.jpg
Gjemmer mag bak denne jeg!

m7rlfl.jpg
Men så er det jo selfies da, ekstra artig med slike bilder når man har skjeggehund


ohjlt4.jpg
Noen ganger lar jeg meg avbilde, men bare visst du gir meg en valp!
Dette ble tatt av oppdretter den første gangen jeg var å besøkte Deica, sååå liten!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og lillemor

12891737173_2d439b8987.jpg

Meg, Kahlo og Zougo - fineste jentene. :wub:

5644326313_6dfbd58473.jpg

Åh skulle ha med info og ja? Jeg er 30 på øverste bildet og 27 (?) på nederste. Hundene lever desverre ikke lenger, riesendyret Kahlo, min øyensten, ble borte for et år siden og Zougo @tulip sin grande ble borte i november (?) Lillemor er 7 mnd på det bildet.

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok det siste profilbildet på facen,ser nå at det er to år siden jeg tok det :icon_redface: Men tror ikke jeg ser så aaaaltfor anderledes ut.

Og siden andre legger ut litt info,så heter jeg Kathrine og blir 26år på fredag :) (Men de fleste jeg spør tror jeg er 18-20 :lol: )

184562_10151125120366981_313266104_n.jpg

994261_10151477692691981_611872392_n.jpg

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så er det jo koselig å planlegge og drømme litt også Har du noen tanker om hvilken rase du kan tenke deg i fremtiden?
    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...