Gå til innhold
Hundesonen.no

Personen bak nicket


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alv, til tross for for schæfer 43 år Rett etter kom noen i hvite frakker å la meg inn her: Har heldigvis både pen og snill pleier som passer på meg i tykt og tynt da

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs

Nevø og jeg på tur en augustdag:

Posted Images

Jeg ser vi er fra samme sted, så er godt mulig! Hvem er du daa? ;o

Jeg er på mobil så får ikke lagt ut bilde. Jeg heter hvertfall Cathrine og er 91-modell. Jeg troooor det var deg (eller ei som ligner sykt!) jeg hadde ring-på-spring med på Avanti på Frakkagjerd. Sammen med Malin og Lene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på mobil så får ikke lagt ut bilde. Jeg heter hvertfall Cathrine og er 91-modell. Jeg troooor det var deg (eller ei som ligner sykt!) jeg hadde ring-på-spring med på Avanti på Frakkagjerd. Sammen med Malin og Lene :P

Haha, jaa, stemmer det! Husker det! Fantastisk :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Monica og er 20 år. Jeg har to hunder. Bråkebøtta(les Tuva) og Sprettballen(les Nemi). Tuva, BCmix, er 4,5 år og Nemi, schäfer, er 19,5 mnd.

Jeg er ikke veldig fotogen, liker meg best bak kameraet. Sjeldent du ser bilder av meg uten et dyr på 'flire*

1509685_10203440027743900_720331582_n.jp

Meg for et år siden eller så. Da var Nemi bare valpisen!

734234_10200238634871079_1756472889_n.jp

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Monica og er 20 år. Jeg har to hunder. Bråkebøtta(les Tuva) og Sprettballen(les Nemi). Tuva, BCmix, er 4,5 år og Nemi, schäfer, er 19,5 mnd.

Jeg er ikke veldig fotogen, liker meg best bak kameraet. Sjeldent du ser bilder av meg uten et dyr på 'flire*

Meg for et år siden eller så. Da var Nemi bare valpisen!

Til det utheva: Bare tull! Og en ting til, det siste bildet var et utrolig flott bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita, 26 år.

Dette bildet er tatt i går etter at jeg fikk kastrere en hund for første gang, pluss at verdens koseligste klinikk-katt på eksotisk-avdelingen ville sove i armene mine:

received_m_mid_1396465612401_c73e93d08a0

Når jeg er hjemme i Tromsø om sommeren så går vi Ti På Topp så jeg kan få en fin kopp å drikke kaffen av. Har foreløbig to stk. går for nr. 3 i år:

P6301010_zps147d10b0.jpg

Og selv om jeg nok er den blekeste personen du har møtt, så liker jeg å sitte i sola og lese. Antall fregner øker proporsjonalt med antall soltimer.

IMG_20140329_093734_zps7457b2a4.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Sandra, bor på Setermoen i Troms, og er 24 år :-) Har en tollertispe på 1 år :)

post-12216-0-32576600-1396529304_thumb.j

Har forøvrig ikke de blonde tuppene lengre :P Ser at bildet ble lastet opp i crappy kvalitet, tatt fra facebook der kvaliteten drepes :P

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...