Gå til innhold
Hundesonen.no

Personen bak nicket


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alv, til tross for for schæfer 43 år Rett etter kom noen i hvite frakker å la meg inn her: Har heldigvis både pen og snill pleier som passer på meg i tykt og tynt da

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... Jeg jobber bla annet i brannvesenet ... og så pusler jeg på med blodsporkurs

Nevø og jeg på tur en augustdag:

Posted Images

Hei!

Jeg heter Vims (helt sant :aww: ), og jeg er 25 år gammel. Jeg liker ikke så godt å bli tatt bilde av, men egentlig er jeg ganske søt. *øve seg*

65697_144348619064710_628554613_n.jpg

:tuba:

edit: hvorfor spiller den tubaen "69"? Er ikke det et litt... rart tall å spille? jeje.

(egentlig hadde jeg ikke tenkt å legge ut bilde, men når alle ble sånn "åh nei se, jeg er ikke egentlig noe pen, altså!" så måtte jeg bare. :P:) )

Den blåser 69 fordi de to sammen blir en slags luftboble/sky som kommer ut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blåser 69 fordi de to sammen blir en slags luftboble/sky som kommer ut :)

Jeg tror jeg har litt feil type fantasi, for jeg klarer ikke helt å se det. Men tror deg når du sier det. :)

Forresten så var det ikke meningen å gjøre narr av noen med flåsekommentaren min over, bare for å ha presisert det. Jeg veit veldig godt hvordan det er å være usikker på seg selv, sitt eget utseende, ikke like bilder av seg selv, og så videre. Jeg bare kjente meg så veldig godt igjen i den måten å "unnskylde" seg på, og så følte jeg at jeg måtte kommentere det på et eller annet vis.

Dere er fine folk. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

 

Dette er meg; jeg er gammel nok til å være moren til de fleste her inne... :innocent:

 

 

Postet bilde

 

Postet bilde

 

Jeg jobber bla annet i brannvesenet

 

Postet bilde

 

... og så pusler jeg på med blodsporkurs

 

Postet bilde

Kan godt hende du mener du kunne vært moren til mange her, men hallo damen. Du er så flott! :) Det må jeg bare si!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk et snart 4 år gammelt bilde (omfg….) - men meg og min aspirerende karriere…. :whistle:

75177_10150313263020167_7368358_n.jpg

What....? Litt vanskelig vinkel, men jeg synes du ser ut som en dame. Du er jo mann!? I mitt hode har du hele tiden vært en litt sånn muskuløs, korthåret mann, gjerne kledd i jaktbukser og militærsko på tur med hunden. Nå er jeg forvirret :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må alle jenter unnskylde seg med at de er stygge på bildet når de legger ut? Sier hun som ikke vil legge ut bilde i det hele tatt :P Men hallo folksens. Når dere skriver hvor stygge dere er mange nok ganger kommer dere til å tro på det til slutt. Snakk om å lure seg selv :)

Håper ikke mitt innlegg ble tolket sånn. :P

Det var ikke ment sånn altså, selv om jeg er ekstremt kamerasky. Det er bare et irrasjonell instinkt/refleks å skygge unna så snart kamera kommer frem. :lol:

Men da skal jeg være flink å legge ut enda et bilde. :o:whistle:

Skrytebilde! Jeg og Scott Lynch! Fantastiske forfatteren! Jeg har 6 signerte bøker fra Lynch, og han har bare skrevet 3 bøker so far. :whistle:

Ja, det var alkohol involvert. Ja, jeg forventa ikke at han skulle lage grimaser. :lol:

Og ja, personen som tok dette har veldig stødige hender.

Scott_Me_1-1.jpg

Jeg har bilde sammen med Rothfuss også, men av en eller annen grunn klarte vi ikke å koordinere sånn at begge sitter i ro samtidig når bildet ble tatt. :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What....? Litt vanskelig vinkel, men jeg synes du ser ut som en dame. Du er jo mann!? I mitt hode har du hele tiden vært en litt sånn muskuløs, korthåret mann, gjerne kledd i jaktbukser og militærsko på tur med hunden. Nå er jeg forvirret :P

luuuulz, I am very much a lady, jeg har mann under nicket av samme årsak som flere andre har: vi irriterer oss over at kjønn er så relevant at det på død og liv skal vises under nicket :P

She's a lady, waaowawoawwww etc :P Her er et annet som kanskje gir deg hakket bedre inntrykk enn militærcamo og korthåra mann :whistle:

38824_414799461559_7888910_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du mener du kunne vært moren til mange her, men hallo damen. Du er så flott! :) Det må jeg bare si!

Badass! Rett og slett badass!

:icon_redface: :icon_redface: :icon_redface: takk, nå ble jeg litt flau :icon_redface:

Men jeg ER gammal nok til å være mamsen - jeg har faktisk en sønn på snart 24 år.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg elsker å bli tatt bilder av, men omtrent alle bilder blir jo bare delt med venner. Blir for dumt å be folk gjøre bildene offentlig, bare så jeg får delt bilder av meg selv på et forum :D Men skal jo klare rote fram noen allikevel da! :P

460816_10151326041236293_947445228_o.jpg

9120_177974951292_2605644_n.jpg

395923_10150674172161293_1512133822_n.jp

25395_367490051292_8320835_n.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...