Anette Skrevet 14. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2015 Godbit og snacks abonnement bestilt når sendes de?Den 15 blir pengene trekt og det sendes innen 17 (så fort bekreftelsen på betaling er klar). 1 Siter
Fluff Skrevet 14. April 2015 Rapporter Skrevet 14. April 2015 Hadde de fått inn zero dc multiselen i str sm (trur det var det) i svart med orange kanter? Siter
Anette Skrevet 14. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2015 Hadde de fått inn zero dc multiselen i str sm (trur det var det) i svart med orange kanter? Skal sjekke imorgen og få oppdatert med det som er igjen av seler 1 Siter
plutte Skrevet 17. April 2015 Rapporter Skrevet 17. April 2015 Den silvershadeduken... Er den minste str ok til ei gjennomsnittleg stasjonsvogn? Siter
mokken Skrevet 18. April 2015 Rapporter Skrevet 18. April 2015 Lykke var helt etter de godbitene med fisk! 1 Siter
mokken Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M? Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt? Venter desperat på junilønn! Siter
Anette Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M? Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt? Venter desperat på junilønn! Kan godt hende vi har fler, går litt fort for tiden at jeg ikke rekker å holde lageret oppdatert. Men får ordnet flere om vi er tom skal sjekke imorgen. Til helgen er det stevne hos NOHK og eidsvoll og vi har pakket 410 pakker med premier! tjo! 3 Siter
mokken Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Kan godt hende vi har fler, går litt fort for tiden at jeg ikke rekker å holde lageret oppdatert. Men får ordnet flere om vi er tom skal sjekke imorgen. Supert,tusen takk! Kan "til nød" ta turkis og altså, men den lilla var veldig fin Edit: var det i begynnelsen av juni silver shade dukene kom? Siter
Anette Skrevet 19. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mai 2015 Supert,tusen takk! Kan "til nød" ta turkis og altså, men den lilla var veldig fin Edit: var det i begynnelsen av juni silver shade dukene kom? Silver shadene er på et skip fra USA nå så ja. Begynnelsen av juni. 3 Siter
Garp Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 (endret) Ups, så på feil størrelse.. Jeg fant og jeg bestilte.. Endret 27. Mai 2015 av Garp Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Stemmer det at det bare er 1 lilla Rok straps bånd igjen i str M? Og får dere i så fall inn flere dersom det blir tomt? Venter desperat på junilønn! Edit: Lilla str L, M var for lite demping i til mine Siter
Anette Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Edit: Lilla str L, M var for lite demping i til mine Skal ordne det PS: silvershade båten er forsinket pga dårlig vær.. Og rosa kjegle?? Det kom inn flere men de forsvant, skal be om flere Vi jobber med ny nettbutikkløsning, og da blir det også lansering av mye nye produkter 5 Siter
mokken Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Skal ordne det PS: silvershade båten er forsinket pga dårlig vær.. Det kom inn flere men de forsvant, skal be om flere Vi jobber med ny nettbutikkløsning, og da blir det også lansering av mye nye produkter Du er en knupp! Takk for beskjed Siter
Trillian Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Er det mulig å få tak i ke-hu leken med jordkloden i størrelse small? Eller finns ikke det? Siter
Anette Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Er det mulig å få tak i ke-hu leken med jordkloden i størrelse small? Eller finns ikke det? Desverre finnes det ikke, kan nevne det for de. Men er masse andre leker i små størrelser med planet dog baller da! Bringebær f. Ex 1 Siter
Trillian Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Desverre finnes det ikke, kan nevne det for de. Men er masse andre leker i små størrelser med planet dog baller da! Bringebær f. Ex Er bringebær like myke, hva med evnt valpevarianten? Og forresten piper squeezzen? Siter
Anette Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Er bringebær like myke, hva med evnt valpevarianten? Og forresten piper squeezzen? Bringebæret er kjempemykt, valpevarianten er mykere enn vanlig jordklode. Squeezz ballene piper men er standard kong - dvs kan ødelegges. Har også fått inn en sommervariant av en leke med myk tennisball fra planet dog Når får dere inn flere Zero seler ? Vi har ganske mange inne, men vi legger om til ny nettbutikk så den gamle er litt forsømt. Lansering av ny nettbutikk ikveld ish send en pm så kan jeg svare på alt av størrelser og farger. 3 Siter
Anette Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Skal dere til Drammen? japp 1 Siter
Guest Christine Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr Siter
Anette Skrevet 4. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2015 Du skal ha stand på ag-uken, sant? I motsetning til NO får jeg lønn under ag-uken, så denne gangen kan jeg med god samvittighet gå innom standen og komme ut igjen med utstyr Ja Kommer dere på NKK Trondheim? Nei,det kræsjer desverre med Agilityuken Vi har blitt kontaktet av nidaros brukshundklubb og de skulle sende meg info om større stevner dere skal ha i høst så skal vi prøve å komme på ett av de 1 Siter
Recommended Posts