Tavi Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Har målene som står på rygglengde mye å si på Zero DC multiselen? Min skal ha SL i den ut fra hals (30cm) og brystmål (53cm), men er en del lengre enn ryggmålet som står for denne størrelsen. Siter
Anette Skrevet 28. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2014 Har målene som står på rygglengde mye å si på Zero DC multiselen? Min skal ha SL i den ut fra hals (30cm) og brystmål (53cm), men er en del lengre enn ryggmålet som står for denne størrelsen. Den tabellen er desverre helt på bærtur er nå erfaringen etter en stund. Det viktigste er halsmålet og at den sitter korrekt på brystspissen. Min Corgi tispe bruker SL størrelsen så whippet og hun er nok ganske likt ja magereima er ekstremt stillbar og kan stilles veldig godt inn og veldig mye ut. Avhengig av hvor du bor så kan du også få komme hit og prøve sele Siter
Tavi Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Den tabellen er desverre helt på bærtur er nå erfaringen etter en stund. Det viktigste er halsmålet og at den sitter korrekt på brystspissen. Min Corgi tispe bruker SL størrelsen så whippet og hun er nok ganske likt ja magereima er ekstremt stillbar og kan stilles veldig godt inn og veldig mye ut. Avhengig av hvor du bor så kan du også få komme hit og prøve sele Bor i Vesterålen, så om jeg er i nærområdet er sjansen for at hunden er med lik null Men har tenkt å ønske meg denne til jul, og satser på SL Siter
Veromob Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Har de Ke-Hu Power leika i blå? og kva str er det Talli kvalitetstester? Siter
Tuvane Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Den tabellen er desverre helt på bærtur er nå erfaringen etter en stund. Det viktigste er halsmålet og at den sitter korrekt på brystspissen. Min Corgi tispe bruker SL størrelsen så whippet og hun er nok ganske likt ja magereima er ekstremt stillbar og kan stilles veldig godt inn og veldig mye ut. Avhengig av hvor du bor så kan du også få komme hit og prøve sele Ut i fra skjemaet burde Jaro hatt XL. Han har M, og den passer perfekt, hihi. Siter
Anette Skrevet 28. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2014 Har de Ke-Hu Power leika i blå? og kva str er det Talli kvalitetstester? Ja den har vi i blå inne iallefall i stor og Talli tester største varianten ! Den største bruker jeg også til min corgi, og skessa kelpie valp brukte den også Ut i fra skjemaet burde Jaro hatt XL. Han har M, og den passer perfekt, hihi. Ja ikke sant.. vurderer å lage min egen tabell basert på erfaring 1 Siter
Veromob Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Ja den har vi i blå inne iallefall i stor og Talli tester største varianten ! Den største bruker jeg også til min corgi, og skessa kelpie valp brukte den også Ja ikke sant.. vurderer å lage min egen tabell basert på erfaring Tusen takk for raskt svar, då har eg bestilt den i L og skrevet at eg ønsker blå Siter
Martine Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Ja den har vi i blå inne iallefall i stor og Talli tester største varianten ! Den største bruker jeg også til min corgi, og skessa kelpie valp brukte den også Ja ikke sant.. vurderer å lage min egen tabell basert på erfaring Akita måtte jo ha M Siter
Anette Skrevet 29. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2014 Mange har ønsket seg Treat & Train (tidligere Manners minder) og det har vært en liten jobb å få tak i de, men de er nå bestilt og kommer så fort bilen kommer seg fra Sverige og hit! http://www.canider.no/home/303-treat-train-manners-minder.html 4 Siter
Debbie Skrevet 29. November 2014 Rapporter Skrevet 29. November 2014 Den har Prima lyst på til jul- kanskje ho skal få den?? PS: hvordan godbiter tar den, kun tørrfor? Siter
Aslan Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 http://www.canider.no/draleker/289-ke-hu-power.html#/storrelse-l Hvilke farger har dere denne i stor nå? Jeg vant gavekort jo, det har begynt å brenne i mailinnboksen allerede Siter
Anette Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Desember 2014 http://www.canider.no/draleker/289-ke-hu-power.html#/storrelse-l Hvilke farger har dere denne i stor nå? Jeg vant gavekort jo, det har begynt å brenne i mailinnboksen allerede Hmm, Blå, Rød og Gul ball Idag kom Treat & Train - Manners Minder inn på lager! 3 Siter
Rocket Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Er dere på stand noe sted nå i helgen? Skal bort over svenskegrensa og kunne tenkt meg å kikke på zero selene om mannebeinet gidder å kjøre sånn at det er mulig Siter
Anette Skrevet 5. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Er dere på stand noe sted nå i helgen? Skal bort over svenskegrensa og kunne tenkt meg å kikke på zero selene om mannebeinet gidder å kjøre sånn at det er mulig Nei men vi bor rett ved siden av Gardermoen så bare send en pm om du vil komme og prøve sele :-) 1 Siter
roxie88 Skrevet 5. Desember 2014 Rapporter Skrevet 5. Desember 2014 Den største bruker jeg også til min corgi, og skessa kelpie valp brukte den også Hva slags raser er det to hundene på det øverste bildet? Hva slags størrelse tror du man trenger til hund som er rundt 10-11 kg? Og har dere den fortsatt inne i blå? Siter
Anette Skrevet 6. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Hva slags raser er det to hundene på det øverste bildet? Hva slags størrelse tror du man trenger til hund som er rundt 10-11 kg? Og har dere den fortsatt inne i blå? Pi er 11 kg og har den store :-) går vel litt mer på leke lyst og bitt. Den lille ville blitt alt for liten for Pi. Usikker på rasene da det er finske hunder. Siter
Enits Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Pi er 11 kg og har den store :-) går vel litt mer på leke lyst og bitt. Den lille ville blitt alt for liten for Pi. Usikker på rasene da det er finske hunder. Kjøpte jeg stor eller liten? Siter
Trillian Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Når får dere inn nye størrelser av multisela? Siter
Rocket Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Nei men vi bor rett ved siden av Gardermoen så bare send en pm om du vil komme og prøve sele :-) ble dessverre ikke noen tur innom Oslo denne gang, kanskje neste gang Siter
Anette Skrevet 6. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 Når får dere inn nye størrelser av multisela? Vi bestiller opp mer på mandag. Så er det spesifikke farger og størrelser man ønsker seg send pm ☺ Kjøpte jeg stor eller liten? Husker ikke i farta, kan sjekke etterpå ☺ Siter
Trillian Skrevet 6. Desember 2014 Rapporter Skrevet 6. Desember 2014 @Garp http://www.canider.no/seler/150-zero-dc-multisele.html Må ha sporsele til bartefransen sjø Siter
Aslan Skrevet 11. Desember 2014 Rapporter Skrevet 11. Desember 2014 Ke-Hu power = helt topp hilsen begge hundene 1 Siter
Recommended Posts