Mardina Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg har ikke peiling på utstilling, men jeg sier kasib.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk som er skallet sjampo? Får folk som er skallet flass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk som er skallet sjampo? Får folk som er skallet flass? Brodern bruker hvertfall ikke shampoo, han barberer bort alt så går vel for det samma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Har høns det moro, leker høns med hverandre liksom? Jeg måtte høre på facebook til slutt... Nei, verken høns eller kyllinger leker med hverandre, men dem er veldig sosiale og liker nærhet fra andre høns. Høns liker visst også å grave etter godis i jorden eller i flisen inne i hønsehuset. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk som er skallet sjampo? Får folk som er skallet flass? Ja, man bruker shampoo. Iallefall om man har flass. Noe som svarer på den andre delen av spørsmålet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Penis er ofte skeiv. Finnes det en kvinnelig variant hvor noe inni der er skeivt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Penis er ofte skeiv. Finnes det en kvinnelig variant hvor noe inni der er skeivt? Ingen er symmetrisk, så jeg antar det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Penis er ofte skeiv. Finnes det en kvinnelig variant hvor noe inni der er skeivt? Det blir jo ikke så lett å se da, siden alt er innvendig liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Penis er ofte skeiv. Finnes det en kvinnelig variant hvor noe inni der er skeivt? Ja. Er like stor variasjon hos damer som hos menn, visstnok. *har gynekolog i omgangskretsen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk som er skallet sjampo? Får folk som er skallet flass? Ja og ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg måtte høre på facebook til slutt... Nei, verken høns eller kyllinger leker med hverandre, men dem er veldig sosiale og liker nærhet fra andre høns. Høns liker visst også å grave etter godis i jorden eller i flisen inne i hønsehuset. det stemmer Vi har høns på gården hos oss - og de trives best sammen. Hvis vi slipper de ut på tunet, så vil alle ut. Tar vi de inn, så går alle inn. Hun ene høna er nok dummere enn de andre da, hvis hun ikke får med seg at døren åpnes (sånn ca hver gang), så blir hun stående innenfor innhegningen og kakle så høyt hun kan til noen slipper henne ut. Fjollehøne... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Penis er ofte skeiv. Finnes det en kvinnelig variant hvor noe inni der er skeivt? Puppene! Sjeldent at de er 100% like store osv. >_> (eller eksisterer i det hele tatt.) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hva heter egentlig den hvite greia som er i bunnen på endel kyllingfiletpakker og sånn? Absorbsjonsmatte ellernoe? På laksepakken min i fra Rema1000 står det "aluminiumsabsorbent", det er vel noe av det samme som er i kylling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Når man er hos tannlegen får man jo en greie som suger bort spytt og blod kontinuerlig. Hvorfor får man likevel trang til å svelge? Og hvorfor er den trangen så sterk at det er helt umulig å la vær? (Er hvertfall sånn for meg. Meget upraktisk når tannlegen har både hender og en hel haug med instrumenter nedi der, så klarer jeg ikke la være å svelge.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Når man er hos tannlegen får man jo en greie som suger bort spytt og blod kontinuerlig. Hvorfor får man likevel trang til å svelge? Og hvorfor er den trangen så sterk at det er helt umulig å la vær? (Er hvertfall sånn for meg. Meget upraktisk når tannlegen har både hender og en hel haug med instrumenter nedi der, så klarer jeg ikke la være å svelge.) LURER JEG OGSÅ PÅ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Ja, man bruker shampoo. Iallefall om man har flass. Noe som svarer på den andre delen av spørsmålet ditt Hvorfor gjør man det? :-P Brodern gjør det ikke, shampoo er jo til håret, så hva er vitsen :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hvorfor gjør man det? :-P Brodern gjør det ikke, shampoo er jo til håret, så hva er vitsen :-P Flass, flass, flass! Hodebunnen blir tørr, så det finnes shampoo som lindrer tørr hodebunn. Tviler vel på at alle gjør det, men tror nok mange bruker det fra tid til annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Flass, flass, flass! Hodebunnen blir tørr, så det finnes shampoo som lindrer tørr hodebunn. Tviler vel på at alle gjør det, men tror nok mange bruker det fra tid til annen. Hvorfor ikke bruke fuktighetskrem når det blir tørt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hvorfor ikke bruke fuktighetskrem når det blir tørt? Det er nok det mest vanlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunsetYang Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hvis jeg tar en ullgenser jeg synes klør noe forferdelig, og putter den på hunden, vil da hunden synes at den klør? Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk med kort hår balsam? Hvorfor vokser fingernegler så mye raskere enn tånegler? Hvofor er det sånn at jeg alltid synes reisetiden kjennes lang ut når jeg skal et sted, men hjemturen oppleves mye kortere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingridhw Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk med kort hår balsam? Ja. Balsam gjør håret mykt og godt å ta i. Ser penere ut også. :-) Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hvofor er det sånn at jeg alltid synes reisetiden kjennes lang ut når jeg skal et sted, men hjemturen oppleves mye kortere? Fordi at (som oftest) når du skal en plass så gleder du deg litt, eller er spent eller noe. Og da går tiden "saktere" (stemmer for meg i allefall ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Bruker folk med kort hår balsam? Hvorfor vokser fingernegler så mye raskere enn tånegler? Hvofor er det sånn at jeg alltid synes reisetiden kjennes lang ut når jeg skal et sted, men hjemturen oppleves mye kortere? Tipper neglene på hendene vokser raskere fordi du bruker fingrene mer enn tærene.. Neglene vokser dessuten raskest på de fingrene du bruker mest vistnok.. Det jeg lurer på er hva er egentlig forskjellen mellom prim og brunost? Spesielt etter det kom flytende brunost på tube.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Bruker folk med kort hår balsam? Jeg gjorde ikke det. Da jeg jeg hadde kort hår klippet jeg det så ofte at det ikke rakk å bli særlig slitt uansett. Først når håret nådde skuldrene begynte jeg å bruke balsam. Nå har jeg hår ca til puppene og både håret mitt og jeg dør hvis det går et par dusjer uten at jeg har brukt balsam. Så håret mitt trenger definitivt balsam, men ikke når det er kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts