Guest lijenta Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Det var direkte uretferdig Siter
Kiyomi Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Det er så kjipt at oppdrettere med mye kunnskap, klare mål og tanker for hva de ønsker å oppnå møter veggen gang på gang. Siter
tm100021 Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Jeg har noen kaniner som sikkert får masse unger snart om du vil begynne med det isteden Æsj altså, jeg ble skikkelig lei meg på dine vegne nå. Det er så blodig urettferdig at jeg ikke har ord for det fordi jeg vet hvor mye du ønsket deg dette. Fy flate så dritt dette vi driver med kan være noen ganger! Siter
Calina Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Det var IKKE dette jeg hadde lyst til å lese når jeg så tråden var oppdatert... Siter
Yodel Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Veldig veldig lei meg nå, på dine vegne. Når det er sagt. Jeg tok UL på dag 23 en gang uten å se noe. TOk ny UL en uke senere og så 4. Ut kom 5. Men nå er det stor forskjell på dag 23 og 27. Æsj, dette unnet jeg deg virkerlig ikke. Heldigvis får vel Bernere løpetid litt oftere enn basenjien? Skjønner dette er DRITT, men ikke gi opp snille deg! Jeg er helt sikker på at Foenix får noen alldeles nydelige teddybjørner om ikke altfor lenge! Jeg ser allerede en alldelses nydelig liten overglad, logrende tispe for meg. Hun har et litt stort bless og er bare BLID med utstråling, karisma og er bare BLID! Bare tenk at det bare er litt lenger til du får møte henne -og de andre 2 Siter
Monica123 Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Nei så ****** urettferdig det skulle ikke vært lov :hug: Siter
MollyC Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Det var ikke dette jeg ville lese nå, neste gang går det. Siter
MegaMarie Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Huff, så utrolig kjipt! Dette skulle da virkelig ikke skje med deg.. Du fortjente noe å glede deg over nå.. Siter
SusanneL Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Huff, så kjipt! Vet dessverre så alt for godt hvordan det der er... Men jeg har også ultralydet en tispe som ble dokumentert tom - hun fikk 9 valper... Så også veterinærer kan ta feil! Gi ikke opp håpet riktig ennå, da.. Susanne Siter
Symra&Pippin Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Hele sonen må spleise på et vakkert avkom etter Hudson + flyreise fram og tilbake! Trøstepremie! 1 Siter
Kensington Gate Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Skrevet 27. Januar 2014 Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, NEIIIIIIIII!! 1 Siter
Recommended Posts