pippin Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Her kan man legge inn bilder etter dagens stevne. MEGET hyggelig og jeg gleder meg allerede til neste gang! Fått en haug med motivasjon også! Kommer dritmange bilder på bloggen imorgen, men her er en smakebit Søteste Tetris! Fotografene kan man ofte se i alle slags stillinger Gærningene! Gladberner! Det var kjempekult å se gutta i ringen! Fine slufser... Japp.. Skulle gjerne hatt en sånn en på veggen ja *dele opp* 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 *dele opp* 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Rekrutt LP 1? LP 2 LP 3 Elite Mesterskapets lydigste hund BIS finalistene? Rett meg om jeg tar feil Å fy det vannmerket ble stort... Men det orker jeg ikke fikse på nå 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Utrolig flotte bilder! Du har virkelig klart å fange stemningen syntes jeg Og ikke minst utnyttet lyset inni hallen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Herlige bilder!!! Skikkelig fin stemning i dem. Må le litt av BIS-bildet av Marianne og Dany. Så alvorlig a gitt! Og så fin hunden min er. Det kan hende jeg blir nødt til å låne de bildene av ham etter hvert. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempeflotte bilder Hanne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempeflotte bilder Og sier som SiriE, du har virkelig fått frem stemning i bildene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Flotte bilder Hadde store planer om å ta bilder, men det ble det rett og slett ikke tid til. Men fikk noen til å filme matcshow finalen (Og eliten, men den er ikke så intressant ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Fine bilder! Skulle ønske jeg kunne vært der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Helt fantastisk flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine bilder, du er så flink Pippin! Utrolig flotte hunder vi har altså (Tenkte jeg skulle si at om noen tok bilde av Johanne er det ok å legge ut. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Såå fine bilder da! Æsj, i fjor når jeg så bildene tenkte jeg " Neste år _skal_ jeg tørre å bli med!!" Men tørte jeg? Nei Men i 2014, kanskje jeg har blitt litt tøffere da? Ser utrolig koselig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så fine bilder! Det ser ut som et flott arrangement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempefine!! Vet ikke om jeg tørr legge ut de bildene jeg tok.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Kjempe fine bilder! Du er drit god! Gleder meg til å se resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Åh, her burde vi vært! Kjenner jeg blir sånn ekstra glad i dere alle av å se på disse bildene, altså! For en gjeng! (Og så morsomt å se Alexander så kort og fin på året! ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Såå fine bilder da! Æsj, i fjor når jeg så bildene tenkte jeg " Neste år _skal_ jeg tørre å bli med!" Men tørte jeg? Nei Men i 2014, kanskje jeg har blitt litt tøffere da? Ser utrolig koselig ut! Altså, samboeren min har vært litt skeptisk til soniser, og jeg fikk dratt han med fordi det kom andre gutter, og fordi jeg lovet at vi bare skulle bli der en times tid. Til slutt så var det JEG som måtte si at vi måtte dra etter fire og en halv time, fordi han koste seg sånn. Så det er virkelig bare trivelige folk, og ingen grunn til å være redd!! Så det tør du!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Altså, samboeren min har vært litt skeptisk til soniser, og jeg fikk dratt han med fordi det kom andre gutter, og fordi jeg lovet at vi bare skulle bli der en times tid. Til slutt så var det JEG som måtte si at vi måtte dra etter fire og en halv time, fordi han koste seg sånn. Så det er virkelig bare trivelige folk, og ingen grunn til å være redd! Så det tør du! Går jo litt på at jeg da hadde dratt helt aleine, uten å ha møtt en eneste sonis som er der. Og DET er skummelt for meg. Hadde jeg fått med samboer hadde jeg dratt men han gidder ikke være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så koselig ut, og knallfine bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så fine bilder! Angrer på at jeg ikke fikk dratt ned, men ble prioritering mellom å skifte dekk og dra på sonenmesterskap, og det snødde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så mange fine bilder. Ser så utrolig gøy og kjekt ut. Til neste år vil vi prøve å være med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så flotte hundar og mennesker! Dit vil eg og, ein gong. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Flotte bilder! Så utrolig koselig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Så koselig! Og fine bilder. Skulle gjerne vært der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts