Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Hater merkelapper, ingen sitter på etter vask og tørketrommel runde og jeg er ikke så god mamma at jeg giddet å bruke tid til å sette de på :P

Åååh.. du vet virkelig ikke hva du går glipp av her altså :ahappy: Nordic Print sine klistrelapper sitter kjempebra vask etter vask og tromling etter trompling, jeg lover! OG ungene får bildene sine på klærne, og det er raskere enn merkepennen, som har en lei tendens til å bli borte :P

Neida, hver og en bruker det de liker .. det viktigste er at klærne ikke blir borte :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater merkelapper, ingen sitter på etter vask og tørketrommel runde og jeg er ikke så god mamma at jeg giddet å bruke tid til å sette de på :P

Lurer på hva slags merkelapper du bruker, de vi bruker sitter i vask og de er mye raskere å klistre på kontra å skrive med penn :P

Du stryker på, eller dvs trykker strykejernet på i omtrent 10 sek., @ :aww::lol:

Vi bruker kun klistremerker på alt, sitter glimrende i vask og trenger ikke å strykes en gang. Myyye lettere enn å SKRIVE (så gammaldags a gitt :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke engang om vi har strykejern eller 10 sekunder til overs for sånt tull :D tuller ikke engang, faren deres fikset det, jeg gjør ikke sånt. Vi hadde nordic print sier mannen, de forsvant etter 2-3 vask, jeg vasker klær hardt :lol: jeg har merkepenn i lomma på jakken jeg leverer i. Fungerer dritbra :aww:

Og vi har et ark med lapper liggende i hylla i barnehagen :lol: Nå skal jeg gi meg, godt vi er forskjellige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt et ark med noe liggende i hylla på barnehagen hadde Sophia klistret opp merker med navnet hennes overalt på avdelingen hennes, haha det hadde vært noe jah :P

Haha :P Her har vi hyllene så høyt at de øverste kommer ikke barna opp til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med at andre liker det, jeg skjønner bare ikke hvorfor andre føler et behov for å overtale meg :lol: Fungerer ikke her, that's it.

Når det blir kastet ut en hel del rare påstander om merkelappene må vi få forsvare valgene. Det er superdupermegaviktig å forsvare viktige valg i barnas liv vet du :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine og Amigo :wub:

IMG_0036-0.jpg

Ntaw! Nydelige begge to!

I dag snakket jeg med en to dager gammel bebis på tlf, eller dvs jeg forsøkte snakke med mammaen men det var ikke babyen helt enig i. Å gurimalla så babysyk jeg ble! Noe er feil med meg.. Jeg bør huske spedbarnsperioden med gru ennå...

Barnehagetilvenningen går bedre! Fingers crossed!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Jeg blir heldigvis ikke babysyk, men de er vanvittig nydelige de små :wub:

Hurra @ElZorro - vi krysser alt vi krysse kan!

Puste litt og spise litt, så hente KnotteLotte. (Yep, hun har fryktelig mange rare kosenavn :wub: )

Edit: siden folk er så flinke til å tolke ting feil, "puste litt" fordi jeg har drevet på med ting og er svett og sliten, ikke fordi jeg gruer meg til å hente. Jeg henter istede for å vente en time til så pappan kan hente, savner bebis. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det Store Sovedagen!

Jeg har benyttet sjansen til å rydde og sortere egne vinterklær, pakket bort babyklær str 50 og noe 56, vasket bad, ryddet ut oppvask, spist 3 måltider og drukket 2 kopper kaffe og skummet aftenposten.no, nrk og hundesonen! Jeg var nesten på nippet til å kjede meg men så våknet han heldigvis :sweat: Nå sitter han i fanget og ser jammen trøtt ut igjen.

Ellers var knotten nylig på 6 ukers kontroll (tiden flyr!), og har lagt på seg over en kilo og strukket seg over 7 cm!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av barna i avdelingen til Isa mistet lillesøstreren sin brått og uventet. Det er så grusomt. Det har medført at jeg faktisk har gått ned i stillingsprosent for å ha litt mer overskudd til å ta av meg familien min. Jeg har en sinnsykt stressende jobb og prøver hardt på å søke meg til noe annet, men det har ikke noe positive resultater så langt. Det høye arbeidspresset gjør at jeg er sliten og sur hjemme også og det vil jeg jo ikke. Mannen mener jeg er urasjonell, men mammahjertet sier at det er verdt å gå ned i stilling iallefall midlertidig.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av barna i avdelingen til Isa mistet lillesøstreren sin brått og uventet. Det er så grusomt. Det har medført at jeg faktisk har gått ned i stillingsprosent for å ha litt mer overskudd til å ta av meg familien min. Jeg har en sinnsykt stressende jobb og prøver hardt på å søke meg til noe annet, men det har ikke noe positive resultater så langt. Det høye arbeidspresset gjør at jeg er sliten og sur hjemme også og det vil jeg jo ikke. Mannen mener jeg er urasjonell, men mammahjertet sier at det er verdt å gå ned i stilling iallefall midlertidig.

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...