Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Jeg ville endret overskrift, lagt med bilder, og skrevet litt mer om deg selv og guttene. Når vi har hatt annonser ute har vi brukt ganske lang tid på de, og fått tilbakemeldinger på at det var det som gjorde at vi skilte oss ut. :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg Wed

Her går ting greit, mye amming, skifte bleier og sove litt

Har vært så varmt så har blitt lite turer, så kjenner jeg begynner å bli litt rastløs av å bare være inne

Men det blir vel bedre fremover

Kristine sier hei til sonen

Kristine-033-2-1024x682.jpg

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den overskriften ble bedre. :ahappy:

Kan du ikke legge ut bilde av bikkja og ungene tatt litt på avstand for å få litt blikkfang? Ikke sånn med 30 cm avstand da eller full fokus på ansiktsuttrykk og hårfarge, for å uttrykke meg litt teit. :icon_redface: Vet jo ikke om det hjelper, men sånn generelt så selger jo bilder.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den overskriften ble bedre. :ahappy:

Kan du ikke legge ut bilde av bikkja og ungene tatt litt på avstand for å få litt blikkfang? Ikke sånn med 30 cm avstand da eller full fokus på ansiktsuttrykk og hårfarge, for å uttrykke meg litt teit. :icon_redface: Vet jo ikke om det hjelper, men sånn generelt så selger jo bilder.

Ja, skjønner hva du mener. Kan se hva jeg får til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner hva du mener. Kan se hva jeg får til!

Du kan "posere" med barnevogn med barna i, litt vendt bort fra kameraet, så man ikke ser ansiktene til guttene og kanskje ha på deg en caps/solbriller/solhatt etc. selv, så du ikke er så gjenkjennelig og hunden sittende pent ved siden av deg i bånd :)

Lykke til! Jeg kjenner ingen selv i området, men deler annonsen din så kanskje noen kjenner noen som kjenner noen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/wanted/object?finnkode=49458407&searchclickthrough=true

Gjerne del! Jeg kan ikke dele den på min egen FB ennå, da det blir så mye styr... Men det er håpløst. Jeg har blitt kontaktet på annonsen noen ganger, men de kontakter gjerne flere andre også, og det er aldri jeg som får leie.

Har sendt til de jeg kjenner i øsfold og bedt dem dele med eventuelle potensielle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, skjønner hva du mener. Kan se hva jeg får til!

Har du snakket med kommunen? Kommunene jeg kjenner til har kommunale boliger som blir leid ut, og da spesielt til folk som trenger bolig kjapt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med kommunen? Kommunene jeg kjenner til har kommunale boliger som blir leid ut, og da spesielt til folk som trenger bolig kjapt :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, etter hva jeg har hørt om kommunale boliger der borte, så er det veldig uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han derre guttungen min altså! :wub:

For tiden må mor motta mye slag, spark, klyp, bitt og alt annet som er gøy. Men akkurat nå sitter jeg og nesten ler meg ihjel. :lol:

"Mamma, jeg vil støvsuge." :huh:

"Ja, det kan du få lov til, men da må du rydde gulvet først slik at ikke ting forsvinner inn i støvsugeren."

Så da gjorde han det. :huh:

"Mamma, det er så mye bikkjehår her." :baby:

Og nå har han støvsuget en stund før han driver og skrur av og på støvsugeren. Men altså, om han har tenkt å fortsette slik så må det jo bli bra? :lol:

Og så var han med på hundeutstilling i Skien i helgen. Nevnte jeg at jeg elsker ungen min?! :wub:

10526331_10154341715580532_468693696_o.j

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ikke få passe ungen min: Le og gjøre narr istedenfor å prøve og roe og trøste når hun blir lei seg og redd fordi mamman hadde tenkt seg en tur i dusjen alene... :gaah: hun ble med meg på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ikke få passe ungen min: Le og gjøre narr istedenfor å prøve og roe og trøste når hun blir lei seg og redd fordi mamman hadde tenkt seg en tur i dusjen alene... :gaah: hun ble med meg på badet.

:heart::hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sniken av en baby! Virker som han begynner å bli mer bevisst på aniksutrykkene sine. I sta lå han på fanget mitt og var i strålende humør. Plutselig kommer DEN furteleppa fram, sånn skikkelig furteleppe som ikke er til å ta feil av. Holder den i flere sekunder før han bryter ut i latter. Også fortsetter han bare med superhumøret sitt. Det var visst veldig gøy det! Den sniken!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen min kommer mot meg og roper au! Deretter klyper hun meg og ler! :o skjønner ikke hvorfor hun bare gjør sånt mot meg og ikke pappan.. Jeg har kloremerker, bitemerker og blåmerker overalt!

Det er ingen andre enn meg som blir slått, sparket, kløpet, bitt etc av han der min heller. Det er fordi hun elsker deg. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...