Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

  • Like 24
Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Gratulerer så mye! :D

På bursdagen min jo!

Så godt at alt står bra til med dere :)

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Gratulerer så mye! Godt det går bra med dere alle sammen :) verden blir ikke den samme igjen ;)

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Gratulerer så mye!! :D

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Åååh gratulerer så mye! :hug: Godt å lese at alt er bra med dere til tross for tøff fødsel.

Velkommen til en helt ny og ganske merkelig verden. :wub:

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Gratulerer!!

Skrevet

I dag kl 04:04 kom Vesla til verden:)

Tøff fødsel som endte i keisersnitt men det viktigste er at alt går bra med oss. Og det gjør det :-)

Er en så utrolig fantastisk følelse å ha henne liggende på brystet, å bare se på den nydelig skapningen og nyte følelsene. Herlig :wub:

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye til Monica ? Jeg ble også mormor til en liten gutt i går. Han kom nesten tre uker før termin, men var 3 300 gr og 48 cm. Alt vel med mor og barn og en veldig stolt far ❤️ De vil ikke ha noe fb mas, så det er bare dere som får vite det ?

  • Like 10
Skrevet

Gratulerer så mye til Monica ? Jeg ble også mormor til en liten gutt i går. Han kom nesten tre uker før termin, men var 3 300 gr og 48 cm. Alt vel med mor og barn og en veldig stolt far ❤️ De vil ikke ha noe fb mas, så det er bare dere som får vite det ?

Gratulerer :wub:

Skrevet

Gratulere til dere begge :)

Og så har jeg et spørsmål: noen jeg vet om kjører "ammeregime" og vekker babyn for å amme.. Er det normalt? Jeg leste meg aldri opp på hva man skal gjøre jeg :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Gratulere til dere begge :)

Og så har jeg et spørsmål: noen jeg vet om kjører "ammeregime" og vekker babyn for å amme.. Er det normalt? Jeg leste meg aldri opp på hva man skal gjøre jeg :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vekket Ida for å amme, men det var for å prøve å få opp produksjonen, og det var veldig tidlig. Hadde et par døgn på sykehuset der vi ammet hver 3 time hele døgnet. Vet også mange vekker babyen for å amme når de selv legger seg om kvelden, både for å få ungen til å sove lengre og ungå for mye melkespreng.

  • Like 1
Skrevet

Gratulere så mye @MonicaT, så bra at det gikk fint til slutt. Kos dere masse :)

Menehh... Betyr det at jeg er neste man ut? :S

Og gratulerer til bestemor @ida

Vi koser oss i Lofoten, i strålende sol og 23 grader!

Det var første gang jeg har flydd med hund. P satt ikke spesielt pris på opplevelsen, men det gikk fint. På hurtigruta over Vestfjorden var de ikke så begeistret for hund, men vi fikk lov å sitte oppe på dekk, og det var nydelig i finværet!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...