Stine Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med et flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer så masse!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Tusen takk! Her er litt bilder av valpene: Rød hannhund # 1 Rød hannhund # 2 Rød hannhund # 3 sort hannhund Rød tispe # 1 Rød tispe # 2 og minstejinta Rød tispe # 3 og mamma Jippi- kopi på tegniger 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Om det er fler som gjerne vil ha malt valpekassa si formidler jeg gjerne kontakt. Tonje er kjempeflink! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer! Kan jeg komme innom en dag før jul og hente dvd-ene du lånte for en tid siden? Selvsagt! Stilig valpekasse, og grattis med valper! Vi kommer gjerne innom når de har vokst seg store nok til klåing. Fininger! But of course Kamar fortjener intet mindre enn 7 goddiser eller tyggebein nå- flink har han vært! <3 Fineste Jippi-Kamar beibissene! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer så mye med et nydelig kull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Så jevne de ser ut? Med tegninger og alt. Kamar koste seg med snacks i går, hadde han vært menneske, skulle han fått en sigar! Hva synes Jippi om mammatilværelsen? Og fikk Magnus litt snacks som talte riktig antall valper? Flinke Jippi, åh, gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med et stort og fint kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med et flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer med stort og flott kull! Og for en nydelig valpekasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Hihi, for noen søte små rosa snuter. Jeg liker veldig godt de røde og hvite basenjiene(kanskje ikke så uventet når man ser hvilke raser jeg har?), så jeg gleder meg til å se bilder etter hvert som de vokser til. Har dere planer om å beholde noen/sette noen ut på fôr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer så masse med et flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Har ikke trykket liker på alle kommentarene dere har kommet med, men har lest og smilt av alle sammen. Tusen takk Send meg en PM om dere ønsker å komme på besøk e.a. ALt går fortsatt fint her. Passer ekstra på minsten. Hun legger på seg minst, og blir fort dyttet bort fra patten, men kjemper iherdig, og får alltid den beste patten av meg, som passer på at hun ikke blir dyttet bort. Trangt om melkefatet! Jeg holder på å administrere valpelisten nå. Merker at jeg prioriterer og forespør de norske først, jeg liker å ha de nærme meg altså, selvom det virker som gode hjem utenlands også. Vi beholder nok en jente selv fra dette kullet, og ser etter en förvert til en hannhund (dette er litt vanskelig, har egentlig nok hjem til å selge, men ønsker jeg å beholde en hannhund selv også? Tror det? Kanskje ikke nødvendig? Tenke tenke). Ellers tror jeg alle er solgt. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Røde jodlere ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Gratulerer!! Alle har kjempefine symetriske bliss jo! Er det vanlig at de får det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Gratulerer med et stort flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Fant denne tråden nå. Først må jeg bare si at etter å ha bladd meg gjennom denne tråden fra a-å så fikk jeg skikkelig lyst på Basenjii! Den filmen i starten hvor hannhunden ble annonsert var fantastisk. Slik burde flere oppdrettere gjøre Gratulerer med 7 små nurk! Både mammaen og pappaen er flotte hunder å se på. Falt litt ekstra for tricolore Kamar Kos dere med valpisene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Gratulerer med 7 nydelige små! Jeg har allerede fått meg en favoritt i hannhund nr 1 Blir gøy å se de vokse til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. November 2013 Rapporter Share Skrevet 26. November 2013 Ååh spent på om det er en Lovebug der og hvem det blir 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Takk for gratulasjoner og herlige kommentarer dere! Det jobbes iherdig med navn. Jeg har funnet 7 alternativer dersom det kun bli L tema, og ikke LOVE i tillegg. Dersom vi skal ha LOVE tema har jeg tispenavnene klare, men å finne maskuline LOVE navn er ikke enkelt altså. Det eneste soleklare blir Lover undercover og Love Potion Lovebug er bankers uansett. Flere maskuline Love navn? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Love Undetected? Love Is A Fantasy Love Is Reality Love(r/rs) All Over Love Me Tender Love Lasts Forever Love(r/rs) For A Moment Love Long Gone Love Matters Loving Hearts Love Hunger Love Is Like War Love Yourself Love Game (Og nå ble plutselig ordet Love fryktelig rart gitt ) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 27. November 2013 Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Gratulerer så masse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2013 Kan vi ha love navn til tispene, ett love navn til hannhund og resten "bare" L navn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts