Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Aktivisere hund på morgenen (en lang og deilig skogstur alene i skogen tror jeg blir bra!), deretter spise 17. mai-lunsj med venner, gå i borgertoget og så spise sodd og drikke Dahls med trønderforeninga. Gleder meg til å ha på bunad og kunne feire overstått eksamen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Takket være en kjørlig vår, fant jeg årets første flått på Marvin i dag. Expot neste!

Dany får det ikke like lett av en eller annen grunn. Men de elsker Marvin stakkars. De motbydelige krekene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips mot sinna øye? Bortsett fra å droppe kontaktlinser?

Skylt med sånn saltvann-øyeskyll.

Redd for at det skal bli verre, sist måtte jeg få sånne antibiotika-dråper.

Kjeft tilbake? Har aldri hørt uttrykket før, jeg :)

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Først gå i tog med elevene og vinke til kongen og familien. Alltid spesnnende å se om Mette Marit har klart å finne en hatt, eller om hun må ta badehetta i år også :lol: . Så på Løven med russesjærstene og spise lunsj før "Kjære Landsmenn" med Herborg Kråkevik. Etter forestillingen skal russen få kose seg alene, mens gamlemor reiser hjem og trekker til skogs med de firbeinte! Det blir dagen sin det, tenker jeg med%20norsk%20flagg.GIF

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg på om det er rart om min kjære får samme klokke i bursdagsgave som kjæresten til benedicte? Han er klin umulig å handle til. :P

Nei det synes jeg absolutt ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh! På spesialer står man skulder ved skulder og groomer!

Vi groomer liksom ikke så voldsomt vi da - bare børster gjennom liksom :lol:. Rutinen min før utstilling er jo at jeg alltid ankommer utstillingen med nybørstet hund. Dermed er det bare å børste kjapt gjennom dyret når vi kommer. Så venter vi til det blir vår tur, og sånn ca 4 hunder før vi skal inn, børster jeg gjennom en gang til (bommer jeg på tida her, så blir det kanskje enda en oppbørsting, og litt småflikking her og der - det siste er bare sånn nervøsbørsting og helt unødvendig :lol:.

Tror jeg har sett det på XXL :)

Evt på Jysk :)

Jeg vet hvordan et halvt år gamle pølsebiter ser ut, for å si det sånn! :P (De tørker bare, blir som småstein).

Mine halvt år gamle pølsebiter som hadde ligget i en pose i lomma på treningsjakken som var gjenglemt bak framsetene i bilen min gjennom hele sommeren, så ikke sånn ut... :aww:. Lukta snakker vi ikke om... :x

Tror jeg var kjempeheldig som fikk den første leiligheten som alle var enige om at var hjemme, jeg :) Bød bare mot en annen og han var ganske blakk

Jeg var nok også dritheldig - fant ett bruk jeg falt for, la inn bud, ingen andre kunne by - og vips var jeg godseier liksom :lol:.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor avler man på tisper som er så preget av separasjonsangst at de må gå på antidepressiva for å holde det i sjakk?! :icon_confused:

Jeg har sagt til deg hva du skal gjøre, jeg :aww:

Tror jeg var kjempeheldig som fikk den første leiligheten som alle var enige om at var hjemme, jeg :) Bød bare mot en annen og han var ganske blakk :)

BLÆÆÆÆ... Neida :P Men ja, det var du! Veldig! Vi har sida januar bydd på 4 eller 5 boliger vi virkelig ville ha, vært på dobbelt så mange visninger. Den verste var nok den dagen vi tapte to budrunder på en halvtime.... :P (var to enheter i en helt ny tomannsbolig som ble solgt samtidig). Og samtlige boliger har gått 2-300 000 over takst, eller mer. Og dette er ikke midt i Trondheim for å si det sånn :(

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Til Fosen og gå tur med kullbroren til Thorvaldsen på dagtid, også slappe av resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg har nå offisielt fått meg en bachelorgrad. Whiii! :jump:

Gratulerer så mye :D :D

Det er så deilig å se at Angus sitt fokus bare blir bedre og bedre! Nå fikk jeg også noen gode tips på fellestreningen i dag som vi definitivt skal ta til oss og ta i bruk senere :) Jeg har en fin belger jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh... det var da ikke Ida som skrev dette? Anyway: jeg var nok også dritheldig - fant ett bruk jeg falt for, la inn bud, ingen andre kunne by - og vips var jeg godseier liksom :lol:.

Joooo, det var det :P Du var heldigere enn meg, for vi havnet litt over takst, men ikke sånn uhorvelig tullete som det blir mer og mer av :D

Fiskepudding-godbiter blir mye mer interessante etter noen uker i lomma, enn kjedelige pølser :turned:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hoppe i dusjen også tusle nedpå Trondheim S og finne toget til Oslo, også kjøre hjem i morgen tidlig, oh joy. Men det blir godt med ny bil så da er det vell værdt det :)

Therese: Nå må du bytte farge på bilen for nå får jeg meg blå bil :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan et halvt år gamle pølsebiter ser ut, for å si det sånn! :P (De tørker bare, blir som småstein).

Tja.. i en neste lufttett boks, med trykk på nesten! Yuuuuk! Never again! Hadde lyst å kaste hele boksen jeg!

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Brunsj med chihuahuaene, middag med samboers kompis og så Jokke og Valentinerne til kvelds! :D

Altså for å spesifisere brunsjen litt, så er det venninner + mannfolk og deres chihuahua gjeng. Du da?

Lurer jeg på om det er rart om min kjære får samme klokke i bursdagsgave som kjæresten til benedicte? Han er klin umulig å handle til. :P

Vet han det? Neei, problemet løst! Neida, jeg ser virkelig ikke noe feil idet. Vet at samboeren min ikke hadde brydd, om han så fikk samme klokke som min venninnes samboers, som er hans gode kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆÆÆÆ... Neida :P Men ja, det var du! Veldig! Vi har sida januar bydd på 4 eller 5 boliger vi virkelig ville ha, vært på dobbelt så mange visninger. Den verste var nok den dagen vi tapte to budrunder på en halvtime.... :P (var to enheter i en helt ny tomannsbolig som ble solgt samtidig). Og samtlige boliger har gått 2-300 000 over takst, eller mer. Og dette er ikke midt i Trondheim for å si det sånn :(

Å, æsj. Jeg ga 70 000 over takst. Hadde jeg ikke gått såpass høyt hadde jeg nok mistet den på teit OBOS-ansenitet. 3 uker er litt kort når andre arver ansenitet etter besteforeldrene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan kjøpe campingstol med høy rygg?

Maritim :D Solide, gode og sitte i, men det er et anker på dem da :lol:

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Tar båten over til Strømstad, bunkrer med mat og drikke, så tilbringer vi resten av helgen på Koster :jump:
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, æsj. Jeg ga 70 000 over takst. Hadde jeg ikke gått såpass høyt hadde jeg nok mistet den på teit OBOS-ansenitet. 3 uker er litt kort når andre arver ansenitet etter besteforeldrene sine!

70 000 over takst er jo utopi! hehe. nei, vi har TOBB-medemsskap med helt ok ansenitet på (ikke 70-tallet, men har blitt noen år nå), men siden vi ser utenfor Trondheim er det ikke relevant. Dessverre. Og når vi skal kjøpe vår første bolig har vi ikke mye å stille opp med. Altså, vi har god økonomi og eksempelvis i dagens budrunde sa banken ja til en høyere sum enn der vi stoppet, men vi prøver å ha is i magen og ikke by ekstremt bare fordi vi kan, vi skal jo ha dette lånet i rimelig mange år fremover. Vårt siste bud var 310 000 over prisantydning liksom, og den gikk for minst 50 000 mer enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 000 over takst er jo utopi! hehe. nei, vi har TOBB-medemsskap med helt ok ansenitet på (ikke 70-tallet, men har blitt noen år nå), men siden vi ser utenfor Trondheim er det ikke relevant. Dessverre. Og når vi skal kjøpe vår første bolig har vi ikke mye å stille opp med. Altså, vi har god økonomi og eksempelvis i dagens budrunde sa banken ja til en høyere sum enn der vi stoppet, men vi prøver å ha is i magen og ikke by ekstremt bare fordi vi kan, vi skal jo ha dette lånet i rimelig mange år fremover. Vårt siste bud var 310 000 over prisantydning liksom, og den gikk for minst 50 000 mer enn det...

Prisantydning er bare salgstriks, hørte vi. Det er taksten du må se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hundefolket på 17.mai?

Her er det faktisk meldt godt vær, så da tror jeg det blir en "ute-dag". På formiddagen tenker jeg å se det lokale barnetoget, snakke med kjentfolk, spise softis og besøke bestemoren min. Prøver å få ei venninne med på båltur/grilling på ettermiddagen/kvelden. Hunden skal være med på alt jeg gjør :corgi: :sorcerer: (tenk dere at trollmannen er meg som holder en softis :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisantydning er bare salgstriks, hørte vi. Det er taksten du må se på :)

Taksten var lik :) og boligen var priset som normale boliger i samme område, meen markedet er spesiet for tida :/ Godt vi bare leier enda og ikke har noe vi må ut av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maritim :D Solide, gode og sitte i, men det er et anker på dem da :lol:

Tar båten over til Strømstad, bunkrer med mat og drikke, så tilbringer vi resten av helgen på Koster :jump:

Ååå som jeg savner Koster! Glemmer aldri krabbefisking på bryggene, middag på bergene (lagd i båten og bært opp i piknik-kurv). Alle minnene er ro i kroppen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taksten var lik :) og boligen var priset som normale boliger i samme område, meen markedet er spesiet for tida :/ Godt vi bare leier enda og ikke har noe vi må ut av..

Ok. Det er jo helt vilt for tiden. Masse lykke til :thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

IKom på hun søte jenta med den irske setteren som skulle gå AG på Bjerke. Vips var setteren over alle hauger og jenta sto igjen og gråt. Den var sikkert kjempeflink sånn egentlig, men akkurat da var det morsommere å vime rundt til pappa og tanter og andre hunder på settervis.

Hihi, litt sjarmerende de setterne da! Om Vegas løper ut av ringen en gang kommer jeg til å le, men samtidig bli litt skuffet, for vi har jo jobbet frem mot det, og da er det litt kjipt å ikke få vist hva vi egentlig kan. Men en ting er sikkert; de setterne er iallefall søte når de er ute på vims :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett de to siste episodene av HIMYM sesong 8. Og spist smågodt. Så utrolig deilig å la hjernen koble helt av og ikke tenke på noe som helst! Skal straks finne senga da, så kan jeg heller komme meg opp i rett tid i morgen og få gjort litt oppgaver før eksamen. Bare jeg står er jeg fornøyd!

Mamma ringte i stad. Hun og pappa skal bort noen dager i juli, og den faste kennelen deres var full da, så de vet ikke helt hva de skal gjøre med Tinka de dagene. Det finnes jo andre kenneler selvfølgelig, eller så kan jo noen passe henne, eller så kanskje hun skal få komme til Ås på sommerferie? Det hadde vært SÅ hyggelig å ha henne her en stund! Spørsmålet er bare hvordan hun skal fraktes ned og opp igjen. Jeg skal jo sikkert ta en Trøndelagstur i løpet av de neste månedene og kunne tatt henne med opp eller ned da, men jeg har jo ikke akkurat planlagt når. Det er ikke noe hastverk, det er fremdeles en måned til hun tidligst kan komme sørover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...