Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Åååå så kult :D. Jeg fikk akkurat nå en mail fra Bohemen på Ås (studenthybel forbeholdt medlemmer i sangkoret Lærken) der de hyller syersken av hodet til Emmanuel Desperados (det er fanen til sangkoret Lærken, og jeg sydde hodet til fanen da jeg gikk på Ås). Det var jo kjempemorsomt da :D.

Mens jeg, som bohemens nærmeste nabo, har hørt dem ha nach i hele natt. Not so happy :P men men. De skal få ha det gøy og feire ringfest!

Jeg var med på ringfest med kjæresten i går. Ferdig med masteren han nå. DET er digg. Endelig kan han kanskje begynne å leve litt igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Tusen takk alle sammen. :ahappy: Det er hyggelig at dere gleder dere med meg. :) Og det var litt godt å dele det med dere. :ahappy:

Å, jeg synes også alt dette er så bra!!!! Du er tøff, du :)

Skulle hatt antibiotika for tre timer siden. Grrr hater sånn fire ganger i døgnet surr.

Hva var det vi sa om sånn tidlig utskriving igjen, sa vi? *hrmpf*.

Jeg klarer bare ikke være inne når det er fint vær ute, blir så rastløs av det.

Akkurat sånn er jeg også - greier bare ikke å være inne når det er flott vær ute.

Mens jeg, som bohemens nærmeste nabo, har hørt dem ha nach i hele natt. Not so happy :P men men. De skal få ha det gøy og feire ringfest!

:lol: Heldiggris som er nabo med Bohemen (som ble etablert mens jeg gikk på Ås - har mange morsomme opplevelser derfra, kan man si *ler*).

Lå til over 9 i dag, og har ikke tenkt å gjøre stort fornuftig egentlig. Nå skal jeg straks sette meg på verandaen min og høre på regnet som trommer på taket, drikke litt kaffe og lese i boka mi :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur unnagjort i snegletempo, pusten forsvinner liksom litt når jeg går oppoverbakke. Jentene var imidlertid fornøyd for det medførte jo mye mer tid til snusing og skvetting for å fortelle hele verden at det er løpetid på Lade :aww: Nå har de fått mat og har alenetrening på hunderommet. De var oppe i 25 minutter i går, med littegrann sutring fra Freya. Jeg sitter på stua, vegg i vegg, og hører ingenting fra dem nå - yay! Satser på en halvtime tror jeg..

Etterpå kommer gamlingene så da skal det bli litt mer lys i heimen her. Begge taklampene skal opp, samt en taklampe på arbeidsrommet og en hylle. Det er i alle fall min tanke, så får vi se hvilke planer pappa har... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :ahappy: Det er hyggelig at dere gleder dere med meg. :) Og det var litt godt å dele det med dere. :ahappy:

Aner jo ikke hva som vil skje videre, men det virket jo ikke helt negativt . Hun må sikker fordøye dette også. Ikke minst at hun har en halvbror i stede liksom. :P Sist hun så meg, så gikk jeg faktisk i skjørt bokstavelig talt. :lol: Noe tett søskenbånd trur jeg det er for sent å få, men det hadde vært litt hyggelig å hatt kontakt i det minste. Og kanskje kunne sees av og til. Men jeg tør ikke håpe på noe, bare ta ting som det kommer.

Ja ja. Litt turbulent natt dette følelsesmessig.

Du kan aldri vite hva som skjer. Det kan bli veldig tett, eller ikke fult så tett. Ha håpet men ikke forvent noe, så ser du hva som skjer :) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært generalforsamling i irsksetterklubben og nå har det blitt vedtatt at foreldre må ha kjent status for HD, PRA crd1, PRA crd4 og CLAD (og von Willebrands for IRHS) for at de skal kunne registreres i NKK. Er ikke så mange år siden det eneste folk undersøkte var HD. Her skjer det ting gitt! :)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg vil å ha slike slufser. Vi får bare to røde reimer vi og ett par glass. Jeg vil ha skryterosetter *kjøpe selv*

Min erfaring er at schæferklubbene er dårlige på rosetter, men desto mer glade i glass og pokaler. (pokaler er fint, men jeg vil også ha sløyfe :sleep: )

Margrete var slem med meg i natt :cry: skrev lang mail om at jeg ikke var ønsket på trrninger i klubben, jeg skjønte ikke noen ting, for jeg hadde jo ikke gjort noe og ikke har jeg hund å trene med lenger... også hadde mamma kommet frem til at hun ikke kunne være glad i både meg og bror, og valgte bror. Og da kunne hun jo være slem med meg, helle gift på meg og greier! :cry: traumatisk natt...

Det er om nettene vi virkelig får se familie og venners sanne ansikt :sleep: Jeg våknet opp i morges og var kjempesur på Kenneth. Han hadde nemlig skaffet en vikar som kunne ta seg av kos og annet mas slik at han kunne sitte på data og spille flysimulator :teehe: Og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg ble så sinna, det måtte da være en ypperlig ordning? :huh::rofl:

Snø mamma, snø. 5 Collies, 2 katter og 1 toåring var også dekket med mel. Og gått rundt i hele 1 etage. Beste måten å starte en søndag på det!

FML altså... ÅÅÅÅÅÅ. Dette er ikke første gang, men nå trodde jeg at jeg hadde tatt alle sikkerthetsprosedyre for at det ikke skulle skje igjen, men ungen begynner å bli smart og tenker lenger enn det neste skrittet hun tar :(

309993_10151566340185256_290522206_n.jpg

Jeg tror jeg hadde gått og lagt meg igjen, jeg :lol::P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukket døren og satt og grein i sofaen i noen minutter :P Så var det å sette igang. Tuppe hunder og katter ut, ungen i dusjen. Mens ungen lekte på rommet sitt var det å sette igang... Å fjerne mel er SÅ lett.... Herregud nå er det like før det blir bur på den herre ungen min altså :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukket døren og satt og grein i sofaen i noen minutter :P Så var det å sette igang. Tuppe hunder og katter ut, ungen i dusjen. Mens ungen lekte på rommet sitt var det å sette igang... Å fjerne mel er SÅ lett.... Herregud nå er det like før det blir bur på den herre ungen min altså :aww:

Misunner deg ikke! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete var slem med meg i natt :cry: skrev lang mail om at jeg ikke var ønsket på trrninger i klubben, jeg skjønte ikke noen ting, for jeg hadde jo ikke gjort noe og ikke har jeg hund å trene med lenger... også hadde mamma kommet frem til at hun ikke kunne være glad i både meg og bror, og valgte bror. Og da kunne hun jo være slem med meg, helle gift på meg og greier! :cry: traumatisk natt...

Næmmen!! Det var slemt gjort av meg. Heldigvis var det bare en drøm for jeg ville aldri gjort noe slikt mot deg

Snø mamma, snø. 5 Collies, 2 katter og 1 toåring var også dekket med mel. Og gått rundt i hele 1 etage. Beste måten å starte en søndag på det!

FML altså... ÅÅÅÅÅÅ. Dette er ikke første gang, men nå trodde jeg at jeg hadde tatt alle sikkerthetsprosedyre for at det ikke skulle skje igjen, men ungen begynner å bli smart og tenker lenger enn det neste skrittet hun tar :(

309993_10151566340185256_290522206_n.jpg

Soph har hatt det supergøy i hvert fall.... hapydancsmil.gif

Min erfaring er at schæferklubbene er dårlige på rosetter, men desto mer glade i glass og pokaler. (pokaler er fint, men jeg vil også ha sløyfe :sleep: )

De er kjempeglad i glass! Jeg var IKKE glad i glass etter å ha fått bollen hun fikk i går i ansiktet i natt. Premiehylla er rett over sengen min og jeg tror jeg var litt urolig og våknet av at den datt i fjeset mitt. AU! Jeg vil heller ha sløyfe i fjeset om natta :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og lurer litt på hva jeg skal gjøre i sommer. Kan ikke være hjemme og stå på hodet i blomsterbedene hele sommeren? Etter at jeg sluttet å stille ut Symra så falt liksom de lange campingturene i inn- og utland bort. Dem savner jeg veldig. Jeg kunne alltids dratt til en beardisspesial i Sverige, de bruker å være sosiale og trivelige, men hovedsaken på de spesialene er selvsagt utstilling og lydighet. Gøy å se på sånt, men kjører man 50-70 mil med campingvogn for det, liksom? Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal selge den campingvogna heller, det kommer litt an på hvor dyr sommerens oppussingsprosjekt blir. Egentlig er den litt for liten til Sara og meg og tre hunder, det blir stress. Leie en hytte sammen Sara kanskje? Jeg har ikke bein til lange fjellturer, men småturer går jo bra.

Jeg må kjøpe meg ny hund å stille ut, og større campingvogn. I morgen. :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø mamma, snø. 5 Collies, 2 katter og 1 toåring var også dekket med mel. Og gått rundt i hele 1 etage. Beste måten å starte en søndag på det!

FML altså... ÅÅÅÅÅÅ. Dette er ikke første gang, men nå trodde jeg at jeg hadde tatt alle sikkerthetsprosedyre for at det ikke skulle skje igjen, men ungen begynner å bli smart og tenker lenger enn det neste skrittet hun tar :(

309993_10151566340185256_290522206_n.jpg

Snøø! Uff, nei føler virkelig med deg!

Da har jeg vært på Kolsåstoppen, fra den "vanlige" siden og det var fin tur. Luna var kjempeflink å klatre noe som dessverre var umulig i bånd, så det endte med at hun fikk gå løs. Heldigvis er hun naturlig veldig lydig. Nå har jeg dog et stk skikkelig grisete hund!

Blåser neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et sånt navn på hunden, ville til og med jeg vært igjen til gruppa, særlig på store internasjonale show, bare for å høre de over høyttaleranlegget :lol: Tenk så morsomt :D

Heia speaker'n!

Også har jeg tenkt på Nirm i natt, og kom til å tenke på at han har jo hatt litt tid på å mentalt forberede seg på å initiere ny kontakt med søstra, så du har jo vært gjennom en prosess allerede, mens hun fikk en sms ut av det blå, og sikkert trengte litt tid på å fordøye den også. Sånn i forhold til at hun ikke svarte med en gang; hun ble sikkert ganske overrasket, både av meldingen og av innholdet. Men det er jo kjempebra at hun svarte, så kanskje dette kan bli starten på noe nytt. Håper det går seg til for dere!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete har gjort ting hun slettes ikke kan og burde holde seg langt unna *gapskratter over resultatet* Hva i all verden var det jeg tenkte på når jeg fant ut at det var lurt å stille henne opp i nedoverbakke? Også så lekkert som hun henger på forparten da gitt.

252427_10151650888215833_40396811_n.jpg

Planen var å få ett oppstillingsbilde, som jeg kunne bruke til bloggen senere i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten!
To timers iherdig hagearbeid, med flittig raking, rydding, skauing og hiving av løv, pinner, blåskjelli busker(!), søppel og drit. Etterhvert tok armene kvelden og vi er nå inne for å slappe av litt. Hundene har fått hvert sitt store bein og er ikke tilstedeværende for øyeblikket :lol: , og jeg lurer på om jeg skal lage meg en kake og sette på kaffe.

Mamma og jeg bestemte oss for å gå tur i finværet i går istedet for å løpe. Hundene løp rundt og storkoste seg og etterpå dro vi på Plantasjen og Sportsutsalg. Mamma var så snill og la ut til et par nye tursko for meg, og et par blomster til stua! Jeg har et par lefser av noen tursko som jeg har vært så utrolig glad i og brukt omtrent i hjel over 5 år. Så da vi kom over et par på salg som var perfekt til meg, og hun hørte om denne lønnsfadesen min, så la hun ut så jeg fikk meg et par nye. Jeg er superfornøyd!

Har vasket tre maskiner med klær og nå står straks hundetepper for tur. Etter en kaffepause med noe attåt til, skal jeg finne fram sommerklærne og rydde unna vintertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe sånn posemajones (ekte majones, to poser i pakken) bruke en sånn pose, hardkoke seks egg, dele de opp, blande de i majonesen og bland med karri etter smak. Godt! :)

Hvis du sprøsteker litt bacon og legger oppå, blir det helt perfekt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei bekjent som skal kjøpe seg staffe..Er det ikke normalt og øyelyse valper før de leveres? Pleier dyrleger og skrive attest på at oppdretteren ikke trenger og øyelyse pga at det ikke ligger noe problem med øynene bakover på linjene så de ikke trenger og øyelyses før valpene er 1 år gamle? Tispa har også Hd c på den ene hofta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...