Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

I går fikk jeg langstilkede roser, kake og is. I dag har jeg fått frokost på sengen og sitter og venter på at middagen blir gjort i stand på kjøkkenet. Alt helt uoppfordret, blir helt rørt jeg :heart:

Gammal og kynisk som jeg er, så kjenner jeg at jeg blir mektig skeptisk til slik. Menn gjør ikke slikt frivillig to dager på rad! Gravid kjæreste eller ei!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammal og kynisk som jeg er, så kjenner jeg at jeg blir mektig skeptisk til slik. Menn gjør ikke slikt frivillig to dager på rad! Gravid kjæreste eller ei!

Mæggie da! (Det er det du heter heretter når du tar gammel-og kynisk hatten på).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gammal og kynisk som jeg er, så kjenner jeg at jeg blir mektig skeptisk til slik. Menn gjør ikke slikt frivillig to dager på rad! Gravid kjæreste eller ei!

*ler*

Min første tanke var "jeg lurer på hva han har gjort som han har dårlig samvittighet for".......

Unnskyld altså *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Gammal og kynisk som jeg er, så kjenner jeg at jeg blir mektig skeptisk til slik. Menn gjør ikke slikt frivillig to dager på rad! Gravid kjæreste eller ei!

*ler*

Min første tanke var "jeg lurer på hva han har gjort som han har dårlig samvittighet for"...

Unnskyld altså *ler*

Jeg tenkte: Nå har moren bedt han gjøre det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er glad jeg er sær som ikke liker sjokolade. :lol:

Gosj, jeg er trøtt. Våknet tidlig i dag. Halv sju! Måtte egentlig på do, men holdt meg og tenkte jeg fikk prøve å sove litt til. Står jeg opp, får jeg i hvert fall ikke sove igjen. Må slutte å drikke vann før jeg legger meg. Sov et par timer til, så jeg fikk kastet meg i dusjen. Sovetid snart, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren diskuterer noe helt teit. Kan noen bidra?

Han sa: " Alle de tre lighterene funker ikke".

Jeg mener det ikke er lov å si, han mener at det er lov.

Er det lov?

(Vær så snill å si at jeg har rett, for jeg dør om han kan snakke slik uten at jeg kan korrigere han! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, edru igjen. Easy come, easy go. :P

Hva har jeg gjort for noe galt siden jeg har stavekontroll alle steder jeg skriver på laptopen min? I eposten til og med. Finner ikke noe sted jeg liksom skal ha haket av heller. Ikke at jeg har haket av noe sted. :aww:

Sånn har det plutselig blitt hos meg og. Høyreklikk når du skriver og fjern haken på "check spelling", Fungerer her i alle fall :P

Bikkjer luftet, en av dem spiste noe dritt kjenner jeg :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren diskuterer noe helt teit. Kan noen bidra?

Han sa: " Alle de tre lighterene funker ikke".

Jeg mener det ikke er lov å si, han mener at det er lov.

Er det lov?

(Vær så snill å si at jeg har rett, for jeg dør om han kan snakke slik uten at jeg kan korrigere han! :P )

Vet ikke om jeg forstår hva du mener. Men jeg ville sagt alle tre lighterne funker ikke. Eller noe i den duren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Vet det ikke er noen unnskyldning, men det er forhåpentligvis MT med Balrog, LP og blodspor med Ellie de andre helgene skjønner du. :aww:

Og klart vakre søte Foenix skal bli sopp. :aww:

Og X'en får ta det i veteran hun da! (Har det skjedd før?)

Er det så hast å få døpt det barnet, da? Hun har et navn, men adlyder det neppe med det første uansett.

Jupp, det er aldri for sent - i fjor var det ei tispe som fikk sitt første cert på NKK Drammen fra veteran, og i løpet av sommeren fikk hun også de to småcertene, og ble sopp nesten ni år gammel. Ei annen tispe var nesten fylt åtte år da hun fikk det etterlengtede storcertet på Hamar for to år siden (tror jeg det var). Så lenge X'en har pels og kan sette et bein foran det andre, skal hun fremdeles jakte storcert. Og det er flere eksempler også, på at ikke alle blir championer på første utstilling i åpen klasse. Når 40-50 tisper konkurrerer om storcertene, sier det seg selv at noen må vente lenge, og enda flere venter forgjeves.

Sjokolademomser altså!

(ja okei da, jeg har en halv toblerone jeg skal gjøre ende på her!)

Oj, jeg leste sjokoladehomser, og kjente at jeg ble skikkelig nysgjerrig!

Jeg prøver å kutte ned på sjokoladen, og dere kjipinger skravler ikke om annet?

Rettere sagt forsøker jeg å kutte ned på matbudsjettet, så om ikke dere gir dere kommer jeg til å slutte å spise frokost, og spise sjokolade i stedet for å få balanse i økonomien!

Jeg og samboeren diskuterer noe helt teit. Kan noen bidra?

Han sa: " Alle de tre lighterene funker ikke".

Jeg mener det ikke er lov å si, han mener at det er lov.

Er det lov?

(Vær så snill å si at jeg har rett, for jeg dør om han kan snakke slik uten at jeg kan korrigere han! :P )

Når en skal benevne noe i benektende ordlag i konkretisert flertall, er "ingen" det rette ordet - og ikke "ikke". Enten får han si "Alle tre lightere er ødelagt", eller så får han si "ingen av de tre lighterne funker." Derimot kan han si at "lighterne fungerer ikke", eller "disse tre lightere fungerer ikke" - men det er mer elegant å ta en omskriving for å unngå ikke, for eksempel "de tre lighterne er ute av funksjon".

Nå fikk jeg lyst til å tenne stearinslys.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med fliser til gulv og varmekabler om vinteren, men om sommeren er det ikke like deilig... gulvet blir jo så kaldt at det er vondt å gå på nesten.

Forresten har jeg omtrent bare spist sjokolade i dag... klarte å sluke en hel m-plate jo! :S jaja.... laaang tur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter lang utstillingsdag!

Nå pakke sakene, i morgen er det GF med Retrieverklubben, komitèmøte etterpå, drektig-tispe besøk (reminds me, må finne en forvert!) og så tilbake til Lillehammer og eksamenslesning. HEKTISK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med fliser til gulv og varmekabler om vinteren, men om sommeren er det ikke like deilig... gulvet blir jo så kaldt at det er vondt å gå på nesten.

Forresten har jeg omtrent bare spist sjokolade i dag... klarte å sluke en hel m-plate jo! :S jaja.... laaang tur i morgen!

Hallo, jeg har nesten spist en hel plate med smarties stratos OG jeg har spist potetgull.

Får skylde på at det er helg. Eller noe sånt. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, jeg har nesten spist en hel plate med smarties stratos OG jeg har spist potetgull.

Får skylde på at det er helg. Eller noe sånt. :P

YESS! Bra det ikke bare er meg :D ååå potetgull!!! :(

Jeg har vært ute på kveldstur, og herlighet så deilig det er å gå klokken ti, og det fortsatt er lyst, og jeg kan gå bare i genser. Casper fikk løpt litt villmann, jeg løp litt villkvinn (vodka hjelper på utholdenheten, undervurdert energidrink), så nå har jeg bittelitt bedre samvittighet for sjokoladen: Så god samvittighet at jeg skal sluke resten.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så kult :D. Jeg fikk akkurat nå en mail fra Bohemen på Ås (studenthybel forbeholdt medlemmer i sangkoret Lærken) der de hyller syersken av hodet til Emmanuel Desperados (det er fanen til sangkoret Lærken, og jeg sydde hodet til fanen da jeg gikk på Ås). Det var jo kjempemorsomt da :D.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YESS! Bra det ikke bare er meg :D ååå potetgull!! :(

Jeg har vært ute på kveldstur, og herlighet så deilig det er å gå klokken ti, og det fortsatt er lyst, og jeg kan gå bare i genser. Casper fikk løpt litt villmann, jeg løp litt villkvinn (vodka hjelper på utholdenheten, undervurdert energidrink), så nå har jeg bittelitt bedre samvittighet for sjokoladen: Så god samvittighet at jeg skal sluke resten.

Drakk ikke du i går også? Alkis!

Ikke bare deg nei! Jeg er verste godtemomsen som finnes. :P Vurderte å skrive at jeg er godteri-spiser i "hobby-tråden" til og med! :P

Sluk resten med god samvittighet! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...