Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Veldig glad på Nirm sine vegne. :ahappy: Og God Bedring til Anette!!

Er jeg skikkelig frustrert, fordi jeg har halt hund.. igjen. :gaah::frantics: Hva skjer? Hun skal da ikke halte, hun skal jo være ferdig med sånt.
Så nå må jeg bare vente på at mandag skal komme, så vi kan bestille time til røntgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Tusen takk alle sammen. :ahappy: Det er hyggelig at dere gleder dere med meg. :) Og det var litt godt å dele det med dere. :ahappy:

Aner jo ikke hva som vil skje videre, men det virket jo ikke helt negativt . Hun må sikker fordøye dette også. Ikke minst at hun har en halvbror i stede liksom. :P Sist hun så meg, så gikk jeg faktisk i skjørt bokstavelig talt. :lol: Noe tett søskenbånd trur jeg det er for sent å få, men det hadde vært litt hyggelig å hatt kontakt i det minste. Og kanskje kunne sees av og til. Men jeg tør ikke håpe på noe, bare ta ting som det kommer.

Ja ja. Litt turbulent natt dette følelsesmessig.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :ahappy: Det er hyggelig at dere gleder dere med meg. :) Og det var litt godt å dele det med dere. :ahappy:

Aner jo ikke hva som vil skje videre, men det virket jo ikke helt negativt . Hun må sikker fordøye dette også. Ikke minst at hun har en halvbror i stede liksom. :P Sist hun så meg, så gikk jeg faktisk i skjørt bokstavelig talt. :lol: Noe tett søskenbånd trur jeg det er for sent å få, men det hadde vært litt hyggelig å hatt kontakt i det minste. Og kanskje kunne sees av og til. Men jeg tør ikke håpe på noe, bare ta ting som det kommer.

Ja ja. Litt turbulent natt dette følelsesmessig.

Så fantastisk! :D

Veldig glad på dine vegne og utrolig tøft gjort!

Sliter veldig med å se for meg deg i skjørt må jeg innrømme. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å teste noen av de navnene, se om NKK slipper de gjennom - og jeg har sittet på registreringsavdelingen selv og bedrevet litt sensur. Arfur Foulkesaycke var nok min favoritt. Eller Oil Beef Hooked.

Brokeback Mountain, anyone?

Med et sånt navn på hunden, ville til og med jeg vært igjen til gruppa, særlig på store internasjonale show, bare for å høre de over høyttaleranlegget :lol: Tenk så morsomt :D

Og nei, som sagt.. De fiska. Mulig det var litt Brokeback Mountain når de var ferdig for dagen, men da var det i såfall gruppe-brokeback, for de var en 6-7 gutter som dro avgårde :P

.. Har jeg vekslet inn tidenes hodepine med kranglete mage. Mon tro om helgens form har noe med onsdagens samtale med saksbehandler å gjøre *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg spist frokost, og skal straks hive meg ut døra for å dra LP-stevnet på Levanger. Jeg har ikke råd til å starte selv, men lærer mye av å se på - og så er det en helt ny plass for Bris. Perfekt for litt trening. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som ble BiR og 2BiG på sitt aller første valpeshow :D Fine, flinke Inya :wub::wub:

601701_500971779957977_92190107_n.jpg

Gratulerer!! Jeg vil å ha slike slufser. Vi får bare to røde reimer vi og ett par glass. Jeg vil ha skryterosetter *kjøpe selv*

Nirm: Så bra at søster svarte! Glad på dine vegne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :ahappy: Det er hyggelig at dere gleder dere med meg. :) Og det var litt godt å dele det med dere. :ahappy:

Aner jo ikke hva som vil skje videre, men det virket jo ikke helt negativt . Hun må sikker fordøye dette også. Ikke minst at hun har en halvbror i stede liksom. :P Sist hun så meg, så gikk jeg faktisk i skjørt bokstavelig talt. :lol: Noe tett søskenbånd trur jeg det er for sent å få, men det hadde vært litt hyggelig å hatt kontakt i det minste. Og kanskje kunne sees av og til. Men jeg tør ikke håpe på noe, bare ta ting som det kommer.

Ja ja. Litt turbulent natt dette følelsesmessig.

Der ramla poletten ned! Jeg stusset veeeldig over hva i all verden du mente med halvbror i stede :lol:

Men ja, jeg er utrolig glad på dine vegne! :ahappy:

Sambisen kom hjem klokka 4 i natt. :getlost: Så jeg trooooor ikke at jeg skal være hjemme når han står opp, for fyllesjuk sambis er ganske slitsomt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete var slem med meg i natt :cry: skrev lang mail om at jeg ikke var ønsket på trrninger i klubben, jeg skjønte ikke noen ting, for jeg hadde jo ikke gjort noe og ikke har jeg hund å trene med lenger... også hadde mamma kommet frem til at hun ikke kunne være glad i både meg og bror, og valgte bror. Og da kunne hun jo være slem med meg, helle gift på meg og greier! :cry: traumatisk natt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø mamma, snø. 5 Collies, 2 katter og 1 toåring var også dekket med mel. Og gått rundt i hele 1 etage. Beste måten å starte en søndag på det!

FML altså... ÅÅÅÅÅÅ. Dette er ikke første gang, men nå trodde jeg at jeg hadde tatt alle sikkerthetsprosedyre for at det ikke skulle skje igjen, men ungen begynner å bli smart og tenker lenger enn det neste skrittet hun tar :(

309993_10151566340185256_290522206_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi SMSet litt. Og vi skal ringes en annen dag. Så nå sitter jeg og snufser litt for meg selv her. :cry:

Jeg er veldig, veldig stolt av deg! Det krever stort mot å ta sjangsen på å bli avvist. Så får vi bare krysse fingrene for at dette vil bli gode og sterke bånd :hug:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø mamma, snø. 5 Collies, 2 katter og 1 toåring var også dekket med mel. Og gått rundt i hele 1 etage. Beste måten å starte en søndag på det!

FML altså... ÅÅÅÅÅÅ. Dette er ikke første gang, men nå trodde jeg at jeg hadde tatt alle sikkerthetsprosedyre for at det ikke skulle skje igjen, men ungen begynner å bli smart og tenker lenger enn det neste skrittet hun tar :(

309993_10151566340185256_290522206_n.jpg

Det der så veldig gøy ut å rydde opp.. :lol:

I mitt skrapa kjøleskap fant jeg frem egg, kokte ett bløt og smakte med smør, det var ikke så godt, salt var bedre, og et hardt på skiven med majones :ahappy: Det var faktisk veldig godt med majones på egg. Nå er jeg veldig mett! Egg metter mye altså!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så veldig gøy ut å rydde opp.. :lol:

I mitt skrapa kjøleskap fant jeg frem egg, kokte ett bløt og smakte med smør, det var ikke så godt, salt var bedre, og et hardt på skiven med majones :ahappy: Det var faktisk veldig godt med majones på egg. Nå er jeg veldig mett! Egg metter mye altså!

Nå ble jeg glad det er sambis og ikke jeg som er fyllesyk :lol: :lol:

Jeg kom på nå at jeg drakk litt Bare-rusbrus i går, som egentlig er energidrikk med alkohol i seg. Ikke rart jeg hadde så mye problemer med å sove i natt. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt skrapa kjøleskap fant jeg frem egg, kokte ett bløt og smakte med smør, det var ikke så godt, salt var bedre, og et hardt på skiven med majones :ahappy: Det var faktisk veldig godt med majones på egg. Nå er jeg veldig mett! Egg metter mye altså!

Du må kjøpe sånn posemajones (ekte majones, to poser i pakken) bruke en sånn pose, hardkoke seks egg, dele de opp, blande de i majonesen og bland med karri etter smak. Godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe sånn posemajones (ekte majones, to poser i pakken) bruke en sånn pose, hardkoke seks egg, dele de opp, blande de i majonesen og bland med karri etter smak. Godt! :)

EN HEL POSE MAJONES? :o Er du gal?

Men ja, klart jeg har ekte majones!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Syns du det er ekkelt å høre om egg?

Nei, men majones. :lol:

Funker fint til vanlig altså, men hvis jeg er kvalm, så klarer jeg bare ikke å unngå å forestille meg hvor ekkelt det hadde vært å måtte spise BARE majones. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men majones. :lol:

Funker fint til vanlig altså, men hvis jeg er kvalm, så klarer jeg bare ikke å unngå å forestille meg hvor ekkelt det hadde vært å måtte spise BARE majones. :lol:

Hahaha, men jeg spiste jo ikke bare majones :P Men jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har vært kvalm nesten hele denne uken, og da var bare en radioreklame om mat kvalmenes å høre på :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg ble faktisk glad da jeg sjekket yr nå! I går sa de at det ble sol etter 12, men nå sier de at det blir regn hele dagen. Og det er HELT greit, da kanskje jeg får gjort noe skole i dag da :D Jeg klarer bare ikke være inne når det er fint vær ute, blir så rastløs av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...