Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Ja, nei jeg skulle jo ha sagt "hei! Jeg som er krutsi som skriver merkelige innlegg på sonen".. Da hadde sikkert ikke typen din trodd jeg var rar :lol:

Men jeg var brunetten med en jentebarn på 10 år og hadde me meg to pinnedyr.. En rød og en brindlet.. Og som kjeftet fordi de stadig hoppet på meg :lol: og jeg hadde første hunden som løp etter prøvehunden :P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Aha, den røde er Bea det? Vi sees nok sikkert på flere treninger :)

Felix har tatt kveld så jeg gruer meg til å plage han ut. Han ble litt halt etter treninga i dag også stakkar, glad jeg fulgte magefølelsen og ikke lot han løpe en runde til, så det nemlig ikke før etter at han hadde ligget litt på sofaen her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

 

Aha, den røde er Bea det? Vi sees nok sikkert på flere treninger :) 

 

Felix har tatt kveld så jeg gruer meg til å plage han ut. Han ble litt halt etter treninga i dag også stakkar, glad jeg fulgte magefølelsen og ikke lot han løpe en runde til, så det nemlig ikke før etter at han hadde ligget litt på sofaen her hjemme. 

Jepps :)

Ble han halt? Det er jo kjedelig da.. Mistenker du bare en strekk eller?

Håper vi møtes på flere treninger ja :) Bea fungerer jo som bare det, så jeg blir litt hekta :lol: ikke for det da; lykkepinnen (Hippy) funker jo også da :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home sweet home! Sorry folks, jeg orker ikke lese meg opp, men fikk med meg flotte Nix og Inya! Grattis! :D

Endelig hjemme, vi dro lørdags morgen, rett til rena og ordna litt der, virra litt rundt og ordna ting i elverum, opp på rena igjen, fikse litt til, så ned og sove på fryktelig tynne madrasser på ei hytte og så opp igjen på rena i dag. Det ble en skrekkelig lang dag både i dag og i går, men går bra med svigerfar så var verd å vente med å dra. Og vi fikk da gjort det vi skulle. Nå er både bil og henger tømt og vi har landet i sofaen, jeg banner litt over at jeg må reise meg for å dusje og komme meg iseng, for jeg har en korsrygg og et bekken som hater meg intenst - dæven de lynene smertene som kommer innimellom er virkelig nok til å ta pusten fra en. :aww: Spent på om jeg kommer meg opp av senga i morra, jeg har ikke gjort annet enn "fy"ting i helga. :lol: Selvforskyldt men tvingende nødvendig.

Kom hjem til hester som hinta VELDIG om at de ikke fikk godteriet sitt i går (vitaminer og bittelit champion vital :lol: ) Så de måtte få det. Og en gjeng med kaniner som var pratesjuke, og de to siste kulla har åpna øya og begynt å bevege seg utfienfor reira :wub: Pusekattene klager over kosemangel og feil type mat, men virker greit fornøyde med å ha oss hjemme igjen. Hottie har inntatt sofaen under et ullteppe, lupin har brukt opp hjernecella si - dæven merkes at han ikke er vokst opp med å være med på alt - han BLIR så sliten - og kasko fjaser litt, eter litt og vil kooooooooooose og ligge i armkroken på en gang. Vrient.

Og bare for å avslutte; jeg ER så stolt over hundene. De er så ufattelig enkle å ha med, venter tålmodig (vel ok ikke alltid - men nok) i bilen hele dagen om så er, slunka som lys på hytta om kvelden og er bare utrolig greie å ha med seg. Rent stolt av dem jeg. :wub: Kasko vokste jo i grunnen opp med å være med på alt, men med lupin ble det mye mindre sånn. Og Hottie, aka frk. sart takler det også på strak arm. :D

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg har underholdning, men ingen å le me..

Jente 1 ble dumpet av gutt 1. Jente 2 ble sammen me gutt 1. Jente 1 og 2 er bekjente, omgikk en del, men lite imponert over hverandre. Når har jente 1 uttalt seg om en gutt 2 som vist er drømmemannen.. Jente 2 har blitt lagt an på og avvist gutt 2.

Hvor artig hadde det ikke vært hvis jente 1 visste dette? :lol:

Skadefro.. Tja.. Litt.. Men du verden så underholdende :lol:

I løøøv face :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. lurer jeg på hvorfor jeg til stadighet oppdager uforklarlige blåmerker :/ *skummelt*

Tidligere idag dro lille piraya på 4mnd hjem igjen.. Veldig tomt,og stille her uten,men samtidig litt godt å slippe å springe etter henne konstant :P

En annen ting er at jeg har fått en helt annen respekt for dere som klarer å gå tur med 3stk på en gang..

I tillegg fant jeg ut at ..overgangen fra 1 til 2 hunder.. merket jeg såvidt.. (annet enn på lommeboka:P ) Men overgangen fra 2 til 3 var enormt stor :P

Også er jeg litt xtra glad i mine egne hunder,som tar så godt vare på sånne små valpiser <3

Fineste hundene mine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet alarmen ringer alt for tidlig når bakgrunnsbildet på skjermen viser at det er natta enda. :aww: Enda godt det er interessant som står på planen i dag, for jeg er skikkelig IKKE glad i å stå opp før klokka 9. :P Ut på luftetur med hundene, og så bærer det avgårde mot Høylandet (langt dit!!) og praksis med SNO. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRI!!!!! :banana:

I natt droppet jeg lunsj med kollegaer for å kunne prate med en annen en i stede Hun som jeg visstnok er så forrelsket i, fordi jeg likte et bilde av henne på FB. :aww: Så vi måtte le litt av det igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet litt over 5 i dag jeg, og stod opp litt over halv 6. Da ringte nemlig klokka... Lagde meg havregrøt, kokte egg, drakk kaffe OG rakk en liten tur med hundene! Jeg som pleier å være i koma til langt utpå dagen. Nå er jeg stolt av meg selv :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys våken siden kl 05..faster og venter. Ble skjøvet ut i rekka siden en baby absolutt MÅ ut med keisersnitt nå denne formiddagen. Blir litt tid til lesing da. Hunde-bok.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys våken siden kl 05..faster og venter. Ble skjøvet ut i rekka siden en baby absolutt MÅ ut med keisersnitt nå denne formiddagen. Blir litt tid til lesing da. Hunde-bok.... :)

Om du stusser over og er litt furt over den lille som må ut (jeg leser det slik), så er det stort sett en god grunn til at de driver med hastekeisersnitt, da står det gjerne om livet til enten mor eller barn, eller begge deler ;) De gjør det ikke for å være slemme mot dere som ligger i kø, hvor ting ikke er så alvorlig. Ja dritsurt å vente, men prøv å tenk på at du faktisk "redder" noen ved å vente litt

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad i møter når jeg har ligget hele natta og glodd, altså. Eller ikke.

Det jeg ER glad for, er at jeg faktisk kan reise hjem igjen og sove når møte og andre ærend er unnagjort. Veldig, veldig glad for det. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flir.. prøver ikke å være misunnelig! Strider har segna om for kvelden nå han.. seig type altså. Men stakkars, synes egentlig synd på han, være så gira på en dåse han aldri får! Ikke har han villet spise, men ikveld fant jeg en måte å få han å spise - lydighetstrening! Og belønne med never med tørrfor..

NAHAHAITWISH! Nå skal jeg dusje og høre på det drithøyt. Stakkars Casper sier nå jeg, så må høre på gaulingen min nesten hver kveld.

:lol: Busker kan ha tungt for å overvintre i potter om vinteren, særlig der du bor! Borr hull i bunnen av gryten, fyll på noen cm med leca-kuler (ekstra drenering, sånne hull i bunnen av potter har lett for å tette seg..) jord, og så kjøper du en gjeng billige sommerblomster. De må byttes hvert år, men er langt greiere enn å skulle gjete en busk eller noe sånt. Og NB!! de færreste sommerblomster tåler nattefrost (unntaket er stemorsblomster som tåler litt frost..) Jeg planter ikke ut noe før 1. juni her, noen ganger senere også hvis det er mye nattefrost.

Idag har jeg sittet og regnet matte-oppgaver med svigerdatter, og så kommer hun tilbake 17. mai, og så skal vi sitte og regne hele 17. mai og 18. mai.

Shy er høyløpsk.. for 3. dag på rad og Strider er helt helt totalt bananas.. neste gang blir det kennel på han altså! Nå har jeg greid å glemme hvor lenge tisper står, men det kan ikke ta slutt fort nok nå altså. Imorgen er det jobb, så nå driver gubben og forsterker alt vi har av stengsel mellom kjøkken og stue.. imorgen når jeg kommer hjem fra jobb, skal det ligge hammer og skrutrekker på kjøkkenet sånn at jeg kan skru opp, bøye ut spiker etc for det blir en temmelig heftig forsegling.Jaja, 3. dag idag, hvor mange dager til kan det blir med crazy da? Fordelen med crazy er jo at begge blir så dødsslitne at de sover godt om natten..! (Ihvertfall så langt :P )

Jeg har fortsatt stor medfølelse! Jeg må gjøre noe her også, for han er ikke til i å ha i hus og jeg bilr helt gal.

Det blir naboene også, når jeg er på jobb :P

Fine søndagen er over, men det gjør ingen ting, for snart er det fri igjen. Langfri til og med.

Krysser fingre for sol. Bare det er sol så er alt fint :D

I går la jeg meg relativt tidlig, og koste meg litt med radio og blad på senga. Med stearinlys på nattbordet og hundene lå som slakt og snorket. Jeg sov så godt at jeg forsov meg i dag, men jeg rakk det jeg skulle allikevel.

*gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man i Fetsund og har satt igang dagens første vaskemaskin... Ble ikke for mange timer med søvn i natt, men sånn er det når man kommer hjem sent...

Forresten, er det vanlig med id-sjekk i det man går av fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys våken siden kl 05..faster og venter. Ble skjøvet ut i rekka siden en baby absolutt MÅ ut med keisersnitt nå denne formiddagen. Blir litt tid til lesing da. Hunde-bok.... :)

Lykke til med både venting og lesing :).

Om du stusser over og er litt furt over den lille som må ut (jeg leser det slik), så er det stort sett en god grunn til at de driver med hastekeisersnitt, da står det gjerne om livet til enten mor eller barn, eller begge deler ;) De gjør det ikke for å være slemme mot dere som ligger i kø, hvor ting ikke er så alvorlig. Ja dritsurt å vente, men prøv å tenk på at du faktisk "redder" noen ved å vente litt

Psssst... jeg TROR hun vet det der altså, Margrete *hoster litt om lege og sånt*.

Litt lett sovehjerte i natt kan man si - det er så typisk etter sånn langfri, men opp og hopp. Verre var det at jeg var sikker på at lommeboka mi, som jeg ikke hadde sett siden fredag, lå i bilen da jeg skulle avgårde til jobb i dag, men der lå den ikke. Tilløp til panikk, tenke på hvor i all verden jeg hadde vært på fredag, tenke litt til, løpe inn igjen i gangen, lete i lommer - og så se en pose etter fredagens handlerunde, lete gjennom posen og voilà - en lommebok *puhhh*.

Nå venter jeg på at jeg skal i møte, men det er jo ikke før om en times tid, så da kan jeg vel gjøre noe annet fornuftig før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER babyer :) hatt fem av sorten selv derav en forløst med krisersnitt :)

og tanken på at en liten kommer til verden og fyller operasjonsstuen som jeg skal inn i etterpå, med positive "vibber" er bare hyggelig.

Så Margrete- jeg har bodd på sykehus nå i ca 4 uker, og er overhodet ikke snurt over å vente 4 timer ekstra pga en ny og forhåpentligvis sprellende frisk verdensborger :)

Jeg er forøvrig utrustet med en noget tørr form for humor ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du stusser over og er litt furt over den lille som må ut (jeg leser det slik), så er det stort sett en god grunn til at de driver med hastekeisersnitt, da står det gjerne om livet til enten mor eller barn, eller begge deler ;) De gjør det ikke for å være slemme mot dere som ligger i kø, hvor ting ikke er så alvorlig. Ja dritsurt å vente, men prøv å tenk på at du faktisk "redder" noen ved å vente litt

Jeg tipper det ikke var akkurat sånn ment.

Sitter på jobb og lurer litt på om jeg skal gjøre noe småplukk, eller om jeg skal sette i gang med en større sak. Litt treig på en mandags morgen etter lite søvn, men det er vel bare å hive seg rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det vanlig med id-sjekk i det man går av fly?

Hvor ble ID-sjekken tatt? Ved gate, ved tollen eller ved pass-sluse?

Eneste jeg vet som er normalt er at på flighter fra områder utenfor schengen og andre områder underlagt særlig fokus, så er det pålagt ID-sjekkved ankomst. Når man har vært på Svalbard og lander i Tromsø ID-sjekkes man (for utenlandske statsborgere er det pass-sjekk), samme om man kommer fra Russland/Murmansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...