Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

De var tom for den nye stratosen på Rimi :( Tror alle likte den.. Det var MASSE igjen av M'sjokoladen, men den fristet ikke. Jeg ville ha med nonstop greier inni :aww: Så da ble det heller en fun light :D

Jeg kjøpte den med M i dag, fant ut av at det var mer valutta for pengene :lol: mer kalorier til samme pris som stratosen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte handle på coop i dag jeg, selv om jeg foretrekker Rimi. Rimi har sånn "bli-tjukk"-tilbud hvor jeg får med gratis stratos med smarties hvis jeg kjøper vanlig stratos.

Kunne nesten ikke kjøpe en stratos til :( ( Den vanlige er jeg flink og tar med på jobb så andre kan bli tjukke sammen med meg! :D Men det hjelper ikke når jeg spiser smarties-stratosen selv.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var tom for den nye stratosen på Rimi :( Tror alle likte den.. Det var MASSE igjen av M'sjokoladen, men den fristet ikke. Jeg ville ha med nonstop greier inni :aww: Så da ble det heller en fun light :D

Utsolgt her og, så det ble Helnøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Du vet du er bikkje menneske når.

Jeg snakket også med mammaen din på Letohallen. HUn måtte fortelle om datteren som også hadde en slik hund, men hun hadde ikke sett den i svart før (jeg hadde Shy) :lol:

Syns du skal ta en innføring i AK farge hos mammen din :teehe:

Ja jeg fikk koselig hilsen :D Syntes det var litt morsomt. :ahappy: Det må jeg nesten gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nå søt :wub: spiste frokost på tur, og Casper ville gjerne ha litt av min! Møtte en fluffy liten sheltievalp på tur i dag, guuud så søt! Har møtt ham en gang før, og da var han skeptisk til Casper. Men denne gangen husket han tydeligvis at Casper var en grei kar, så nå var han kjempetøff :D Og Casper sto bare helt rolig og lot ham holde på, noen ganger blir jeg så stolt altså. Også tenker jeg at egentlig trenger jeg ikke være valpesyk i det hele tatt, for Casper er jo gullesøt selv, og tisser ikke inne.

e0ff6376ba6511e2866422000a1f9c90_7.jpg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den med M i dag, fant ut av at det var mer valutta for pengene :lol: mer kalorier til samme pris som stratosen.

Hahaha :lol: Mer kalorier for pengene! :D

Utsolgt her og, så det ble Helnøtt :D

Skulle jo bare kjøpt M'en selv, jeg kommer til å angre i morgen når jeg ikke har noe sjokolade og har søtsug. Har tross alt holdt hele uken uten snop :aww: Men så kommer en venninne over nå, og hun ville ikke ha sjokolade for hun har ikke vært flink til å la snopet være denne uken :lol: Da kunne ikke jeg være slem å spise sjokolade fremfor henne :P

Nå står jeg mellom disse filmene i kveld. Venninnen min ville se noe drama/thriller film, som gir deg litt mer sånn "tenke over livet" følelse enn hva alle de typiske hollywoodfilmene gjør :P Noen anbefalinger?

The Artist

The Boy in the striped Pyjamas

Seven Pounds

Upstream Color

Også valgte jeg ut Mama bare fordi sonen har pratet mye om den i det siste, selv om det ikke er drama :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :lol: Mer kalorier for pengene! :D

Skulle jo bare kjøpt M'en selv, jeg kommer til å angre i morgen når jeg ikke har noe sjokolade og har søtsug. Har tross alt holdt hele uken uten snop :aww: Men så kommer en venninne over nå, og hun ville ikke ha sjokolade for hun har ikke vært flink til å la snopet være denne uken :lol: Da kunne ikke jeg være slem å spise sjokolade fremfor henne :P

Nå står jeg mellom disse filmene i kveld. Venninnen min ville se noe drama/thriller film, som gir deg litt mer sånn "tenke over livet" følelse enn hva alle de typiske hollywoodfilmene gjør :P Noen anbefalinger?

The Artist

The Boy in the striped Pyjamas

Seven Pounds

Upstream Color

Også valgte jeg ut Mama bare fordi sonen har pratet mye om den i det siste, selv om det ikke er drama :P

Jeg tror the boy in the striped pyjamas er veldig bra, har lyst til å se den selv. En annen jeg har skikkelig lyst til å se er beasts of the southern wild, tror også den faller i litt samme kategori, bare at den er litt særere. http://www.imdb.com/title/tt2125435/?ref_=sr_1

Mama har jeg også lyst til å se, men tør ikke når jeg er alene altså.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hahaha :lol: Mer kalorier for pengene! :D

Skulle jo bare kjøpt M'en selv, jeg kommer til å angre i morgen når jeg ikke har noe sjokolade og har søtsug. Har tross alt holdt hele uken uten snop :aww: Men så kommer en venninne over nå, og hun ville ikke ha sjokolade for hun har ikke vært flink til å la snopet være denne uken :lol: Da kunne ikke jeg være slem å spise sjokolade fremfor henne :P

Nå står jeg mellom disse filmene i kveld. Venninnen min ville se noe drama/thriller film, som gir deg litt mer sånn "tenke over livet" følelse enn hva alle de typiske hollywoodfilmene gjør :P Noen anbefalinger?

The Artist

The Boy in the striped Pyjamas

Seven Pounds

Upstream Color

Også valgte jeg ut Mama bare fordi sonen har pratet mye om den i det siste, selv om det ikke er drama :P

Lenge siden jeg så "The boy in the striped pyjamas", men husker det som en fin og veldig trist film. Verdt å se mener jeg :)

Edit: Retta opp i quoten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror the boy in the striped pyjamas er veldig bra, har lyst til å se den selv. En annen jeg har skikkelig lyst til å se er beasts of the southern wild, tror også den faller i litt samme kategori, bare at den er litt særere. http://www.imdb.com/title/tt2125435/?ref_=sr_1

Mama har jeg også lyst til å se, men tør ikke når jeg er alene altså.

The boy in the striped pyjamas er vel mer sånn krigens-dager film? eller am I wrong? :P Beasts of the southern wild er veldig spesiell, imaginær barneverden man entrer uten konkret "message" utover å bare ta vare på fantasien og "leve ut barnet i seg" :) Den har mye elementer av fantasy i seg, uten at den direkte er fantasy (for jeg hæres ikke fantasy, men syntes BOTSW var vakker!). Beskjeden er vel sånn ca: ikke vær conformist men gå din egen vei - den man ønsker selv innerst inne. Den er "tenke over livet" uten at den er "gi deg dårlig samvittighet over alt det vonde i verden" slik som schindlers liste og diverse er :P

Nå erre lørdagstaco! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The boy in the striped pyjamas er vel mer sånn krigens-dager film? eller am I wrong? :P Beasts of the southern wild er veldig spesiell, imaginær barneverden man entrer uten konkret "message" utover å bare ta vare på fantasien og "leve ut barnet i seg" :) Den har mye elementer av fantasy i seg, uten at den direkte er fantasy (for jeg hæres ikke fantasy, men syntes BOTSW var vakker!). Beskjeden er vel sånn ca: ikke vær conformist men gå din egen vei - den man ønsker selv innerst inne. Den er "tenke over livet" uten at den er "gi deg dårlig samvittighet over alt det vonde i verden" slik som schindlers liste og diverse er :P

Nå erre lørdagstaco! :D

Ja, er en gutt i en konsentrasjonsleir som blir venn med en gutt utenfor, og den gutten tror han har på seg pysjamas, men det er jo en fangedrakt. Så vidt jeg husker (har ikke sett den.)

Tror beasts of er en type film jeg liker, har det på følelsen iallefall. Selv om jeg ikke vet noe om den så får den meg til å tenke på Terry Giliams tideland, digger den filmen, anbefales. Men den er skikkelig rar... og handler sånn sett ikke om noe spesielt. http://www.imdb.com/title/tt0410764/

"Because of the actions of her irresponsible parents, a young girl is left alone on a decrepit country estate and survives inside her fantastic imagination."

Fin, ekkel, rar, morsom, alt på en gang egentlig. Er en sånn film det og er best å bare se, istedenfor å lese for mye om den på forhånd.

Apropos film, sett Hanna? Digger den altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ja altså jeg har jo lovd de det jo :P

:lol::geek:

:lol:

Da jeg kom inn fra hagen var jeg veldig tørst, og så fant jeg pils i kjøleskapet. Det var veldig godt! Jeg bøtta innpå og glemte at det var øl.

Å Rosenborg, å Rosenborg, er Trondheims fotballag! e030.gif

:lol:

Willy er rar... Når jeg sitter i sofaen her og har all verdens plass rundt meg, da skal han ligge på kjøkkenet eller ute i gangen. MEN - når jeg setter meg i godstolen på den andre stua DA skal han faktisk ligge i fanget. Det er jo helt naturlig, selvsagt... Det er god plass til Willy og kjerringa i en stol, liksom...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for lykkeønsker.

Ikke hørt noe. Helt ærlig, trur jeg ikke jeg kommer til det heller. Egentlig føler jeg meg mest som en dust som overhode kunne ha en tanke om at det kunne kanskje rette seg bittelitt etter alle disse årene hvor de aldri har tatt kontakt... Har både en bror og en søster, men kompliserte familieforhold gjør at jeg er den midterste av to helsøsken (de er mine halvsøsken). Og det har vel kanskje noe å si?

Ja ja. Man velger ikke familie... Men nå har jeg forsøkt både med min bror og min søster, så da er det jo opp til de resten.

Usj, du har vært raus. Så dårlig av dem! :hug:

Fy søren så deilig det har vært idag med skikkelig sommertemperaturer :)

Hæ? Hvor har du vært i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :( Har brukt opp gratistimene mine på spotify så nå er jeg dømt til det som ligger på dataen min... og det er backstreet boys og ricky martin, er ikke helt i humør til det nå ass... kanskje etter en gin & tonic til, men ikke enda.... (ikke for at jeg ikke elsker dem da, for det gjør jeg, men har hørt på så mye i det siste. For nå har jeg nemlig endelig kommet i den alderen der jeg kan høre på dette uten å være skamfull, var noen år der det ikke ville vært stuerent. Men nå føler jeg meg liksom gammel nok til å drite i musikk-imaget mitt. Dessuten føler jeg at det er så mye sisters of mercy og sånn innimellom at jeg ikke fremstår helt fjortis heller. Omg! Nå holder det her, slutt å skriv! Husker ikke om jeg skriver inne i en parantes her heller, avslutter med en da, for å være sikker.)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, edru igjen. Easy come, easy go. :P

Hva har jeg gjort for noe galt siden jeg har stavekontroll alle steder jeg skriver på laptopen min? I eposten til og med. Finner ikke noe sted jeg liksom skal ha haket av heller. Ikke at jeg har haket av noe sted. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, du har vært raus. Så dårlig av dem! :hug:

Hæ? Hvor har du vært i dag?

Takk. Det er litt sårt at man ikke går overens med familie. Men er egentlig ikke overrasket. Men jeg aner jo ikke hva som er fortalt til de etc. Men men. Det ligger nok mye her som jeg ikke vet om og.

Og så synes jeg folk kunne kledd på seg før de gikk i vaskekjelleren. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...