Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Jeg tror the boy in the striped pyjamas er veldig bra, har lyst til å se den selv. En annen jeg har skikkelig lyst til å se er beasts of the southern wild, tror også den faller i litt samme kategori, bare at den er litt særere. http://www.imdb.com/title/tt2125435/?ref_=sr_1

Mama har jeg også lyst til å se, men tør ikke når jeg er alene altså.

Lenge siden jeg så "The boy in the striped pyjamas", men husker det som en fin og veldig trist film. Verdt å se mener jeg :)

Edit: Retta opp i quoten

Det ble Seven Pounds :) Men jeg har hørt mye bra om The Boy in the striped Pyjamas, så den må sees en dag. Vi vurderte Mama også, men jeg gikk for noe litt mindre skremmen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er glede ja. Og at jeg har fått vite litt mer nå om min far jeg ikke ønsker å legge ut. Men som kan kanskje gi meg noen flere svar på ting.

Jeg var ganske sikker på at jeg ikke ville høre noe, siden det ikke fungerte med min bror. Men jenter er nok lettere å ha med å gjøre. Og hun har alltid vært voksen og fornuftig fra da vi var små. Det var bror min og meg som stod for alt bråket... :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er glade på dine vegne Nirm :ahappy:

.. er jeg hjemme. Kom hjem istad og var ganske utslitt,sov litt så dukket det flere venner opp så ble det pizza og jenteskravling i 6 timer :P

nå skal jeg bare spille ferdig en runde starcraft med gutta så blir det natta :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er glade på dine vegne Nirm :ahappy:

.. er jeg hjemme. Kom hjem istad og var ganske utslitt,sov litt så dukket det flere venner opp så ble det pizza og jenteskravling i 6 timer :P

nå skal jeg bare spille ferdig en runde starcraft med gutta så blir det natta :yawn:

Etter jenteskravling i seks timer og Starcraft med gutta hadde jeg også vært utslitt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og noen venner har tatt en velfortjent eksamenslesingpause, drukket et par-tre øl hver, spist potetgull og skravlet om alt mulig rart. Blant annet lurte vi litt på hvordan det var å ha sex i vannsenger da de var populære, noe vi er alt for unge til å vite noe om. Men vi så ikke helt for oss at det kunne være særlig behagelig. Kanskje noen soniser vil komme med erfaringer? Dette tror jeg er et tema vi ikke har rukket å diskutere her inne ennå, nemlig.

Nå er det sengetid (ikke i vannseng! Herlighet for et rart konsept i grunnen). I morgen tidlig skal jeg trene lydighet med Geo, og så skal jeg på skolen og lese noen timer. Jeg kom på at jeg har jo faktisk to eksamener den kommende uka, ikke bare én, så jeg får vel kanskje lese litt til den andre også. Det betyr riktignok at jeg bare har to dager igjen med lesing i plan- og bygningsrett, så nå gjelder det å henge i!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun idol-vinneren på gullruten - vet ikke hva som er verst jeg? At hun ikke behersker sangen, eller at hun kan ett 'move' dvs knebøy og hånda ut i lufta?

Jeg tror hun vil en av de Idol vinnerene som vil "forsvinne" etter hvert. Eirik skulle ha vunnet... :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har voksne hunder som ikke kan se en sokk uten å stjele den? Nå sitter jeg her og er sur og fryser på beina. :getlost:

Neida, Kuro også. Han går gjerne i skittentøyskurven og greier han. :ermm:

Får vell finne senga da siden man skal opp midt i natten og kjøre til levanger.. Men gøy blir det iallefall, håper på 1. premie denne gangen :)

Heia heia! :cheer:

Det er glede ja.

Hurra! Var spent på dine vegne altså!

Jeg ble med sambis'n på fest med noen skolevenner av ham jeg, og jeg kjenner at jeg er et veeeeldig annet sted enn mange andre jenter på min alder. :| Jeg gikk hjem istedenfor å bli med dem på byen, for å si det sånn. Godt at jeg stoler på sambisen. :lol:

Fikk et flott kompliment da. Jeg fikk veldig kort varsel på den festen, så jeg kom i t-skjorte og olabukse. Følte meg veldig under-dressed, da vi kom og alle jentene hadde på seg kjoler eller fine bukser og topper og høyhælte sko, og jeg kom der i to forskjellige sokker. :aww: Så ble jeg tilbudt å låne en topp om jeg ville. Neitakk. Nei, jeg hadde jo fiin t-skjorte, og den var stram, så det var bra. :huh:

Så skulle jeg hjem og de skulle på byen. Da fikk jeg en klem; "du virker som en veldig kul jente!" Og så gikk de. Så kom en av dem tilbake og sa at jeg hadde veldig kul t-skjorte på. Og så gikk hun igjen - og så kom hun tilbake ennå en gang for å si: "Og du har veldig fin kropp!"

:lol: :lol: Jo takk du.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jenteskravling i seks timer og Starcraft med gutta hadde jeg også vært utslitt. :aww:

altså de er flinke og tar hensyn da :aww: kom med pizza og drikke og hjalp meg opp og ned osv. så kunne jeg ligge som et slakt i sofaen og delta i praten :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en skala fra en til ti, hvor bekymret bør man bli når man har så hodepine at man er svimmel? Får vel kanskje nevne at jeg kranglet med magen min igjen natt til i dag, så jeg ser ikke bort fra at det bare er behov for søvn som er greia (selv om jeg strengt tatt ikke er trøtt akkurat nå, men det kan ha noe med hodepinen å gjøre).

Latter er ikke en ønsket aktivitet når man har hodepine, men jeg ser på BBC Entertainment og der er det en reprise av The Graham Northon show, den med alle hestenavnene, og den er like morsom nå som første gangen jeg så den. Dere burde ikke gå glipp av den :aww: :

Bare for å ta litt sånn kjapt, etter hukommelse.. Når eksen min kom hjem med blomster sånn helt ut av det blå, så hadde han som regel planlagt noe han måtte smøre meg for at det ikke skulle bli krig om. Som en ukes ferie på vestlandet med gutta for å fiske (og jo, de fiska faktisk.. *himle*).

Nirm, så bra at dere har fått kontakt igjen! Håper det går bra med dere fremover, at dere får klart opp i ting og sånt :)

Mulig at sonenfolket blåste forventningene mine skyhøyt igår med alt skryte av stratos-smarties-sjokoladen, men jeg må innrømme at jeg ikke helt ser greia. Joda, den var god, men jeg venta litt på en munn-orgasme av alt skrytet deres jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latter er ikke en ønsket aktivitet når man har hodepine, men jeg ser på BBC Entertainment og der er det en reprise av The Graham Northon show, den med alle hestenavnene, og den er like morsom nå som første gangen jeg så den. Dere burde ikke gå glipp av den :aww: :

Hahahahahahahahah!!! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun vil en av de Idol vinnerene som vil "forsvinne" etter hvert. Eirik skulle ha vunnet... :D

Historien tilsier vel at de Idol-deltagerne vi har hørt mest fra i ettertiden, med unntak av Kurt Nilsen, er de som IKKE vant. Toerne gjør det som regel veldig bra, de.

Latter er ikke en ønsket aktivitet når man har hodepine, men jeg ser på BBC Entertainment og der er det en reprise av The Graham Northon show, den med alle hestenavnene, og den er like morsom nå som første gangen jeg så den. Dere burde ikke gå glipp av den :aww: :

Jeg fikk lyst til å teste noen av de navnene, se om NKK slipper de gjennom - og jeg har sittet på registreringsavdelingen selv og bedrevet litt sensur. Arfur Foulkesaycke var nok min favoritt. Eller Oil Beef Hooked.

Bare for å ta litt sånn kjapt, etter hukommelse.. Når eksen min kom hjem med blomster sånn helt ut av det blå, så hadde han som regel planlagt noe han måtte smøre meg for at det ikke skulle bli krig om. Som en ukes ferie på vestlandet med gutta for å fiske (og jo, de fiska faktisk.. *himle*).

Brokeback Mountain, anyone?

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeey, for fremtidig promillekontroll på sonen. Guuud, det tok tid å skrive det innimellom hikkingen...........

Jeg tror jeg har lovet bort et lærlingintervju til neste år, men det kan jeg finne ut av i morgen. Til intervju kan jeg gjerne anbefale han, for han virket ganske reflektert og like edru som meg............ :D

Nirm, jeg er veldig glad for at du fikk svar, og jeg håper dere holder kontakten. Søstre er gode å ha. :hug:

God natt, resten tar jeg i edru tilstand, det viktigste er unnagjort nå

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vet beds kan man enkelt klippe til selv og er veldig populært for bruk i bilbur. 
    • Hei! Kjøpte nylig et pent brukt 4Pets Herkules hundebur, men jeg trodde det ville være enklere å finne pute til det. Er dette en eldre versjon av 4Pets sine bur? Finnes det en type hundeseng man kan klippe til selv, som ikke er ren ull? Bikkja er fryktelig varm av seg.
    • Goldentispe av utstillingslinjer høres ut som kan passe fint, men bare husk på at alle valper og unghunder er generelt krevende og at trening på å takle å være hjemme alene en hel arb.dag kan ta lang tid. 
    • Et oppstillingsbilde.  Tempo 3 måneder. 8,7 kg og 36 cm høy.   
    • Få hunder krever pelsstell mer enn 2-3 ganger i uken, spørsmålet er mengden klipping og børsting. Med kravene dere har ville jeg vurdert en voksen omplasseringshund, der dere vet litt mer hva dere får. En valp er mye jobb, både å lære inn renslighet, hverdagslydigheten og det å lære inn å være alene hjemme. Ingen hunder er født trent til å være alene, og det kan ta mye tid. Selv med en omplasseringshund må dere regne med å bruke noen uker på tilvenning til å være alene hjemme en hel arbeidsdag i nytt hjem. Med valp må dere regne med å være hjemme de første 4 ukene eller så, og videre ha mulighet for tilpasning, ha med valp på jobb, korte dager eller hjelp fra andre, for å gradvis tilvenne lange dager alene hjemme. Vår forrige hund kunne ikke være alene en arbeidsdag før han var 6 måneder. I tillegg til daglig tur må dere huske at hunden må også ut innimellom for å gjøre fra seg, morgen og kveld. Den skal fôres, stelles, oppdras, og selvfølgelig ha kos og kvalitetstid. Det går mye tid på å ha hund utenom de 1-2 timene med tur. De fleste hunder setter også pris på mental stimulering i form av søk, triksetrening eller lignende. Jeg tenker umiddelbart at en collie kunne passet dere, enten kort- eller langhår. De krever litt børsting, røyter en del, men er relativt enkle hunder som ikke krever veldig mye. Men jeg vil også forslå at dere låner/passer en hund en ukes tid eller to, for å se om dette er et liv dere kan tenke dere. Det er ofte koslig med tanken på å ha en hund til selskap, men få er klar over hvor mye tid og fokus det faktisk tar i hverdagen.    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...