Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Slutte å skumlese/ordne meg egne ord i hodet kanskje :icon_redface: Først skjønte jeg ikke hvorfor det bare ble diskutert vasking i denne tråden, men hadde gått inn i vasketråden, og nå gikk jeg inn i "fitnesstråden" for å lese om gode pizzaer :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Slutte å skumlese/ordne meg egne ord i hodet kanskje :icon_redface: Først skjønte jeg ikke hvorfor det bare ble diskutert vasking i denne tråden, men hadde gått inn i vasketråden, og nå gikk jeg inn i "fitnesstråden" for å lese om gode pizzaer :icon_redface:

:lol:

....er det to trøtte hunder her. Harly ligger i ene enden av sofaen å grynter, mens Lykke ligger på armen til K å knirker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....er det to trøtte hunder her. Harly ligger i ene enden av sofaen å grynter, mens Lykke ligger på armen til K å knirker. :P

Godt noen er det :P

Eller Blaze er totalt utslitt av å følge med alle hundene, alle på kurs, bråke litt, ikke skjønne NOE når hun skulle vise spor (det slår aldri feil at bikkjene min ikke virker når de skal vise spor på kurs. Tror ALDRI det har gått bra :lol:

Talli, not så sliten. Men hun har ikke noe valg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen er det :P

Eller Blaze er totalt utslitt av å følge med alle hundene, alle på kurs, bråke litt, ikke skjønne NOE når hun skulle vise spor (det slår aldri feil at bikkjene min ikke virker når de skal vise spor på kurs. Tror ALDRI det har gått bra :lol:

Talli, not så sliten. Men hun har ikke noe valg :P

Høres ut som Blaze har hatt heldagsjobb om ikke annet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, den aussiesaken oppi gata er ikke god. Og den idiotiske eieren har laget hundegård like ved veien. Den stakkars hunden føler det er hans ansvar å si fra til hele verden om at de kan gi F i å nærme seg han og hans eiendom, så han bjeffer på folk, unger, syklister og alt annet som passerer den bittelille hundegården hans. I dag hadde de han i bånd på plena, og båndet var så langt at han omtrent kom seg ut på gangveien som går forbi huset. Eierne får ikke roet han i det hele tatt. Understimulert er han og, vil jeg tro, har kun sett dem gå tur i nabolaget her, og dette er ikke noe stort boligfelt...triste greier, det kunne sikkert vært en bra hund. Den er jo bare ni mnd og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du noen av de vanlige gule og mange av de mer uvanlige lilla. For å si det sånn:

24234866-2100-4e54-8615-2bcb5b6f41c2.jpg

(Tror jeg må luke det bedet i morgen. *Host*).

Åååå, de der er jo så søte :). Kanskje jeg må få meg noen sånne også?

*steppe ned fra såpekassa*

*Fniser litt av nerde-SFX :D*

Har jeg flyttet sovesofaen ut på verandaen, også har jeg montert sammen et rundt spisebord som har fulgt meg i mange år, men som jeg ikke har brukt de siste 13 årene i alle fall (det er også plassert på verandaen), også fant jeg en duk jeg kunne ha på bordet, for det er ikke så veldig fint lenger, Willy ligger som et slakt etter sykkelturen, jeg har spist rømmegrøt og spekemat - og nå vurderer jeg å kanskje sette meg ut på verandaen med litt kaffe og ei god bok :).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Høres ut som Blaze har hatt heldagsjobb om ikke annet :lol:

:lol: Hun har blitt ekstremt flink til å lage seg egene oppgaver.

Må si jeg fikk en litt spesiell oppgave på kurset i dag, en som sliter med sporprøve på fuglehunden sin. Altså spore løs ferskt slep av fugl. Ble litt hodevridning på den med en hund som egentlig bare ville ringe seg fram til fuglen :P

Siri: Der kom jeg på at jeg hadde lovd bikkjene mine sykkeltur i dag etter jeg hadde dusjet, men kjenner at hodet mitt er tett etter dagens hodevridning, så ta det før kurs i morgen istedet tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du holder meg litt oppdatert! Med mamma på telefonen i tillegg som bare snakker om bernere så vil jeg si at jeg er mer oppdatert der enn på kelpie og welsh tilsammen... :P

Også syntes jeg ikke du skal få pause i championklassen i to år fremover da, men det trenger jeg ikke si høyt så jinxeguden hører det...

Jeg skravlet med opphavet ditt på torsdag - du er bra lite ammatør, da, som legger barnedåpen til Osloavdelingas matchshow! :D

Vel, jeg kan leve med å være i championklassen, jeg, men siden pinsetreffet blir X'ens siste planlagte utstilling i år ser jeg ikke for meg at hun får opprykket til 2014. Og selv om datras lyseblå rosetter er søøøøte, blir en ikke champion av dem. Men selv om hun enda ikke har cert, har jeg større tro på at hun skal klare den rødgrønne en dag. Hun er litt mer mainstream og moderat i type kombinert med bedre detaljer og konstruksjon enn mora. Hun må bare temmes. Men etter pinse blir det tre måneders utstillingspause, ser det ut til, siden begge inntar bikinisesongen nå. Helt greit, jeg er ingen fan av å tilbringe sommerhete julidager på verken utstilling eller stevne.

*Fniser litt av nerde-SFX :D*

Skammelig, jeg vet. Jeg er jo den eneste nerden her inne også :D

Nå har jeg helt avløpsrens i badekaret, i håp om at det gjør mirakler. Jeg har jo vann til langt over ankelen når jeg dusjer. Jeg får skikkelig bløtlagt fotsvetten min, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Hun har blitt ekstremt flink til å lage seg egene oppgaver.

Må si jeg fikk en litt spesiell oppgave på kurset i dag, en som sliter med sporprøve på fuglehunden sin. Altså spore løs ferskt slep av fugl. Ble litt hodevridning på den med en hund som egentlig bare ville ringe seg fram til fuglen :P

Festlig med seniorer... :P

Hvordan løste du det med fuglisen?

......er valpen ferdig ladet igjen, mener hun selv ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg hatt besøk og vi har spist amerikansk gryterett, hvitløksbaguette og sett The Host :D Syns filmen var litt rar og det skjedde veldig mye på kort tid, men den var underholdene da :)

Nå funderer jeg på hva jeg skal gjøre resten av kvelden, og ikke minst, hva for noe godt jeg skal kjøpe i dag siden det er lørdag! Skal jeg bli påvirket av sonen å kjøpe stratos? Det er Rimi rett nedi gaten her :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Festlig med seniorer... :P

Hvordan løste du det med fuglisen?

Først og fremmest har jeg sporet med hunden :P Eieren står igjen for å ta inn apporten (ligger jo fugl som slutt).

Mye det samme som er gjort med andre høye neser, bare denne hunden skal jo egentlig gå løs og sporet i galopp. Så vi endte faktisk på å la hunden ha 10 meter line, men den fikk ikke komme seg framover uten at den gikk "rett" (vi snakker ikke våre sporhunder sin nøyaktighet her) og da satt jeg opp tempoet (aka jogget) med hunden og hadde egentlig ikke kontakt i linen. Og siste slik runde gjor den med eier og gikk vist akkurat slik det skulle se ut. Så nå får vi se i morgen :)

Tror hun måtte forklare meg 5-6 ganger hvordan den sporprøven foregikk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og trent litt lydighet mens det høljregnet. Jeg hadde ikke på meg noen av de to vanntette jakkene jeg kjøpte i går. :P Men nå er det så varmt ute at det gikk jo helt fint med tynn ulltrøye, tynn fleece og treningsvest. Bare friskt og godt! Kjørte et par kjeder med fvf, dekk fra holdt og innkalling i ulike rekkefølger, litt forangående i line, litt kryp og litt påminnelse om at man faktisk skal stoppe under stå under marsj. Og helst bli stående, også. Teeeit, hilsen Geo. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Er jeg hjemme fra konfirmasjon *sukk* - og bilderedigering står på tapetet.

Belgeren er bedre i formen sin, og liker nye kragen mye bedre enn trakta - så han får i alle fall sovet litt.

I morgen er det figurering på FA på Svartskog som gjelder - jeg håper det ikke har tenkt å regne bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri: Der kom jeg på at jeg hadde lovd bikkjene mine sykkeltur i dag etter jeg hadde dusjet, men kjenner at hodet mitt er tett etter dagens hodevridning, så ta det før kurs i morgen istedet tror jeg :P

:lol: Kjenner jeg deg rett, så gjennomfører du nok det også!

Skammelig, jeg vet. Jeg er jo den eneste nerden her inne også :D

Jepp, direkte pinlig. Det må være fryktelig ensomt å være den eneste :aww:.

Nei, det var kaffe og kos i godstolen med ei god bok, var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

:lol: Kjenner jeg deg rett, så gjennomfører du nok det også!

:lol: Ja altså jeg har jo lovd de det jo :P

Jepp, direkte pinlig. Det må være fryktelig ensomt å være den eneste :aww:.

:lol::geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud som jeg kjeder meg! Ingen som kunne leke med meg i dag eller i går, så har vel egentlig bare snakket med mamma i telefonen, med Casper, og et par random hundefolk... men ser at jeg har tonic og russian water i kjøleskapet, mad croc, en lime og vodka og gin, så mulig jeg nesten bare blir nødt til å drukne kjedsomheten min :innocent: dagens høydepunkt: å støvsuge gulvet.... for en lørdag :lol: I morgen er det meldt fint vær etter 12, så da tenker jeg at jeg fikser matpakke og stikker opp i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skravlet med opphavet ditt på torsdag - du er bra lite ammatør, da, som legger barnedåpen til Osloavdelingas matchshow! :D

Åhh! Vet det ikke er noen unnskyldning, men det er forhåpentligvis MT med Balrog, LP og blodspor med Ellie de andre helgene skjønner du. :aww:

Og klart vakre søte Foenix skal bli sopp. :aww:

Og X'en får ta det i veteran hun da! (Har det skjedd før?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud som jeg kjeder meg! Ingen som kunne leke med meg i dag eller i går, så har vel egentlig bare snakket med mamma i telefonen, med Casper, og et par random hundefolk... men ser at jeg har tonic og russian water i kjøleskapet, mad croc, en lime og vodka og gin, så mulig jeg nesten bare blir nødt til å drukne kjedsomheten min :innocent: dagens høydepunkt: å støvsuge gulvet.... for en lørdag :lol: I morgen er det meldt fint vær etter 12, så da tenker jeg at jeg fikser matpakke og stikker opp i skogen.

du kan få skrive hjemmeeksamen min hvis du vil.. Så kjedelig at jeg nesten har lyst å droppe den.. Og det løser jo ikke akkurat verdens problemer det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan få skrive hjemmeeksamen min hvis du vil.. Så kjedelig at jeg nesten har lyst å droppe den.. Og det løser jo ikke akkurat verdens problemer det :lol:

Jeg skal skrive hva hele pensum mener om media og om barn med innvandrerbakgrunn til mandag, så har sånn sett egentlig nok å gjøre, jeg velger bare å utsette det til siste liten :lol: men skal bare leveres til venner da, vi samarbeider om å få oversikt over pensum til muntlig *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Åhh! Vet det ikke er noen unnskyldning, men det er forhåpentligvis MT med Balrog, LP og blodspor med Ellie de andre helgene skjønner du. :aww:

Og klart vakre søte Foenix skal bli sopp. :aww:

Og X'en får ta det i veteran hun da! (Har det skjedd før?)

:lol: Du vet du er bikkje menneske når.

Jeg snakket også med mammaen din på Letohallen. HUn måtte fortelle om datteren som også hadde en slik hund, men hun hadde ikke sett den i svart før (jeg hadde Shy) :lol:

Syns du skal ta en innføring i AK farge hos mammen din :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk dag! Men har hatt besøk av flere, plaget det ene besøket til å rake plena sammen med meg og fått vannblemme av riva, alenetrening av jentene kombinert med å bære vintertøy opp på loftet, vasking av gulv og trappevask, så tur med hundene før jeg dro på Obs og handlet litt. Nå tror jeg ikke at jeg skal gjøre mer i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...